AndroidHealthClinic

Jongen(20!!!) knalt met 160 door Rotterdam en raakt Veyron kwijt

ach, z'n pa heeft er toch 2..

Die auto zouden ze moeten verloten voor 1 Euro :D .

Die auto zijn ze dan toch niet echt voor altijd kwijt lijkt me? Krijg je toch wel weer terug?

hij werd uitgedaagd... dan moet je de uitdaging aannemen natuurlijk :D

Interessant. Opsluiten en 2 jaar rijverbod.

Tot 50 km te hard kan ik mss nog inkomen op een gewone weg, maar alles wat erover is is gewoon totaal niet verantwoord en rijbewijsonwaardig. Dergelijke waaghalzen mogen gerust een maandje de cel in om te bezinnen en 2 jaar hun rijbewijs afgenomen worden.

Laatst bewerkt:
Ach zo spannend vind ik dit niet. Ja 160 is hard, maar die auto haalt 400. Even een paar seconde gas geven en je rijdt al 200+.

Iedereen rijdt hier wel is te hard. (Net als ik)

---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=j6UJ8gUM4CQ

En wie of wat is die michel peridon? effe gegoogled, maar zie alleend at die veel geld heeft, en een jacht te koop staan heeft

Mag toch hopen dat hij van pa wat klappen krijgt.

Daar heeft papa geen tijd voor, daarom mag zoonlief dit. Zoonlief is sowieso een beetje een failure aangezien hij 20 is en nog steeds op de middelbare school zit (Particulier, dat dan weer wel).

Daar heeft papa geen tijd voor, daarom mag zoonlief dit. Zoonlief is sowieso een beetje een failure aangezien hij 20 is en nog steeds op de middelbare school zit (Particulier, dat dan weer wel).

Hij zal wel al verzekerd zijn van een luxe leven. Baantje bij Trust ofzo of een pak geld van zijn ouders om te rentenieren :D Die middelbare school zal wel tijdvulling zijn.

Terug
Naar boven