AndroidHealthClinic

Studente (21) zoekt katjes 'om te doden voor de kunst'

Jesus dit is toch geen discussie meer is een vlieg doden hetzelfde als een mens.Dat is de gedachtegang van een compleet gestoord iemand wie geeft er wat om of die katten vermoord worden voor de kunst of 1 of ander onderzoek ik niks.Mensen worden pas vermoord als dat nodig is zoals dictators gaan dood als dat nodig is een mens mag euthanasie doen als dat nodig is en ze er 100% voor kunnen kiezen dus niet verward zijn.De rechters in sommige landen kunnen je ter dood veroordelen.Ik zie nu al verschil tussen mens en dier.

ik ben misschien gestoord, maar ik ken tenminste iets van zinsbouw en heb al ooit gehoord van interpunctie:)

En nu wil je afstand nemen van dat punt om dat je het psuedo niet op jezelf betrok dus wil je het mij onmogelijk maken om een punt aan te voeren waarom ze niet gelijk zijn. Beetje onmogelijk om op die manier een discussie aan te gaan. Ik meng me in de discussie omdat deze over het onderwerp gaat dus wat is daar het probleem dan van? Als je een persoonlijke discussie wilt hierover moet je misschien dat via P.M. gaan doen. Wat ik meld draagt gewoon bij aan de discussie niet in minder maatte als wat jij te melden hebt. Je kinderachtige houding geeft meer aan dat jij degene bent die zich even volwassen moet gaan gedragen.

DAT WAS EEN DISCUSSIE STELLING:roflol::roflol::roflol: Nog nooit zo'n zuurstofgebrek als jou ontmoet, werkelijk waar. Ik ben nu met Loptr in discussie jongen, wees een vent en kap nu eens met je bemoeienis en het reageren met onbetekeniswvolle uitspraken, wees een vent en stel je buiten de discussie, jij hebt totaal geen aandel op het moment.

Maar wat bereik je er mee om die persoon te doden? Ja tuurlijk het is even iritant als iemand je afsnijd, maar die persoon kom je waarschijnlijk nooit meer tegen, hij rijdt gewoon door dus dan maakt het feitelijk niks uit of je hem doodschiet, of dat hij doorrijd. pas als hij uit zijn auto stapt met een wapen en jouw leven daadwerkelijk bedreigd wordt, kan ik me er enigzins nog in vinden.

Ik zou het ook niet doen, omdat ik weet dat die eikel mensen heeft die het erg zouden vinden dat hij dood is.
Maar ik zou er geen slaap door verliezen als ik het wel zou doen. Je vraag was: "En nog een vraag, jij zou zonder wettelijke gevolgen, een mens NET zo makkelijk kunnen afmaken als een vlieg?", en ik nam aan dat je het hier over het emotionele aspect had.
Zolang ik niet gehecht ben aan een persoon boeit het me geen **** als hij/zij dood is (ongeacht de oorzaak, dus maakt het ook niet uit als IK die oorzaak ben).

ik ben misschien gestoord, maar ik ken tenminste iets van zinsbouw en heb al ooit gehoord van interpunctie:)

Ow gaan we het weer over die boeg gooien nou meneer de geleerde proficiat ermee he. Discussiëren met jou gaat niet jij bent te slim weet te veel kan ik niks tegen beginnen wanneer gaan we samen trainen miss dat dat beter verloopt :D

Ik zou het ook niet doen, omdat ik weet dat die eikel mensen heeft die het erg zouden vinden dat hij dood is.
Maar ik zou er geen slaap door verliezen als ik het wel zou doen. Je vraag was: "En nog een vraag, jij zou zonder wettelijke gevolgen, een mens NET zo makkelijk kunnen afmaken als een vlieg?", en ik nam aan dat je het hier over het emotionele aspect had.

Ohja sorry, dat bedoelde ik idd, je hebt gelijk.

DAT WAS EEN DISCUSSIE STELLING:roflol::roflol::roflol: Nog nooit zo'n zuurstofgebrek als jou ontmoet, werkelijk waar. Ik ben nu met Loptr in discussie jongen, wees een vent en kap nu eens met je bemoeienis en het reageren met onbetekeniswvolle uitspraken, wees een vent en stel je buiten de discussie, jij hebt totaal geen aandel op het moment.

Oke en ik ben op die discussie stelling in gegaan door aan te geven waarom het een absurde stelling is. Ik ben niet bezig met bemoeienis dit is geen discussietopic tussen alleen hoody en loptr :) Ik ga overigens pas weg als ik daar behoefte aan heb en niet als jij mij dat verteld.

Mwa gestoord.. in eerste instantie dacht ik dat ook, tot ik verder met je in gesprek ging en erachter kwam dat alles wat jij doet in dat opzicht, wel 100% logisch doordacht is.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 10:53 ----------

Oke en ik ben op die discussie stelling in gegaan door aan te geven waarom het een absurde stelling is. Ik ben niet bezig met bemoeienis dit is geen discussietopic tussen alleen hoody en loptr :) Ik ga overigens pas weg als ik daar behoefte aan heb en niet als jij mij dat verteld.

Maxia ben je serieus? hoe oud ben je werkelijk.. LEAVE IT ALREADY, zand erover!!:roflol::roflol: Je tovert wel een glimlach bij me:)

Mwa gestoord.. in eerste instantie dacht ik dat ook, tot ik verder met je in gesprek ging en erachter kwam dat alles wat jij doet in dat opzicht, wel 100% logisch doordacht is.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 10:53 ----------

Maxia ben je serieus? hoe oud ben je werkelijk.. LEAVE IT ALREADY, zand erover!!:roflol::roflol: Je tovert wel een glimlach bij me:)

De hoe oud discussies is ook weer typisch iets voor kleine kinderen :rolleyes:
Je bent zeker nog bezig met volwassen worden, gaat wel erg veel daarover

Grappig hoe jullie allebei het laatste woord willen hebben. Een volwassen man laat de andere zn pleziertje hebben, want hij beseft dat het gewoon een strijd tussen ego's is:)
Aangezien de discussie tussen jullie al lang geen echte argumenten meer gezien heeft...

in b4 "Angie heeft gelijk, ik ga stoppen, jij wint" (dat betekent gewoon dat jij de meest kinderachtige bent;))

Ik gun mensen geen pleziertjes over mijn rug als het nergens op gebaseerd is.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 11:02 ----------

ok voel jij je nu beter?:) ja?:) wees dan zo volwassen om mij niet meer te onderbreken met Loptr;)

Ik zal wel over het stukje persoonlijke discussie tussen loptr en hoody heen gelezen hebben :p my bad man ;)

duty_calls.png

(ik weet dat ik er zelf ook schuldig aan ben, maar bij mij gaat het tenminste nog over logische discussies, niet wie de grootste e-penis heeft:roflol:)

get a room! :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 11:03 ----------

http://languagelog.ldc.upenn.edu/myl/llog/duty_calls.png

(ik weet dat ik er zelf ook schuldig aan ben, maar bij mij gaat het tenminste nog over logische discussies, niet wie de grootste e-penis heeft:roflol:)

In real life heb ik ook de grootste penis :cool: :roflol:

Hoody als jij je zo anaal vernederd voelt omdat ik je een ecto genoemd heb is er wel wat mis met je zelfvertrouwen man.

Laatst bewerkt:

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 11:02 ----------

Ik zal wel over het stukje persoonlijke discussie tussen loptr en hoody heen gelezen hebben :p my bad man ;)

Dont worry:kiss: Ik geef je nu een hele grote knuffel en een kusje:kiss: en hoop dat het bij deze klaar is:kiss::kiss:

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 11:05 ----------

get a room! :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 11:03 ----------

In real life heb ik ook de grootste penis :cool: :roflol:

Wil je er een pot whey om wedden?

Dont worry:kiss: Ik geef je nu een hele grote knuffel en een kusje:kiss: en hoop dat het bij deze klaar is:kiss::kiss:

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 11:05 ----------

Wil je er een pot whey om wedden?

Sure

thanks voor de knuffel en kusjes lieverd ;)

Ik vind dat jullie me moeten bedanken, door mij hebben jullie weer wat extra pagina's kunnen door razen :)

Terug
Naar boven