AndroidHealthClinic

Jonge Beginner

Tawfiq55

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
54kg
Vetpercentage
14%
Hallo, ik ben hier nieuw ik sinds 1 week en een half train ik. Ik train vaak biceps een doe daarbij buikspieren oef gemiddeld per training 50 min. Ik train 4 keer in de week en ik loop. Trainen doe ik vaak s' avonds 21:00 na m'n training drink ik sap van 5 sinaasappels, met 1 citroen + limoen. Per dag drink ongeveer 1.5 l water en eet ik regelmatig 3 eieren. Ik zie al wat progressie maar ik wil weten hoe ik bezig ben en ik zou graag tips veel krijgen.(oefingen, voeding etc ...)

Ben ook (net pas) begonnen maar ik had een goede tip gekregen om de 5x5 oefeningen te doen en meer te eten. Misschien moet je anders even tussen mijn post lezen, daar hebben veel mensen goede tips gegeven.

ik zou gewoon je hele lichaam trainen :)
compound oefeningen doen , word je snel sterker van , compound is een oefening die meerdere spieren aanspreekt bijv. squatten
en veel meer gaan eten

• Topic Starter Topic Starter
voeding zoals ? alvast bedankt

Error 404 ??

Mijn doel zijn grote armen dus triceps +biceps en six-pack dus nog tips ??

Train je hele lichaam. Dus ook schouders, benen rug en borst. En ga meer eten.

en is die 'pindakaastechniek' ook handig voor six-pack ?

Pindakaas is idd de snelste manier, opsmeren en goed in laten trekken. Als dat niet werkt kunt je altijd nog een creatine kuurtje doen. (maar enkel als laatste oplossing want zo'n kuurtje is best heftig)

Terug
Naar boven