Fitness Seller

jintropin mixen en...

dodo

Novice
Waardering
1
Mensen, ik ben van plan om jintropin 10 iu :eek: te bestellen, maar omdat het zo'n dure product is, wil ik één vial (flesje) drie dagen lang gebruiken. Ik heb bij genotropin (zeer dure perk) gelezen dat je na mixen binnen de 24 u moet verbruiken. Is dat ook het geval bij jintropin????

En wat denk jij dan wel te bereiken met 10 IU :rolleyes: jintropin?

Als je nu zou zeggen ik ga jintropin voor 3 maand gebruiken !:)

dodo zei:
Mensen, ik ben van plan om jintropin 10 iu :eek: te bestellen, maar omdat het zo'n dure product is, wil ik één vial (flesje) drie dagen lang gebruiken. Ik heb bij genotropin (zeer dure perk) gelezen dat je na mixen binnen de 24 u moet verbruiken. Is dat ook het geval bij jintropin????

Wat heb je nu in gods naam aan 10 iu gh?? Geld verspilling..

hij bedoelt dat hij vials heeft van 10 iu en dat hij 3.3iu per dag wil inspuiten. hij wil weten of je elke vial drie dagen kan bijhouden eens je het gemengd hebt. natuurlijk kan dat.

• Topic Starter Topic Starter
Natuurlijk! dat zijn er in totaal 500 iu, m.a.w 50 flesjes van 10iu. Goed voor ongeveer 2 à 3 maanden

Nee, goed voor 5 maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden

Sorry dodo :D

5 maanden is okeej :p

En gemixed kun je het idd wel ff bewaren.. 3 dagen zeker.

kan je je schematje ff neerpennen?
of ga je HGH only kuur doen :D

eerste week ongeveer 1 iu
tweede week 2 iu
daarna 3 iu en/of 5 iu (indien geen neveneffecten)

begin met 2iu en ga elke 2 weken met 0.5iu omhoog tot je de dosis hebt bereikt die je wou doen.

maak je hgh altijd aan met BW. op die manier weet je zeker dat je hgh goed blijft voor ongeveer 2 weken. BW kost bijna niets dus waarom zou je het niet doen.

-rodge

begin met 2iu en ga elke 2 weken met 0.5iu omhoog tot je de dosis hebt bereikt die je wou doen.

maak je hgh altijd aan met BW. op die manier weet je zeker dat je hgh goed blijft voor ongeveer 2 weken. BW kost bijna niets dus waarom zou je het niet doen.

-rodge

Man, wat bedoel je met BW?

dats steriel water met ba erin...geloof dat water bij jin steriel water is zonder ba zodat het minder lang houdbaar is..
bw=bacteriologisch water

Laatst bewerkt:
thanks a lot

Hey Rodge,

Welk dosis heb je maximaal geïnjecteerd? Ik ga bijvoorbeeld niet meer dan 5 iu injecteren.

rodge zei:

-rodge

Naar mijn idee kan de tc gewoon beginnen met die 3,3IU per dag,
ik begon gelijk met 5IU en heb hier niks aan ondervonden.
Mocht je erge pijn in je handen ondervinden dan zou je opbouwen kunnen overwegen.

Terug
Naar boven