jinkazama1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 391
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er gebeurt iedere dag wel iets verschrikkelijks brah.Vind het dan ook jammer dat er bij aankondiging van dit soort nieuws er nog steeds vrolijke kerstbanners op deze site staan.
Er gebeurt iedere dag wel iets verschrikkelijks brah.
Dan kenne we beter alle feestdagen afschaffen
Vind het dan ook jammer dat er bij aankondiging van dit soort nieuws er nog steeds vrolijke kerstbanners op deze site staan.
Nee nog veel erger, er vinden dagelijks verkrachtingen en moorden plaats.Maar niet van dit caliber en niet zo dicht bij ons allen thuis.
Wat een originele reacties alweer. Ik vraag me eerder af hoe je kindjes van 2 en jonger rapet en dat geen sporen achterlaat? Hoe kan zoiets zolang doorgaan?
Verder natuurlijk erg en doet je afvragen hoeveel nog zoiets gebeurd, als één kerel dit zolang kon doen en dan maar gepakt wordt wegens beeldmateriaal. En dat die geen levenslang zou krijgen is natuurlijk helemaal gek, denk dat hij een groter gevaar is voor de maatschappij als sommige moordenaars. En zou natuurlijk gewoon gelynched worden als hij vrijkomt ooit.
Vind dat de onthulling van dit dramatisch nieuws wel erg genoeg is om de feeststemming een beetje in te perken. Vind het dan ook jammer dat er bij aankondiging van dit soort nieuws er nog steeds vrolijke kerstbanners op deze site staan.
Wat een originele reacties alweer. Ik vraag me eerder af hoe je kindjes van 2 en jonger rapet en dat geen sporen achterlaat? Hoe kan zoiets zolang doorgaan?
Verder natuurlijk erg en doet je afvragen hoeveel nog zoiets gebeurd, als één kerel dit zolang kon doen en dan maar gepakt wordt wegens beeldmateriaal. En dat die geen levenslang zou krijgen is natuurlijk helemaal gek, denk dat hij een groter gevaar is voor de maatschappij als sommige moordenaars. En zou natuurlijk gewoon gelynched worden als hij vrijkomt ooit.
Vind dat de onthulling van dit dramatisch nieuws wel erg genoeg is om de feeststemming een beetje in te perken. Vind het dan ook jammer dat er bij aankondiging van dit soort nieuws er nog steeds vrolijke kerstbanners op deze site staan.
Zolang er geen sprake is van moord zal dit geen levenslang krijgen bij mijn weten.
Zulke ziekheid kom je niet tegen in de wat verdere landen zoals, Marokko, Afghanistan, Irak, etc.., echt iets westers is dit, het ziekste van het ziekste!!!!!!!!!
Zulke ziekheid kom je niet tegen in de wat verdere landen zoals, Marokko, Afghanistan, Irak, etc.., echt iets westers is dit, het ziekste van het ziekste!!!!!!!!!
Je noemt nu 'toevallig' een aantal landen waar de pers nog wordt gecontroleerd door de staat en vervolgens lijkt je oordeel over zaken sterk afhankelijk van sentimenten in de pers zonder dat je ook maar een greintje gevoel lijkt te hebben voor de proportionaliteit van alles.
vertaling: you are retarded

Je bent of slecht ingelicht, of je spoort niet helemaal...
.Zulke ziekheid kom je niet tegen in de wat verdere landen zoals, Marokko, Afghanistan, Irak, etc.., echt iets westers is dit, het ziekste van het ziekste!!!!!!!!!

Dit gaat toch het verstand te boven... zo ziek, kan er wel van janken.
Het is goed voor dit soort mensen dat ze lang op geborgen worden op een hele veilige plek.
En dan nog te bedenken dat deze man je kaartje had kunnen stempelen en in aanraking met je kan zijn geweest.

Hoe onwetend en naïefZulke ziekheid kom je niet tegen in de wat verdere landen zoals, Marokko, Afghanistan, Irak, etc.., echt iets westers is dit, het ziekste van het ziekste!!!!!!!!!