Fitness Seller

Jongens en meisjes, ik kan nergens trainen.

Akira

Huge Freak
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
116
De laatste niet health-city gym hier in de buurt is omgetoverd tot....

Jawel, een health city gym. Hardcore material is vervangen door hypermoderne machines, benchrek met enige olympische barbell staat er wel nog, maar de barbell is serieus doorgebogen, en men vertikt het die te vervangen.
Een andere optie zou Hasselt zijn, maar dan heb ik amper tijd om te eten en studeren omdat ik veel te lang onderweg zou zijn.
Er is nog wel 1 hardcore gym, in Helchteren (Powerhouse gym), maar die zit al propvol. Andere mensen van mijn ex-gym hebben hun heil daar al gevonden. Ondanks de megadrukte zijn ze er wel heel positief over.

Zou ik mijn gym lichtjes pushen om nog wa extra dingen te bestellen zoals een squat en bench rack?
Mijn maatje en ik dachten eraan ons abonnement stop te zetten, en allebei een dikke drol voor de deur te leggen.

Wat zijn jullie meningen?

drol voor de deur leggen en een andere gym zoeken!

Wat een homos. Jij verdient een gym met gouden olympic bars en dan flikken ze je dit. Ik zeg schijt de boel onder en vertrek.

Laatst bewerkt:
Bekijk eerst even of je wel perse weg moet bij die gym. Kijk wat je nodig hebt (squatrek met barbell en dumbbells sowieso natuurlijk), en kijk of ze dat hebben. Dat er fancy apparaten staan boeit niet zo heel erg veel imo, zoek gewoon de apparaten die je nodig hebt bij jouw training, of pas je schema daar op aan.

Als de barbell van je gym zo verbogen is dat je er niet meer mee kan trainen, spreek ze er dan op aan en maak ze duidelijk dat er zo een onnodig grote kans is op blessures en ongelukken. Healthcenters zitten daar namelijk niet op te wachten ;)

Als je er echt niet meer kan trainen, tsja, dan zou ik een andere gym gaan zoeken. Heb ik zelf ook gedaan, trainde eerst ook in een "health-center", maar na een tijd kan je daar inderdaad niet meer terecht (dumbbells te licht, apparaten te licht etc.), en heb ik nu een gym gevonden waar ik beter kan trainen.

Zoek gewoon een gym in de buurt, er zijn zat "health-centers" die wel redelijke dumbbells en een squatrek hebben. En anders kan je altijd nog zelf materiaal aanschaffen, zeker als je het samen met iemand anders doet.

Gewoon in de wasbak zeiken, en je abbo opzeggen.

Als je er niet normaal kan trainen, zou ik idd pleite gaan...

• Topic Starter Topic Starter
Bekijk eerst even of je wel perse weg moet bij die gym. Kijk wat je nodig hebt (squatrek met barbell en dumbbells sowieso natuurlijk), en kijk of ze dat hebben. Dat er fancy apparaten staan boeit niet zo heel erg veel imo, zoek gewoon de apparaten die je nodig hebt bij jouw training, of pas je schema daar op aan.

Als de barbell van je gym zo verbogen is dat je er niet meer mee kan trainen, spreek ze er dan op aan en maak ze duidelijk dat er zo een onnodig grote kans is op blessures en ongelukken. Healthcenters zitten daar namelijk niet op te wachten ;)

Als je er echt niet meer kan trainen, tsja, dan zou ik een andere gym gaan zoeken. Heb ik zelf ook gedaan, trainde eerst ook in een "health-center", maar na een tijd kan je daar inderdaad niet meer terecht (dumbbells te licht, apparaten te licht etc.), en heb ik nu een gym gevonden waar ik beter kan trainen.

Zoek gewoon een gym in de buurt, er zijn zat "health-centers" die wel redelijke dumbbells en een squatrek hebben. En anders kan je altijd nog zelf materiaal aanschaffen, zeker als je het samen met iemand anders doet.

Squatrek is afwezig, dumbbells tot 40 kilo vallen haast uit elkaar en zijn al 20 keer gerepareerd geweest, ene dumbbell weegt bijvoorbeeld 19,4 kilo, de andere 19,8. Barbell ook afwezig, met dat doorgebogen ding kan je niets, dus ik kan er wel een opmerking over maken.
Straks maar een op uitgebreid onderzoek gaan en de mogelijkheden bekijken, maar ik vrees het ergste.
Dan zou de überdrukke überhardcore gym nog de beste optie zijn denk ik.
Materiaal zelf aanschaffen had ik ook al aan gedacht, maar is niet haalbaar omwille van serieus plaatsgebrek.

gewoon croftie meenemen naar de toillet in de wc gooien doortrekken heel de bril en stoel onderschijten !

vervolgens neem je groene zeep mee en spuit je alle ramen mee onder!

kit alle deuren dicht en hang een briefje neer wi jzijn het hier niet mee eens!

nee, ik ben bang dat ik met wasbak en al naar beneden kom zijlen. Dacht laatst dacht ik wel aan plastuitjes, maar vergeet het steeds als ik in de kruitvat kom :roflol:

Andere gym zoeken waar je wel goed kan trainen, want geen en/of slechte losse gewichten en alleen maar nieuwe fancy machines word je geen beest van...

ik heb alles thuis :) is wel een voordeel :)
maar ik zou als ik jou was gewoon andere gym zoeken :) en natuurlijk boobytraps plaatsen bij de oude gym :P

erg k*t!ken het probleem...weet zelf ook geen oplossing...zit er ook nog voor een jaar aan vast :(
succes ermee!!

Squatrek is afwezig, dumbbells tot 40 kilo vallen haast uit elkaar en zijn al 20 keer gerepareerd geweest, ene dumbbell weegt bijvoorbeeld 19,4 kilo, de andere 19,8. Barbell ook afwezig, met dat doorgebogen ding kan je niets, dus ik kan er wel een opmerking over maken.
Straks maar een op uitgebreid onderzoek gaan en de mogelijkheden bekijken, maar ik vrees het ergste.
Dan zou de überdrukke überhardcore gym nog de beste optie zijn denk ik.
Materiaal zelf aanschaffen had ik ook al aan gedacht, maar is niet haalbaar omwille van serieus plaatsgebrek.

Dan is het inderdaad tijd om wat anders te zoeken :)

Ik train nu ook in een wat meer "hardcore" gym, voor zover je gyms hardcore kan noemen. Het is er druk, en er loopt heel ander volk dan bij health-centers, maar goed, je kan er wel goed trainen in principe. Wat ik zoveel mogelijk probeer is om op minder drukke tijden te gaan. Bij ons is het bijvoorbeeld tussen 19:30u en 20:00u op z'n drukst. Dan zorg ik dat ik 18:30u in de gym ben, als het dan druk wordt ben ik klaar of in ieder geval bijna klaar. En anders, tsja, het squatrek is toch bijna altijd vrij ;)

Als het echt te erg is, moet je gewoon sowieso op maandag benen gaan trainen. Maandag doet iedereen altijd borst, dus als je dan benen traint weet je zeker dat je goed kan trainen ;)

Terug
Naar boven