XXL Nutrition

Jongens en meisjes, ik kan nergens trainen.

De laatste niet health-city gym hier in de buurt is omgetoverd tot....

Jawel, een health city gym. Hardcore material is vervangen door hypermoderne machines, benchrek met enige olympische barbell staat er wel nog, maar de barbell is serieus doorgebogen, en men vertikt het die te vervangen.
Een andere optie zou Hasselt zijn, maar dan heb ik amper tijd om te eten en studeren omdat ik veel te lang onderweg zou zijn.
Er is nog wel 1 hardcore gym, in Helchteren (Powerhouse gym), maar die zit al propvol. Andere mensen van mijn ex-gym hebben hun heil daar al gevonden. Ondanks de megadrukte zijn ze er wel heel positief over.

Zou ik mijn gym lichtjes pushen om nog wa extra dingen te bestellen zoals een squat en bench rack?
Mijn maatje en ik dachten eraan ons abonnement stop te zetten, en allebei een dikke drol voor de deur te leggen.

Wat zijn jullie meningen?

Powerhouse is idd een hardcore gym. Zou zeker eens daar proberen; Van waar ben je ? Ik kan je ook eurofit zolder aanraden. Veel fitness toestellen maar de halters gaan er ook tot 45 kilo en genoeg banken om te drukken en daarenboven een goeie sfeer....

• Topic Starter Topic Starter
Powerhouse is idd een hardcore gym. Zou zeker eens daar proberen; Van waar ben je ? Ik kan je ook eurofit zolder aanraden. Veel fitness toestellen maar de halters gaan er ook tot 45 kilo en genoeg banken om te drukken en daarenboven een goeie sfeer....

Het spijt me kerel, eurofit is de gym waar ik net vandaan kom.
Helemaal veranderd, halters zijn tot 40 btw

Het spijt me kerel, eurofit is de gym waar ik net vandaan kom.
Helemaal veranderd, halters zijn tot 40 btw

Zijn daar onlangs nog grote veranderingen geweest dan ? Train er zelf al een paar jaar niet meer. Wel nog eens binnengelopen en alles was toch aanwezig ?

Er liggen daar toch ook van die kleine losse baartjes waarmee je gewichten kan opbouwen tot meer dan 40 kilo ? Als je halters tot 40 kilo hebt zit je toch al goed ? Bench press staat er toch ook ? alleen squat rek niet ? maar dan neem je toch gewoon een bench press machine ? sta je nog lekker stevig ook.

Maar als je eurofit niet goed vindt, zit er maar 1 ding op^--> powerhouse. en dan ben je ineens terug de kleinste jongen van de gym :) Bijgevolg weer een grote motivatie om vooruitgang te boeken :)

• Topic Starter Topic Starter
Zijn daar onlangs nog grote veranderingen geweest dan ? Train er zelf al een paar jaar niet meer. Wel nog eens binnengelopen en alles was toch aanwezig ?

Er liggen daar toch ook van die kleine losse baartjes waarmee je gewichten kan opbouwen tot meer dan 40 kilo ? Als je halters tot 40 kilo hebt zit je toch al goed ? Bench press staat er toch ook ? alleen squat rek niet ? maar dan neem je toch gewoon een bench press machine ? sta je nog lekker stevig ook.

Maar als je eurofit niet goed vindt, zit er maar 1 ding op^--> powerhouse. en dan ben je ineens terug de kleinste jongen van de gym :) Bijgevolg weer een grote motivatie om vooruitgang te boeken :)

Eurofit heeft vorige week een vernieuwing doorgevoerd. En sindsdien kan je het een health city noemen. Waar train jij dan tegenwoordig?
Powerhouse laat ik wel open als optie, trekt me erg aan.

Inderdaad

De gym van je dromen bestaat alleen in je garage !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij de healthcity gym bij ons was laatst iemand die de sauna verwarming ondergezeken had, zou die ook boos zijn om zijn abbo?:p

Dat wordt "powerhouse", beest. Laat die koorknaapjes en communiekantjes daar ook maar eens kennismaken met jouw ongekende no-nonsens arbeidsethos en je kankerbuff, hypervascular and ripped to shreds comicbook-achtig-fysiek.

Eurofit heeft vorige week een vernieuwing doorgevoerd. En sindsdien kan je het een health city noemen. Waar train jij dan tegenwoordig?
Powerhouse laat ik wel open als optie, trekt me erg aan.

Als eurofit niet meer voldoet kan je enkel nog naar powerhouse.

ik wist niet dat powerhouse ook in europa bestond :D wel lachen!
ik zou daar naar toe gaan dan. anders moet je een garagebox huren en nog zelf spullen aanschaffen. wordt een dure grap dan denk ik.

oja: laat wel even wat mosterdgas achter bij je oude gym :D

wel wat mosterdgas nalaten bij je oude gym he! ik sta erop :D hahahaa

Squatrek is afwezig, dumbbells tot 40 kilo vallen haast uit elkaar en zijn al 20 keer gerepareerd geweest, ene dumbbell weegt bijvoorbeeld 19,4 kilo, de andere 19,8. Barbell ook afwezig, met dat doorgebogen ding kan je niets, dus ik kan er wel een opmerking over maken.
Straks maar een op uitgebreid onderzoek gaan en de mogelijkheden bekijken, maar ik vrees het ergste.
Dan zou de überdrukke überhardcore gym nog de beste optie zijn denk ik.
Materiaal zelf aanschaffen had ik ook al aan gedacht, maar is niet haalbaar omwille van serieus plaatsgebrek.

Amen, dit zal het worden makkers.
Er is geen andere optie.

Powerhouse dus :hedbang: Homegym zou ook ideaal zijn! Veel succes.

Heb je al pm gestuurd Akira. Train zelf ook in Powerhouse. Drukte valt erg goed mee hoor. Gewoon een beetje uitkijken met het uur waarop je wilt gaan trainen. 's Maandags is het ontzettend druk in de vooravond. Maar in het algemeen is het dagelijks vanaf een uur of 19u à 19.30u al véél rustiger. Dan kan je zonder problemen vlot doortrainen... Tot binnekort dus :D

mosterdgas: jwt

Terug
Naar boven