AndroidHealthClinic

Jim wendler vraagje

LoveBench

Dutch Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m75
Massa
81kg
Vetpercentage
14%
Hoi, ik ben van plan om over 1-2 maanden 531 wendler te volgen.

Wil nog steeds voor hypertrofie trainen dus dacht ik daarom om de Boring but big template te volgen, probleem is mijn armen lopen serieus achter maar er zitten niet echt oefeningen bij voor de armen behalve Chin ups dan, en van benchpress groeien mijn triceps nou niet echt van...

Is het oke om barbell curl toe te voegen samen met die chin-ups, en dips/Cgbb+ een simpele tricep isolatie oefening aan dit schema?, of verpoep ik deze template dan weer...

Iemand nog andere suggesties?

Groetjes

Laatst bewerkt:
Ga eerst zijn e-book maar eens lezen dan praten we verder.

Als je boring but big wil doen zou ik gewoon na je 2e assistance een triceps push down doen 3 setjes tussen de 10 en 20 reps volpompen (op de ub dagen), Zie ik ook weleens terug in wendler's trainlog op elite..

Voor biceps is het chinnen genoeg, een tip die wendler noemt om het chin volume op te krikken is om tussen ELKE PUSH movement set een set chin ups te doen..

Maar zou als ik jou was eerst beginnen met het schema zoals t is en eventueel wat setjes pushdowns pompen anders ga je al heel veel toevoegen zonder te weten wat t schema voor je doet.
Dit is echt geen tijdverspilling want je wordt sowieso sterker en ook je armen zullen groeien door de big lifts..

---------- Post toegevoegd Thu 15 Mar 2012 om 09:08 ----------

Edit: de link van Robke (de challange) is ook een aanrader, wel goed lezen want het is dan wel de bedoeling dat je bij de 531 oefeningen GEEN repouts doet maar je houdt aan de voorgeschreven sets..
Het schema opzich richt zich sowieso wel meer op spiergroei omdat t vooral gericht is op de intensiteit van de 1e assistance oefening per maand te verhogen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ga eerst zijn e-book maar eens lezen dan praten we verder.

Oke ;)

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 01:12 ----------

Als je boring but big wil doen zou ik gewoon na je 2e assistance een triceps push down doen 3 setjes tussen de 10 en 20 reps volpompen (op de ub dagen), Zie ik ook weleens terug in wendler's trainlog op elite..

Voor biceps is het chinnen genoeg, een tip die wendler noemt om het chin volume op te krikken is om tussen ELKE PUSH movement set een set chin ups te doen..

Maar zou als ik jou was eerst beginnen met het schema zoals t is en eventueel wat setjes pushdowns pompen anders ga je al heel veel toevoegen zonder te weten wat t schema voor je doet.
Dit is echt geen tijdverspilling want je wordt sowieso sterker en ook je armen zullen groeien door de big lifts..

---------- Post toegevoegd Thu 15 Mar 2012 om 09:08 ----------

Edit: de link van Robke (de challange) is ook een aanrader, wel goed lezen want het is dan wel de bedoeling dat je bij de 531 oefeningen GEEN repouts doet maar je houdt aan de voorgeschreven sets..
Het schema opzich richt zich sowieso wel meer op spiergroei omdat t vooral gericht is op de intensiteit van de 1e assistance oefening per maand te verhogen.

Ik ga het e-book helemaal lezen, en waarschijnlijk gewoon het BBB template volgen. En de BBB challenge doe ik er dan wel tussendoor.

Terug
Naar boven