AndroidHealthClinic

Shocking News Jonge kindjes verkracht

Kunnen ze hier niet zo'n soort operatie beginnen zoals To catch a predator in Amerika?

Een kaasschaaf in salpeterzuur en daarmee stukken uit zijn huid schrapen. Laten genezen en herhalen

Wat een originele reacties alweer. Ik vraag me eerder af hoe je kindjes van 2 en jonger rapet en dat geen sporen achterlaat? Hoe kan zoiets zolang doorgaan?

Verder natuurlijk erg en doet je afvragen hoeveel nog zoiets gebeurd, als één kerel dit zolang kon doen en dan maar gepakt wordt wegens beeldmateriaal. En dat die geen levenslang zou krijgen is natuurlijk helemaal gek, denk dat hij een groter gevaar is voor de maatschappij als sommige moordenaars. En zou natuurlijk gewoon gelynched worden als hij vrijkomt ooit.

Vind dat de onthulling van dit dramatisch nieuws wel erg genoeg is om de feeststemming een beetje in te perken. Vind het dan ook jammer dat er bij aankondiging van dit soort nieuws er nog steeds vrolijke kerstbanners op deze site staan.

Ja, laten we de feestdagen maar vergallen omdat jij dit belangrijker vind.
Later he, zolang we zelf niks mogen doe i.e. "eigen rechter" spelen leef ik gewoon m'n eigen leven. Huil ze!

Wat een originele reacties alweer. Ik vraag me eerder af hoe je kindjes van 2 en jonger rapet en dat geen sporen achterlaat? Hoe kan zoiets zolang doorgaan?

Verder natuurlijk erg en doet je afvragen hoeveel nog zoiets gebeurd, als één kerel dit zolang kon doen en dan maar gepakt wordt wegens beeldmateriaal. En dat die geen levenslang zou krijgen is natuurlijk helemaal gek, denk dat hij een groter gevaar is voor de maatschappij als sommige moordenaars. En zou natuurlijk gewoon gelynched worden als hij vrijkomt ooit.

Vind dat de onthulling van dit dramatisch nieuws wel erg genoeg is om de feeststemming een beetje in te perken. Vind het dan ook jammer dat er bij aankondiging van dit soort nieuws er nog steeds vrolijke kerstbanners op deze site staan.

6a010536807f4d970b01347fb45cab970c-800wi.jpg

Hahaha, ga jij zometeen zitten huilen onder je kerstboom omdat je slecht nieuws hebt gehoord dan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jonger dan 2 jaar wtf brah, echt ziek

Raar dat niemand nog niet om pics vroeg. :o

Ik 'begrijp' dat volwassene 15 jarige sletjes vuil kunnen vinden (ik rechtvaardig het zeker niet, het is ook erg zo'n pedofilie), maar wtf doe je bij 2 jarige kinderen :o

Zolang er geen sprake is van moord zal dit geen levenslang krijgen bij mijn weten.

In Nederland hebben gelukkig wel nog zoiets als TBS, wat zulke zieke gasten ook gewoon levenslang van de straat houdt. (aangezien de kans op herhaling bij deze gast wel erg groot is)

Zulke ziekheid kom je niet tegen in de wat verdere landen zoals, Marokko, Afghanistan, Irak, etc.., echt iets westers is dit, het ziekste van het ziekste!!!!!!!!!

Je noemt nu 'toevallig' een aantal landen waar de pers nog wordt gecontroleerd door de staat en vervolgens lijkt je oordeel over zaken sterk afhankelijk van sentimenten in de pers zonder dat je ook maar een greintje gevoel lijkt te hebben voor de proportionaliteit van alles.

vertaling: you are retarded

Je noemt nu 'toevallig' een aantal landen waar de pers nog wordt gecontroleerd door de staat en vervolgens lijkt je oordeel over zaken sterk afhankelijk van sentimenten in de pers zonder dat je ook maar een greintje gevoel lijkt te hebben voor de proportionaliteit van alles.

vertaling: you are retarded

Sorry hoor, dacht dat het duidelijk was.

Maar licht jij me even in dan?

Mannen nemen video's op van kinderen waarbij coïtusuele handelingen worden verricht in/van verschillende landen, sommige van deze kinderen zijn niet ouder dan 2... wat is er dan zo raar aan mijn post?

:(

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------

Je bent of slecht ingelicht, of je spoort niet helemaal...

Both ;).

Dit soort dingen is iets westers, dat is alles wat ik zeg.

Dat jij zulk soort dingen anderz ziet als mij, wil nog nie zeggen dak nie spoor mijne jong.

Laatst bewerkt:
Dit gaat toch het verstand te boven... zo ziek, kan er wel van janken :(.

Het is goed voor dit soort mensen dat ze lang op geborgen worden op een hele veilige plek.

En dan nog te bedenken dat deze man je kaartje had kunnen stempelen en in aanraking met je kan zijn geweest.

Zulke ziekheid kom je niet tegen in de wat verdere landen zoals, Marokko, Afghanistan, Irak, etc.., echt iets westers is dit, het ziekste van het ziekste!!!!!!!!!

in die landen is het gewoon legaal:wave:

ot: hoe is zoiets eigenlijk mogelijk? tenzij je piem0l enorm dun is moet er toch schade op te merken zijn daar beneden:dunno:

Laatst bewerkt:
Hoe onwetend en naïef :no:

Dit komt in heel de wereld voor natuurlijk, sterker nog, in sommige minder beschaafde landen wordt pedofilie en verkrachting zelfs maatschappelijk aanvaard.

Terug
Naar boven