MuscleMeat

Jongen(20!!!) knalt met 160 door Rotterdam en raakt Veyron kwijt

wuahah waarom haat iedereen:roflol:
wanneer je zelf een boete krijgt ga je wel huilen
alsof jullie nooit 180 in de bebouwde kom hebben gereden

huh? vertel me nu 1 goede reden waarom niet? geld is geld. Of het nu een 90jarige is die het er voor over heeft om dit te betalen of een 20 jarige, wat maakt het uit? En er zijn regels verbonden aan de huur hoor :rolleyes:

Waarom niet? Vraag dat maar aan de verhuurder, waarschijnlijk vanwege onverantwoordelijk rijgedrag, zeker met zulke beesten van auto's. Zelfs voor een random busje wat wij pas huurden, moest degene die zich als bestuurder opgaf minimaal 21 zijn en 3 jaar zijn rijbewijs hebben.
Vrienden van me hebben ook wel eens geprobeerd zo'n dikke auto te huren, maar dat ging niet eens onder de 24 jr...

Kansloos dat die wagen is afgepakt. Gewoon jaloezie dus, of meneer de wout wilde zelf graag een ritje ermee maken naar het bureau.

Vind het eerder kansloos om 120km/u te hard te rijden op een gewone weg. Men zou beter een systeem invoeren dat als je meer dan 60km/u te hard rijdt je auto tot schroot herleid wordt. :evil:

Waarom niet? Vraag dat maar aan de verhuurder, waarschijnlijk vanwege onverantwoordelijk rijgedrag, zeker met zulke beesten van auto's. Zelfs voor een random busje wat wij pas huurden, moest degene die zich als bestuurder opgaf minimaal 21 zijn en 3 jaar zijn rijbewijs hebben.
Vrienden van me hebben ook wel eens geprobeerd zo'n dikke auto te huren, maar dat ging niet eens onder de 24 jr...

In België is het ook enorm moeilijk om wagens met iets meer vermogen verzekerd te krijgen als je jonger bent dan 24 (en al helemaal als je pas 18 bent)...
Uiteindelijk kan het wel, maar je betaalt er abnormaal veel voor.

In België is het ook enorm moeilijk om wagens met iets meer vermogen verzekerd te krijgen als je jonger bent dan 24 (en al helemaal als je pas 18 bent)...

Idd in Belgie moet je een goud mijntje hebben als je een deftige wagen op eigen naam wil verzekeren.
Ik betaal voor mijn Cooper S nu 1850€ (omnium) als 26 jarige

Idd in Belgie moet je een goud mijntje hebben als je een deftige wagen op eigen naam wil verzekeren.

Ook als je 't op naam van je ouders zet (tenminste, als je de mogelijkhebt ofcourse)?

Volgens mij wordt bijna nooit een auto in beslag genomen bij een soortgelijke overtreding (kan het mis hebben). En het was niet zijn eigen auto volgens mij mag het dan niet.

En ik ken die weg niet, maar op sommige wegen is het vrij "onschuldig" om een keer door te trekken op een recht stuk weg zonder oversteekplaatsen ed. Mag natuurlijk niet, fout is fout ik praat niks goed.
Maar de auto van een normale weggebruiker is ook geen bugatti die binnen een seconde op de 100 zit.

Schandalig idd...

Ook als je 't op naam van je ouders zet (tenminste, als je de mogelijkhebt ofcourse)?

Dan betalen je ouders natuurlijk gewoon hun tarief (is meer dan 3x minder dan hetgeen ik moet betalen). Maar dan mag jij er officieel niet mee rijden ook. Tenzij ze opgeven dat er sporadisch een chauffeur van -26 jaar mee rijdt, maar dan zal het ook weer iets hoger zijn.

Terug
Naar boven