AndroidHealthClinic

JIJ bent de rechter

Er is maar 1 echte straf...............een gesprek met mij.

Als rechter zou ik ook meer aandacht voor het slachtoffer hebben en deze tegemoet komen. Een deel van de straf voor deze jongens zal zijn dat ze geconfronteerd worden met de gevolgen die deze mishandeling met zich meebrengt.

- Alle kosten die de werkgever en het slachtoffer moeten maken om hier bovenop te komen moet door hen betaald worden. Dus wanneer deze man in de ziekte wet komt te zitten of erger nog de uitkering t.g.v. deze actie dan gaan deze jongens dat betalen. Tevens alle medische behandelingen die nodig zijn voor het slachtoffer gaan zij betalen. (Dit kan goed in de tienduizende als niet honderdduizende euro's oplopen).
- Daarnaast een financiele straf voor psygische schade die ze het slachtoffer hebben aangedaan. Ik zou zeggen een boete van minimaal 5.000 euro per schuldige. Als dit 6 man zijn geweest dan krijgt het slachtoffer minimaal 30.000 euro.

Zodra dit is gedaan ga ik nadenken over een geschikte straf voor deze jongens. Ik zou ze niet meteen een hele zware gevangenis straf geven, ze moeten natuurlijk wel nog werken om de boetes aan het slachtoffer terug te betalen. Tevens gaan deze jongens anders de maatschappij veel geld kosten en dat kan niet de bedoeling zijn.

- Ik zou ze naast de hoge financiele boetes een flinke taakstraf geven van 1.000 uur per persoon aangevuld met een voorwaardelijke straf van 2 jaar. Dit moet hopelijk voorkomen dat ze nog een keer de fout in gaan. Ze hebben geen gevangenis straf gekregen en dus hebben ze de kans verantwoording te nemen voor hun daden.

30,000 euro......gedeeld door 6.......hoe ga je dat betalen van je krantenwijk.
Want het zijn meestal jongeren, scholieren met asociale ouders.Wat wel een optie zou kunnen zijn is dat de ouders op hun loon gekort worden voor die schadevergoeding...misschien dat dat helpt !

30,000 euro......gedeeld door 6.......hoe ga je dat betalen van je krantenwijk.
Want het zijn meestal jongeren, scholieren met asociale ouders.Wat wel een optie zou kunnen zijn is dat de ouders op hun loon gekort worden voor die schadevergoeding...misschien dat dat helpt !
Kunnen ze dat niet meteen betalen dan gaan ze dat door de jaren heen aflossen. Al gaat het 10 jaar kosten, maar betalen gaan ze. En inderdaad desnoods via de ouders verhalen als ze financieel verantwoordelijk zijn voor hun kinderen.

Straf: 5 jaar het leger in gepaard met solitaire opsluiting.

Goed idee man.

Hoe zie je die combinatie precies? Je leert ze effectiever doden en zorgt ervoor dat iedere vorm van ethisch besef nog verder vernietigd wordt door ze volledig door te laten draaien in 'solitaire opsluiting' ?

Nee dan moet je ze loslaten op de maatschappij, na die 5 jaar. Gaat iedereen veel plezier aan beleven.

10 jaar in de peruaanse gevangenis.

Goed idee man.

Hoe zie je die combinatie precies? Je leert ze effectiever doden en zorgt ervoor dat iedere vorm van ethisch besef nog verder vernietigd wordt door ze volledig door te laten draaien in 'solitaire opsluiting' ?

Nee dan moet je ze loslaten op de maatschappij, na die 5 jaar. Gaat iedereen veel plezier aan beleven.

ze zo loslaten in de maatschappij lijkt ook goed te werken:)
ipv zulke k*tkinderen gewoon voor een trein te gooien (maar dan niet letterlijk want dat heeft dan weer gevolgen voor de spoorwegen:D)

Een week als handbagage meesturen met joran van der sloot.

2 uurtjes schoffelen.

Driemaaldaags kapotschoppen en een nekschot op therapeutische basis.

deel 1:
- betalen van de vervoersbewijzen
- betalen van de boete op het niet kunnen tonen van een vervoersbewijs
- betalen voor de kosten van het ziekenhuis
- betalen voor de psychologisch opgelopen schade

deel 2:
- 1 jaar begeleid worden om hun gedachten op het juiste spoor te brengen (een soort van positieve brainwash) + ze ook aanleren om zich als leiderfiguur te gedragen opdat de anderen in hun omgeving ook positief gestimuleerd worden.
- gesprek tussen elk van de jongens apart met de desbetreffende conducteur om de reden en het nut van dit geweld te ontrafelen.

deel 3:
- bij herhaling -> Guantánamo

• Topic Starter Topic Starter
deel 1:

deel 2:
- 1 jaar begeleid worden om hun gedachten op het juiste spoor te brengen (een soort van positieve brainwash) + ze ook aanleren om zich als leiderfiguur te gedragen opdat de anderen in hun omgeving ook positief gestimuleerd worden.
- gesprek tussen elk van de jongens apart met de desbetreffende conducteur om de reden en het nut van dit geweld te ontrafelen.

deel 3:

ik sluit mij volledig bij luvQvist aan.

eerst straffen, al had de straf wat zwaarder mogen zijn. daarna begeleiden om herhaling te voorkomen dat ze opnieuw de fout in gaan. en ze bruikbaar maken voor de samenleving.

bij herhaling genadeloos zwaar straffen.

Laatst bewerkt:
Beste straf: Een jaartje zelf als conducteur laten werken en wekelijks in elkaar laten rossen door knulletjes die geen kaartje hebben.

6 maanden gevangenis + 2 jaar voorwaardelijk, met een proeftijd die nooit verloopt. Helaas is dat laatste niet mogelijk.

deel 1:

deel 2:

deel 3:

Veel te arbeidsintensief, klinkt lullig, maar het is wel zo. Gewoon een tik op de vingertjes, en weer met een holschop naar buiten - zo zal het oordeel gaan.

Werkstraf gedurende een x aantal jaar :) al zal die van 17 jaar er wel met bijna niets van afkomen :/

Ik vind dat ze 40 uur in een keuken in een bejaardentehuis moeten werken. De rechter is het vast niet met mij eens en laat ze er 20 uur voor schoffelen in het park :headbang:

5 jaar gevangenisstraf waarvan 2 voorwaardelijk, 2 jaar huisarrest en nog een dikke schadevergoeding

Terug
Naar boven