XXL Nutrition

Dierenpolitie N-H zoekt 'ponypletter'

Dit valt nog wel mee.. was een tijdje geleden op spitsnieuws een artikel over jonge chinese meisjes die konijnen dood trapte met hun high heels. Waren een aantal foto's bij het artikel geplaatst en zo nieuwsgierig als ik ben heb ik die destijds opengemaakt.. ben serieus 2 dagen kotsmisselijk geweest. Niet te geloven dat mensen hierop kunnen kicken..

Heb ik ook al gezien, dat doen ze daar met allerhande dieren.

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 11:12 ----------

Over t algemeen worden mensen onschuldig geboren..

Al heeft de 1 wel veel meer potentie om een crimineel te worden dan een ander.

Zie het als linkshandig zijn. 50% van de mensen die het gen van linkshandigzijn hebben zijn rechts.

Dus deels aangeboren deels door gebeurtenissen in het leven.

george-bush-gif.gif

Over t algemeen worden mensen onschuldig geboren..

Al heeft de 1 wel veel meer potentie om een crimineel te worden dan een ander.

Zie het als linkshandig zijn. 50% van de mensen die het gen van linkshandigzijn hebben zijn rechts.

Dus deels aangeboren deels door gebeurtenissen in het leven.

Is dit wat ze je tegenwoordig in 5vwo leren?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dbb knokploeg kom er maar in

Zijn de woonplaatsen ed al bekend? :') ik sla :D

lelijke wijven show.
k*t wijven, IN voor de ploeg...............

Ik kan elke dag !! :mad::rolleyes:

Fake names! Anna Avonturin.... die achternaam bestaat niet eens!

Wiens kloon ben je eigenlijk? bijna 1000 posts in een maand..
Vrouwelijke kloon!? that's a first IIRC..
maar ze is gewoon erg enthousiast met posten, heeft ze zelf al is gepost :) geloof ik...

maar errr IK kan er anders OOK wat van.. niet om mij nou weer in het daglicht te steken :o

Vrouwelijke kloon!? that's a first IIRC..
maar ze is gewoon erg enthousiast met posten, heeft ze zelf al is gepost :) geloof ik...

maar errr IK kan er anders OOK wat van.. niet om mij nou weer in het daglicht te steken :o

Maar jij bent ook speciaal ray.

mate van me heeft er wat in zn cel zitten, aantal zichzelf ook gemeld omdat ze moesten onderduiken omdat iedereen achter ze aan zitten hahaha. Dat wordt emigreren kak volk

mate van me heeft er wat in zn cel zitten, aantal zichzelf ook gemeld omdat ze moesten onderduiken omdat iedereen achter ze aan zitten hahaha. Dat wordt emigreren kak volk
Kan er iemand dit vertalen naar het Nederlands, aub? ???

Kan er iemand dit vertalen naar het Nederlands, aub? ???

Hij heeft vrienden, die zitten in de cel samen met dit soort mensen (ponypletters?) want die moesten onderduiken en hebben zichzelf daarom aangegeven.

Dit is wat ik eruit haal :')

En mensen, ben geen kloon; en idd errrrug enthousiast bezig :D

Hij heeft vrienden, die zitten in de cel samen met dit soort mensen (ponypletters?) want die moesten onderduiken en hebben zichzelf daarom aangegeven.

Je praat iig als een 16 jarig vrouwtje... Wil je voorgesteld worden aan luppie?

Bedankt, lieve Hell93. Laat je iets weten als je op bf% 12-15 zit? Dan neem ik je eens mee uiteten en mag je van de bbc proeven.

Groetjes,

Ray

Terug
Naar boven