Fitness Seller

Dierenpolitie N-H zoekt 'ponypletter'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe wil je dit met een leeuw doen ??? De king of the jungle laat toch zeker niet met zich ****en.

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 10:36 ----------

Verder heeft de politie al genoeg moeite met het beschermen van de mens. Of men dan uiteindelijk aan vervolging toe gaat komen bij dierenmmishandeling is maar de vraag. Mijns inziens zou dierenmishandeling wel terug mogen naar het wetboek van strafrecht, sancties zouden ook verzwaard mogen worden voor ernstige gevallen.

Dat vroeg ik me ook af maar dat zullen dan wel jonge leeuwtjes zijn aangezien dit ook kleine paardjes zijn.

Zet dat wijf maar op de rug van grizzly beer, kijken of het nog zo leuk is. Ziek wijf, en maar blijven zitten en stuiteren op dat beestje als hij op de grond ligt.

Die b*ch is in ieder geval opgepakt plus nog 2 mensen.........
maar er duiken nu meer filmpjes op...

Ik vind het mooi dat zoiets in de media wordt opgepakt. Het is een smerige zaak, walgelijk, maar de straffen daarom zijn een schijntje. Er zal wel niets veranderen, maar de media maakt die kleine kans op verandering wel net ietsie groter.
Al zal deze vrouw wel vrijuit gaan (verjaard, al voldoende gestraft door de media, ect), maar ik hoop dat er qua straffen in het algemeen iets veranderd. Er zijn toch wel om onbenulligere dingen kamervragen gesteld?

Al had je jaren terug ook zon paardenverkrachter in Twente. Die sneedt zelfs paardenlullen af om zichzelf ermee te bevredigen (bewaarde hij in de vriezer). Die man heeft een boek geschreven (volgens mij in ruil voor strafvermindering) en daar staan de meest lugubere dingen in. Volgens mij heeft dat ook nooit geleid tot verandering?

Dit valt nog wel mee.. was een tijdje geleden op spitsnieuws een artikel over jonge chinese meisjes die konijnen dood trapte met hun high heels. Waren een aantal foto's bij het artikel geplaatst en zo nieuwsgierig als ik ben heb ik die destijds opengemaakt.. ben serieus 2 dagen kotsmisselijk geweest. Niet te geloven dat mensen hierop kunnen kicken..

Dit valt nog wel mee.. was een tijdje geleden op spitsnieuws een artikel over jonge chinese meisjes die konijnen dood trapte met hun high heels. Waren een aantal foto's bij het artikel geplaatst en zo nieuwsgierig als ik ben heb ik die destijds opengemaakt.. ben serieus 2 dagen kotsmisselijk geweest. Niet te geloven dat mensen hierop kunnen kicken..

Ik denk dat als je de hersenen van die mensen gaat bestuderen er waarschijnlijk structurele gelijkenissen zijn te vinden met die van psychopaten en seriemoordenaars. In de zin dat ze hun genot halen uit toebrengen van leed en ook ongevoelig zijn voor empathie.

Ik denk dat als je de hersenen van die mensen gaat bestuderen er waarschijnlijk structurele gelijkenissen zijn te vinden met die van psychopaten en seriemoordenaars. In de zin dat ze hun genot halen uit toebrengen van leed en ook ongevoelig zijn voor empathie.

Geloof ik best, maar is zoiets dan aangeboren? Of is zoiets ontstaan omdat personen in kwestie zelf jarenlang leed hebben ondergaan of hebben gezien?

Dat vroeg ik me ook af maar dat zullen dan wel jonge leeuwtjes zijn aangezien dit ook kleine paardjes zijn.

Zet dat wijf maar op de rug van grizzly beer, kijken of het nog zo leuk is. Ziek wijf, en maar blijven zitten en stuiteren op dat beestje als hij op de grond ligt.

Lijkt me een goed idee. De vrouw en een wilde grizzly, daar wil ik wel een bioscoopticket voor kopen.

Geloof ik best, maar is zoiets dan aangeboren? Of is zoiets ontstaan omdat personen in kwestie zelf jarenlang leed hebben ondergaan of hebben gezien?

Dat is een goede vraag en niet zo eenvoudig te beantwoorden denk ik, vermoedelijk komen beiden voor of soms zelfs een combinatie?

Over t algemeen worden mensen onschuldig geboren..

Al heeft de 1 wel veel meer potentie om een crimineel te worden dan een ander.

Zie het als linkshandig zijn. 50% van de mensen die het gen van linkshandigzijn hebben zijn rechts.

Dus deels aangeboren deels door gebeurtenissen in het leven.

Over t algemeen worden mensen onschuldig geboren..

Al heeft de 1 wel veel meer potentie om een crimineel te worden dan een ander.

Zie het als linkshandig zijn. 50% van de mensen die het gen van linkshandigzijn hebben zijn rechts.

Dus deels aangeboren deels door gebeurtenissen in het leven.

Gen voor linkshandigheid:o

Daarom heb ik zo'n hekel aan populairwetenschappelijk journalisme.

Mensen worden niet "onschuldig" geboren als je het over psychopathie hebt, die zijn als peuter al psychopaat.

OT: waarom

Terug
Naar boven