MuscleMeat

Jongerenblad SPAM zoekt lefgozers/meiden

:roflol:
HAHAHAHAH omfg:roflol: please make it stop:roflol:
Ik krijg geen adem meer:roflol:

Dit is wel behoorlijke SPAM ja!

:spam:

En voordat Mugje het gaat zeggen ;

Dit is gay

Ric Jansen?

Hoe oud en geschapen mag je maximaal zijn. Ik wil wel met mijn blote tokus in het blad staan. Een echt kijkcijferkanon zal die uitgave dan worden

pat21 zei:
Hoe oud en geschapen mag je maximaal zijn. Ik wil wel met mijn blote tokus in het blad staan. Een echt kijkcijferkanon zal die uitgave dan worden

Te laat bro, ik heb me al opgegeven. Maar idd, een kijkcijferkanon word het wel zeker :D

breakout zei:
Hoi!

mijn naam is Rhijja Jansen, en ik ben redacteur bij het jongerenblad SPAM. Hierin staat ook de rubriek Stripped, waarin een groep jongeren naakt op de foto gaat. Daarnaast worden ze kort geinterviewd over hoe ze elkaar kennen, en hoe ze over hun lichaam denken. Ook al sta je naakt op de foto, geslachtsdelen kunnen afgedekt worden met handen, washandjes of badeendjes. Hiervoor ben ik op zoek naar groepen van vier, maximaal zes mensen die hieraan willen meewerken. De maximum leeftijd om mee te werken is twintig jaar. Als beloning gaan jullie samen gratis op beachcampstrandvakantie naar Frankrijk of Spanje.

Geinteresseerd? Mail dan naar r.jansen1@sanoma-uitgevers.nl.

Ook als je meer info over de rubriek wilt, mag je natuurlijk mailen.

Groetjes!
Rhijja Jansen, redactie SPAM (voorheen Break Out!, vandaar mijn naam...)
Mijn derde been is te groot om afgedekt te worden met handen, washandjes of badeendjes.Mag ik er ook iets anders voor houden? zoals een grasmaaier of een kopieermachine?

Met vriendelijke groet,

'run-ner'

Persoonlijk hou ik er zelf van om mijn geslachtsdelen af te dekken met een kindermond, is dat ook goed? :p :D

Maar serieus, ik denk dat de kans redelijk klein is dat iemand hier 'ja' op zal zeggen. (zwak uitgedrukt)

Ja...mooie post...dit gaat hem worden...

Ik stel voor... Topic van de week !

:duh:

Karma voor de SPAM-man!!! [edit: bah, Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens]

Whahahahaha :D :D :D

als je foto's wilt gebruiken, kijk maar in de gallerij :P

jaaa muuske1987, ik zie je wel kijken! je bent nog te jong dametje!

Edit: ik ben ook te oud

Laatst bewerkt:
Ik ben te oud. Jammer hoor. Anders had ik me zeker opgegeven.

Terug
Naar boven