XXL Nutrition

Shocking News Jonge kindjes verkracht

zijn we het iig over 1 ding eens. :cool:

punt.jpg

Ok

Maar in islamitische kringen staat hier de doodstraf op evenals homocoïtusualiteit (maar dat vind ik verwerpelijk).

Natuurlijk zou het er wel zijn in niet-westerse landen, alleen de vraag van het Westen uit doet het er toe dat het daar dus ook gebeurt mede DOOR het rijke Westen die deze shit afnemen.

Maar goed ben toch retarded.
20% van de gevonden content komt bijv. van een Oosters land (Rusland): http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/6341737.stm

Als Westers land wordt alleen de VS genoemd met 51%. Ook niet vreemd gezien de omvang en het bevolkingsaantal van het land, en in de VS is het veel moeilijker om de websites die de content verspreiden uit de lucht te halen. In Groot-Brittannië lukt dat bijv. wel en daarom is minder dan 1% van de gevonden content van daar afkomstig.

Dat er alleen vraag is vanuit het Westen heb je niet bewezen, het is waarschijnlijker dat er in heel de wereld vraag is, nogmaals omdat de afwijking niet gebonden is aan ras of afkomst.

Mensen zijn overal het zelfde, zolang ze over primitieve instincten beschikken zullen ze ook (zieke) problemen veroorzaken.
Alleen de schuld aan het westen geven :roflol:

Ze zouden hem gewoon moeten afschieten.

Na 10 jaar zijn die kinderen volwassen..:)

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Wat een originele reacties alweer. Ik vraag me eerder af hoe je kindjes van 2 en jonger rapet en dat geen sporen achterlaat? Hoe kan zoiets zolang doorgaan?

Verder natuurlijk erg en doet je afvragen hoeveel nog zoiets gebeurd, als één kerel dit zolang kon doen en dan maar gepakt wordt wegens beeldmateriaal. En dat die geen levenslang zou krijgen is natuurlijk helemaal gek, denk dat hij een groter gevaar is voor de maatschappij als sommige moordenaars. En zou natuurlijk gewoon gelynched worden als hij vrijkomt ooit.

Vind dat de onthulling van dit dramatisch nieuws wel erg genoeg is om de feeststemming een beetje in te perken. Vind het dan ook jammer dat er bij aankondiging van dit soort nieuws er nog steeds vrolijke kerstbanners op deze site staan.

:roflol:

Op de foto staat een jolige, verzoenende gereformeerde man met een zwart balkje.. je zou toch zeggen wanneer iemand zo'n zwart balkje voor zijn gezicht draagt iets van plan is.

Laatst bewerkt:
in tegenstelling tot vrouwen zoals jij, zijn wij echte mensen niet zo geinteresseerd in het leven van anderen en houden we ons voornamelijk enkel met onze eigen zaken bezig (en dat geldt nog eens dubbel voor ons belgen, wtf kan ons het schelen wat er in NL gebeurt).
Dus jij mag zoveel huilie huilie doen als je wil, maar ga niet lopen zagen dat wij mee moeten doen;)

Wat een gehaat op mijn reactie, zo typisch zeg. Sorry, ik besef nu dat mijn reactie beetje overdreven was maar ik had net erg k*tnieuws gehoord. Ik heb een jaar in Nederland gestudeerd en had toen een iets oudere vriendin. Anyway het nederlands onderwijs beviel me niet zo en besloot mijn 2e en verdere jaren in België verder te zetten. Uiteraard raakte die relatie uiteindelijk uit maar we spraken elkaar nog af en toe op facebook. Ze heeft een nieuwe vriend(lijkt een topkerel trouwens) en ze hebben een heel jong kindje en heb uit haar facebook kunnen afleiden dat haar kind mogelijk een slachtoffer van dit monster is. Dan stopt de wereld even. Ik heb haar een mailtje gestuurd(veronderstel dat ze genoeg telefoon krijgt), maar daar heb ik nog steeds geen antwoord op.

(...) Vind het dan ook jammer dat er bij aankondiging van dit soort nieuws er nog steeds vrolijke kerstbanners op deze site staan.
Wacht ik haal ze ff weg. Misschien ook nuttig als jij dan ff de andere sites mailt om te zeggen dat ze hun versiering ook weghalen, en niet alleen bij dit nieuws maar ook bij ander negatief nieuws. Of weet je wat, aangezien dergelijk nieuws ongeveer elke dag op tv komt kan je denk ik beter vragen om kerstmis af te schaffen zodat we allemaal droevig in een hoekje kunnen gaan zitten.

Wat een gehaat op mijn reactie, zo typisch zeg. Sorry, ik besef nu dat mijn reactie beetje overdreven was maar ik had net erg k*tnieuws gehoord. Ik heb een jaar in Nederland gestudeerd en had toen een iets oudere vriendin. Anyway het nederlands onderwijs beviel me niet zo en besloot mijn 2e en verdere jaren in België verder te zetten. Uiteraard raakte die relatie uiteindelijk uit maar we spraken elkaar nog af en toe op facebook. Ze heeft een nieuwe vriend(lijkt een topkerel trouwens) en ze hebben een heel jong kindje en heb uit haar facebook kunnen afleiden dat haar kind mogelijk een slachtoffer van dit monster is. Dan stopt de wereld even. Ik heb haar een mailtje gestuurd(veronderstel dat ze genoeg telefoon krijgt), maar daar heb ik nog steeds geen antwoord op.
Ik zit op het puntje van me stoel! Wanneer je daadwerkelijk meer informatie kan los Peuteren[/FONT](lol award materiaal) twijfel dan geen moment en share het met de rest van DBB.

wtf staat die kerstbanner nog steeds op de site :mad:?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

we gaan naar de klote

Terug
Naar boven