MuscleMeat

Jongen(20!!!) knalt met 160 door Rotterdam en raakt Veyron kwijt

bugatti , niet men ding .

Neemt niet weg dat ik het ook wel zou willen :o

Haha geen enkele normale verhuurder verhuurt een veyron aan een 20jarige

huh? vertel me nu 1 goede reden waarom niet? geld is geld. Of het nu een 90jarige is die het er voor over heeft om dit te betalen of een 20 jarige, wat maakt het uit? En er zijn regels verbonden aan de huur hoor :rolleyes:

Wat een pauper,

Beter verzilver je hem toch gewoon? (en nee, hij schijnt niet verchroomd te zijn).

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo ben ik u´m ook kwijtgeraakt :(

Michel Perridon is zijn Bugatti Veyron kwijt. Zoonlief Don joeg papa’s speeltje met 160 km/u over de Rotterdamse Doenkade, toen de plaatselijke veldwachter hem aan hield. Gelukkig heeft hij er nog een staan; hij twijfelt of hij zijn dakloze Veyron Grand Sport op Nederlands kenteken gaat zetten

Lol wat een rijke k*tmensen

Eigenaar van TRUST ;) daar kom je wel wat verder mee.

is hij rijk geworden van die crap.... dat verdient hij dus totaal niet. alles wat ik altijd van trust kocht was binnen een paar weken verrot (joystick, muis, toestenbord, digi cam etc etc etc). wat een baggerspul... snap ook niet dat ik er telkens weer intrapte.... ach ik was nog jong...

Kansloos dat die wagen is afgepakt. Gewoon jaloezie dus, of meneer de wout wilde zelf graag een ritje ermee maken naar het bureau.

van zijn papa meegenomen.

eigen schuld moet je maar niet denken. dat als je geld heb dat je dan alles mag.

Geloof er geen zak van

Kom je dan de volgende dag opschool en vertel je aan je mattie's:
Boys, jullie geloven het nooit.
Gister in amsterdam reed ik in een bugattie van mijn broer en ineens hielden de popo's mij staand en hebben ze de auto in beslag genomen.
wollaah ik zweer het. je weet toch.. waar gebeurt man.
:roflol:

Kom je dan de volgende dag opschool en vertel je aan je mattie's:
Boys, jullie geloven het nooit.
Gister in amsterdam reed ik in een bugattie van mijn broer en ineens hielden de popo's mij staand en hebben ze de auto in beslag genomen.
wollaah ik zweer het. je weet toch.. waar gebeurt man.
:roflol:

Ik neem aan dat hij gewoon naar schoolkomt in zijn porsche gt of audi R8 jwz

huh? vertel me nu 1 goede reden waarom niet? geld is geld. Of het nu een 90jarige is die het er voor over heeft om dit te betalen of een 20 jarige, wat maakt het uit? En er zijn regels verbonden aan de huur hoor :rolleyes:
18.000 euro per dag en 186.700 euro borg, schudden de meeste niet uit hun mouw.
Kansloos dat die wagen is afgepakt. Gewoon jaloezie dus, of meneer de wout wilde zelf graag een ritje ermee maken naar het bureau.
Regels zijn regels, of ben jij ook zo iemand die een gevaar op de weg is net zoals deze knul?

Jong en onbezonnen. Ik ben blij dat ik alleen nog in de Zafira van mijn ouders rijdt. Daar moet ik toch wel 10 seconden wachten voor dat ik uberhaupt 30km te hard rijdt. Moet je nagaan waar je met Bugatti naar 10 seconden op zit :D.

Niet echt netjes.
Wel grappig.

Vader/zoon gesprek ging sowieso zo :

''Ja pap je auto is in beslag genomen!''
''Welke ?''
''Je Bugatti''
''Ja ik vraag welke''
''Niet die nieuwe cabrio''
''Aaah die ene dus die je al een keer de grind bak in hebt gereden dus ?
http://www.autogespot.com/nl/item/2...ron-brengt-bezoekje-aan-grindbak-update!.html
maakt niet uit, was toch al een beetje verrot, ik pak me vliegtuig wel, zie je over een paar uur man''

Regels zijn regels, of ben jij ook zo iemand die een gevaar op de weg is net zoals deze knul?

Volgens mij wordt bijna nooit een auto in beslag genomen bij een soortgelijke overtreding (kan het mis hebben). En het was niet zijn eigen auto volgens mij mag het dan niet.

En ik ken die weg niet, maar op sommige wegen is het vrij "onschuldig" om een keer door te trekken op een recht stuk weg zonder oversteekplaatsen ed. Mag natuurlijk niet, fout is fout ik praat niks goed.

Laatst bewerkt:
is hij rijk geworden van die crap.... dat verdient hij dus totaal niet. alles wat ik altijd van trust kocht was binnen een paar weken verrot (joystick, muis, toestenbord, digi cam etc etc etc). wat een baggerspul... snap ook niet dat ik er telkens weer intrapte.... ach ik was nog jong...
:roflol: Klopt idd, wat een teringzooi had dat merk.

hij zal wel een "Trust" fonds van zijn vader erven later :D

Volgens mij wordt bijna nooit een auto in beslag genomen bij een soortgelijke overtreding (kan het mis hebben). En het was niet zijn eigen auto volgens mij mag het dan niet.

En ik ken die weg niet, maar op sommige wegen is het vrij "onschuldig" om een keer door te trekken op een recht stuk weg zonder oversteekplaatsen ed. Mag natuurlijk niet, fout is fout ik praat niks goed.

Die maximumsnelheden zijn er niet voor niks bro.
Als je ergens 80 km/u mag rijden dan is het gewoon niet veilig om er 160 te gaan rijden.
Buiten dat is het ook gewoon lomp om te doen, niet meer dan logisch dat dan je auto in beslag wordt genomen.

Gebeurt overigens wel vaker hoor.

Die maximumsnelheden zijn er niet voor niks bro.
Als je ergens 80 km/u mag rijden dan is het gewoon niet veilig om er 160 te gaan rijden.
Buiten dat is het ook gewoon lomp om te doen, niet meer dan logisch dat dan je auto in beslag wordt genomen.

Gebeurt overigens wel vaker hoor.

Dit is gewoon zever hoor ;)

Terug
Naar boven