AndroidHealthClinic

Nieuws 'Joran stak al drie mensen neer in gevangenis'

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.652
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
Joran van der Sloot heeft in de afgelopen vijf maanden zeker drie mensen neergestoken. Dat schrijft het weekblad Panorama, dat een bron uit de omgeving van Joran van der Sloot sprak.

Joran zou onder invloed van drugs zich zeer agressief gedragen in de Castro Castro-gevangenis in Lima. Van der Sloot zou keer op keer bewakers omkopen en erin slagen zichzelf van wapens en drugs te voorzien. 'Hij is al ontelbare keren in een isoleercel gesmeten, maar daar komt hij steeds weer vijandiger uit,' aldus de bron.

Volgens Panorama is een van Jorans slachtoffers een celgenoot. Deze man zou in zijn buik gestoken zijn, waarna de zwaargewonde man met spoed moest worden geopereerd.

Volgens NU.nl ontkent de advocaat van Joran de beschuldigingen niet, maar ligt de schuld voor een deel bij de gevangenis. 'Ze veroorzaken zulk gedrag door hem bloot te stellen aan druk en stressvolle situaties. Daar kan hij niet mee omgaan', aldus Maximo Altez.

Misdaadverslaggever Peter R. de Vries verbaast zich niet over het nieuws. 'Joran draait door in gevangenis. What's new??? Joran draait door op strand Aruba... Joran draait door in hotelkamer Peru', schrijft de crimefighter op Twitter.

Van der Sloot wordt ervan verdacht in mei vorig jaar de 21-jarige Flores in een hotelkamer in de Peruaanse hoofdstad Lima te hebben omgebracht

http://www.ad.nl/ad/nl/1000/Nieuws/...mensen-neer-in-Castro-Castro-gevangenis.dhtml

:roflol: Joran dient dus niet beschermd te worden tegen zijn mede-gevangenen maar de mede gevangenen dienen beschermd te worden tegen deze psychopaat. Kwestie van tijd dat Joran de lul is natuurlijk, dan prikken ze hem een keer lek.

Vijandiger uit een isoleercel komen, zeer merkwaardig.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik vond het altijd al een leuke jongen om een potje mee te kaarten.. langs de andere kant doet hij dit misschien express om een naam te maken in de gevangenis om zichzelf te beschermen

Joran is de baas.

Verbazingwekkend hoe makkelijk hij zijn eigen graf graaft.
Niet iedereen zal dit van hem pikken.

• Topic Starter Topic Starter
ik vond het altijd al een leuke jongen om een potje mee te kaarten.. langs de andere kant doet hij dit misschien express om een naam te maken in de gevangenis om zichzelf te beschermen

Of het beest in hem komt nu pas echt los. Niet iedere gevangene gaat lopen prikken als hij is opgesloten, echt normaal gedrag is het nou ook weer niet. Die kerel is gewoon ziek in de kop, tijd voor een Peruaans medicijn.

Joran maakt die hele prison tot zijn b*ch. Bloods, crips, Joran bekend geen kleur. Die jailhouse slaughtering modderfokker represent Nederland in Lima, aight!?

Dat hij maar nooit mag ontsnappen..trouwens, sommige vrouwen schijnen zelfs brieven naar hem te schrijven. Eng idee.

Dat hij maar nooit mag ontsnappen..trouwens, sommige vrouwen schijnen zelfs brieven naar hem te schrijven. Eng idee.

Geloof me , als hij ontsnapt en die vader van Stephanie Flores komt erachter , dan worden er een paar mannetjes ingehuurd om meneer Van der Sloot op te sporen en hem om te leggen/martelen. Zo gaat dat daar in die landen.

Eerlijk is eerlijk, Joran staat daar wel z'n mannetje.

Wat een baas!

Joran van der sloot is eigenlijk een agent van de AIVD en is naar Peru gestuurd met het neppe verhaal om zo alle gevangenen neer te steken.

Klopt weer niks van natuurlijk.

misschien wilden ze z'n poepegaatje omploegen, dat zou ik ook niet pikken :D

Hij gaat wel lekker door moet ik zegen. Die jongen heeft zijn roeping gevonden.

Hij heeft er vast veel spijt van en zou het nooit meer doen:(

Bangkok ConneXXion represent.

Joran vermaakt zich prima.

Terug
Naar boven