Fitness Seller

Nieuws Joden kopen invloed in de Nederlandse politiek

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
[Link niet meer beschikbaar]

Te pauper voor woorden. Blonde dolley beweert voor Nederland op te komen en dan mit dir Juden samenspannen. In de tijd van Mussert zou hij op een trein gezet zijn.

Nederland wordt door beide zijden misbruikt om een Islamitisch Joods conflict op te lossen. Demoniseer beide volkeren, Nederland is geen bakermat voor Godsdiensten.

Marky, ben je 18 of lijkt het mij zo dat je altijd 18 blijft?

Ongelooflijk hoeveel subsidie en belasting de Nederlandse Staat betaalt voor de 3e villa van elk juut in bezet Palestina, terwijl het volk hier lijdt onder de crisis en huizen worden verkocht, enkel om een 70-jaar oud 'schuldgevoel'.

Ik zeg dichtdraaien die kraan! Israel op marktplaats zetten en voor de goedkoopste prijs verkopen aan de Palestijnen!

Ik wil me graag eerst even distantieren van sommige uitspraken. *huiver*

Des al niet te min ben ik het er mee eens dat Nederlands belasting geld niet moet worden uitgegeven aan landen die stelselmatig internationaal recht, oorlogsrecht en mensenrechten overtreden en daarnaast bovendien hele bevolkingsgroepen onderdrukken en van hun land beroven onder het mom van democratie.

Schandalig dit.

Volledig hypocriet van Wilders om het ene geloof de grond in te boren en (stiekem) het andere te steunen.

Op 3:55 zie je hem zelfs een keppeltje dragen en zeggen dat 'we' allemaal Israel zijn. Oprotten met die gozer.

Wilders is geen seculier.
Het liefts wilt hij als juut het land regeren over alle Gojims.

Die zijn toch minderwaardig en untermenschen.

En waar is die enorme Wilders-fanclub van dit forum nu, he?

En waar is die enorme Wilders-fanclub van dit forum nu, he?
De 'Wilders-fanclub' blijft wel vaker weg als ze geconfronteerd worden met iets dat hun denkbeelden tegenspreekt of als hun onrealistische 'standpunten' ontkracht worden. Verder is dit niet echt iets nieuws imo.

Nee hoor hier is een "wilders fan".

Ik heb 10 x liever dat de joden invloed kopen, dan dat de mulahs, sjeiks of whatever voor moslimfundamentalisten moskeeen sponseren zodat die hier in Nederland gebouwd kunnen worden.
Ik denk dat je in deze wereld een partij moet kiezen en dan zal dat bij mij 100x opnieuw Israel zijn, een land met fouten maar wat wel het meeste lijkt op wat wij hier een democratie naar westers model noemen.
(En ja, ook ik ben van mening dat Israelisch/Palestijns conflict opgelost kan en moet worden)

Ik heb toch liever geen zionistische invloed op de Nederlandse politiek en zeker niet de ultrazionisten waarmee Wilders zich omringt. Dat zijn net zulke idioten als radicale moslims.

Een stem voor Wilders is een stem voor steun aan het ultra-zionisme.

Lijkt me ook EricR....

Voor mij geldt dat de keus tussen Zionistische en Islamitische invloeden van buitenaf een keus tussen twee kwaden; het een compenseert het ander absoluut niet.

Geen van beide dus.

@ inVorm

Je snapt dat zonder Israel er uberhaupt weinig tot geen Moslim extremisme zou zijn...toch? Alle terroristische aanslagen die gepleegd zijn door Moslim fundementalisten zijn ofwel van oorsprong gepleegd als verzet tegen Isarel ofwel hebben hun wortels in dat verleden.

@thp1976

Geloof je dat dat de enige reden is joh? De islam is van oorsrong dus eigenlijk ontstaan om vrede te stichten? Droom lekker verder.
Ik denk persoonlijk dat er een grotere reden is voor de aanslagen en dat is de Amerikaanse aanwezigheid in de golfregio.
En voor de rest als reactie op je mooie gedichtje: Zij die zonder zonde is werpe de eerste steen.

@thp1976

Geloof je dat dat de enige reden is joh? De islam is van oorsrong dus eigenlijk ontstaan om vrede te stichten? Droom lekker verder.
Ik denk persoonlijk dat er een grotere reden is voor de aanslagen en dat is de Amerikaanse aanwezigheid in de golfregio.

Heb je al je israhelische paspoort ingeleverd, of vind je het leuk dat de blanke man jouw villa in bezet Palestina betaalt?

@thp1976

En voor de rest als reactie op je mooie gedichtje: Zij die zonder zonde is werpe de eerste steen.

Je maakt rare sprongen in je conclusies...sprongen die niets met logica te maken hebben.

De eerste terroristische aanslagen door arabieren werden uitgevoerd door organisaties die te maken hadden met de strijd in Palestina, zich daaraan verbonden voelden of daar een doel wilden bereiken.

De moderenere aanslagen van al die Al Quaida subs hebben allemaal hun oorsprong in dit conflict. Ofwel ze hebben training ontvangen door...ofwel zijn ideologisch gevoed...ofwel ze maken gebruik van de door hen opgebouwde infrastructuur...ofwel doordat deze hun bestaansrecht mede daardoor legitimeren (en juist daardoor ook succes hebben met het verkrijgen van steun).

Alles is terug te voeren op de oorsprong van het hele conflict: de staat Israel en haar voorgeschiedenis.

Dat heeft compleet niets met naiviteit te maken maar met de realiteit. Die kan je ontkennen, je kan aanvoeren dat het niet de enige reden is voor die aanslagen en je kan beargumenteren dat Al Quida haar eigen agend heeft...feit blijft dat internationaal Moslim terrorisme ALTIJD terug te veoren valt op het conflict in Palestina

En die laatste opmerking slaat compleet nergens op

Man dat gezeik tussen "wij en zij" in die pokke regio gaat al eeuwen terug, dus ga nou alles niet terug relativeren tot de staat israel.

Terug
Naar boven