AndroidHealthClinic

Johnnie Jackson 6 weeks out (IRONMAN)

heeft eigelijk de old fasion fysiek,groote borst,grote armen.breed middel,zwakke benen ,en dan heb ik de achterkant nog niet gezien@!

Old fashion fysiek? Ik geef toe, deze foto's zijn niet de beste die ik ooit van hem gezien heb, maar je bent ook een mong**l als je er geen rekening mee houdt dat iemand nog een aantal weken te gaan heeft. Dit is Johnnie op de Olympia, nog maar 4 maanden geleden ofzo:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Over z'n rug hoef je iig geen twijfels te hebben:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

JOJ is super (op zijn benen na).
Zijn minpunten kent hij gewoon.
Denk als je hier 4 kg vocht weghaalt en een kg of 3 vet dat ie weer geweldig is.
Zijn benen zullen een minpunt blijven, echter vind ik hem een superruig kereltje!:D

Denk als je hier 4 kg vocht weghaalt en een kg of 3 vet dat ie weer geweldig is.
Zijn benen zullen een minpunt blijven, echter vind ik hem een superruig kereltje!:D

'K besides that, ik vind dat zn benen toch wel aardig aan het bijtrekken zijn. Heb het slechter gezien.

HIj heeft waarschijnlijk net zijn borsten getraind, vandaar dat zijn borsten er super uitzien.
Op de foto is hij 6 weeks out, dus dat vocht raakt hij echt wel kwijt.
Te snel en te droog is ook niet goed.

HIj heeft waarschijnlijk net zijn borsten getraind, vandaar dat zijn borsten er super uitzien.
Op de foto is hij 6 weeks out, dus dat vocht raakt hij echt wel kwijt.
Te snel en te droog is ook niet goed.

Idd dan pieken ze 2 weken voor de wedstrijd. Plus de Arnold is een week later of niet?

ik vind het wel knap om na de O je zelf weer klaar te maken voor een wedstrijd.ik bedoel zo snel na de O

Ze borst is indd te groot vergeleken met de rest. Z'n tepels wijzen naar de grond.

zou wat zijn als de naar boven wezen he...

ziet er toch goed uit met wat vocht, niet voor op t podium maar in t algemeen, echte buffel look

Die chest is echt sick. Zal die wel net getraind hebben voor de shoot?

Benen lijken verder idd 8er te lopen op zijn bovenkant. Voor de rest, BEEST!

I second that, het is gewoon een beest :D

zijn front lat pose ziet er niet uit

moeilijk te beoordelen, dat kan je pas als hij afgetraind is, ik denk dat velen van jullie dan van gedacht gaan veranderen

:orly:That kid is fat

Best goed op schema vind ik , de laatste 3-4 weken verander je enorm als je aan dat vocht gaat werken.

hopelijk krijgt die dat vocht goed weg voor de wedstrijd! staat nu namelijk erg hoog nog zo te zien!

Terug
Naar boven