Deze oproep is niet meer geldig
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pat21 zei:Hoe oud en geschapen mag je maximaal zijn. Ik wil wel met mijn blote tokus in het blad staan. Een echt kijkcijferkanon zal die uitgave dan worden

Mijn derde been is te groot om afgedekt te worden met handen, washandjes of badeendjes.Mag ik er ook iets anders voor houden? zoals een grasmaaier of een kopieermachine?breakout zei:Hoi!
mijn naam is Rhijja Jansen, en ik ben redacteur bij het jongerenblad SPAM. Hierin staat ook de rubriek Stripped, waarin een groep jongeren naakt op de foto gaat. Daarnaast worden ze kort geinterviewd over hoe ze elkaar kennen, en hoe ze over hun lichaam denken. Ook al sta je naakt op de foto, geslachtsdelen kunnen afgedekt worden met handen, washandjes of badeendjes. Hiervoor ben ik op zoek naar groepen van vier, maximaal zes mensen die hieraan willen meewerken. De maximum leeftijd om mee te werken is twintig jaar. Als beloning gaan jullie samen gratis op beachcampstrandvakantie naar Frankrijk of Spanje.
Geinteresseerd? Mail dan naar r.jansen1@sanoma-uitgevers.nl.
Ook als je meer info over de rubriek wilt, mag je natuurlijk mailen.
Groetjes!
Rhijja Jansen, redactie SPAM (voorheen Break Out!, vandaar mijn naam...)
Badstruisvogelpat21 zei:Hoe oud en geschapen mag je maximaal zijn. Ik wil wel met mijn blote tokus in het blad staan. Een echt kijkcijferkanon zal die uitgave dan worden

Gouwetonny zei:

Angerfist zei:jaaa muuske1987, ik zie je wel kijken! je bent nog te jong dametje!

Hoezo te jong btwAngerfist zei:jaaa muuske1987, ik zie je wel kijken! je bent nog te jong dametje!