Fitness Seller

Joran van der Sloot bekent moord

Omdat de Vries graag in de belangstelling staat. Ik verwacht binnenkort wel een uitzending waarin we Peter R de Vries 7 keer met auto in beeld zien om weer eens te laten zien welk model hij rijdt.

Voel ik hier enige haat en/of ergernis jegens een persoon met succes. Mss het overwegen waard zelf iets nuttigs met je leven te gaan doen. Naar Afrika en daar eerste hulp gaan verlenen een optie voor je?

Hij dacht ik kan wel weer een schadevergoeding lospeuteren omdat ze me "vals" beschuldigen, maar helaas voor hem loopt het deze keer anders. Nu maar weer een lulverhaal ophangen om de straf zo laag mogelijk te houden.

Wel mooi weer om te zien dat er allerlei halve tammen hier exact wisten wat Joran vd Sloot allemaal wel niet dacht en voelde.

Voel ik hier enige haat en/of ergernis jegens een persoon met succes. Mss het overwegen waard zelf iets nuttigs met je leven te gaan doen. Naar Afrika en daar eerste hulp gaan verlenen een optie voor je?

Is moderator zijn op DBB niet voldoende dan? :D

Oh gut Invorm is weer in vorm. Je bespeurt helemaal niks, wat boeit mij het nou dat de Vries meer munten heeft dan ik? Alleen bespeur ik wel een zekere mediageilheid bij hem en een vreemde vorm van patsen in zijn uitzendingen. Klaarblijkelijk mag dat niet van Invorm.

Ik heb geen nut nodig in mijn leven, vermaak me ook prima zonder enig nut.

Voor de rest vind ik het prima wat Peter R de Vries doet, ook al boeien mij die langgerekte uitzendingen wat minder.

joran hopelijk 50 jaar kontneukerij en gescheurde anus in de cel en daarna met zijn kop plat op het doucheputje

peter r de vries: vind um wel steeds meer patsen of doen of ie boven alles staat...ook heel veel tv waar eigenlijk toch weinig uitkomt. buiten dat sta ik toch nog positief tegenover r de vries. als ie maar zorgt dat boefjes gepakt worden en heel zwaar bestraft zoals het hoort..dan mag hij van mij er best een aardige cent aan verdienen. denk wel dat het niet echt meer in verhouding staat nu

Hij heeft vlak daarvoor Beth Holloway afgeperst, dus er zouden inderdaad feiten op die laptop gestaan kunnen hebben. Zo slim is die gast ook weer niet, eerder een grote dombo als je ziet in welke situatie hij verzeild is geraakt.
Dat denk ik ook, heb het allemaal niet zo gevolgd maar zo moeilijk is het niet voor digitale forensische sjaakies om de boel weer naar voren te halen idd.

Wat een idioot ook, hoop dat hij vaak zeepjes mag oprapen in z'n cel.

Dat denk ik ook, heb het allemaal niet zo gevolgd maar zo moeilijk is het niet voor digitale forensische sjaakies om de boel weer naar voren te halen idd.

Wat een idioot ook, hoop dat hij vaak zeepjes mag oprapen in z'n cel.

Denk niet dat hij een goede diskwiper geinstalleerd zal hebben, dan is data terughalen een fluitje van een cent inderdaad. Als de Peruaanse autoriteiten dat boeit natuurlijk, ze hebben nu toch al genoeg voor vervolging en Natalee Holloway is niet hun zaak.

Denk niet dat hij een goede diskwiper geinstalleerd zal hebben, dan is data terughalen een fluitje van een cent inderdaad. Als de Peruaanse autoriteiten dat boeit natuurlijk, ze hebben nu toch al genoeg voor vervolging en Natalee Holloway is niet hun zaak.
Denk dat ze is in de US toch wel behoorlijk wat interesse zullen hebben.

Denk dat ze is in de US toch wel behoorlijk wat interesse zullen hebben.

Dat zeker maar dan moeten ze eerst die laptop daar losweken. Zou wel grappig zijn als hij eerst denkt weg te komen met doodslag en misschien maar 10 jaar krijgt en daarna nog 15 jaar mag brommen in de USA wegens afpersing. Om het compleet te maken daarna nog gezellig een jaartje of 10 wegens de dood van Natalee Holloway.

Ik voorzie een mooie toekomst voor Joran van der Sloot.

+1

feit is dat peter zich vastbijt in zaken die bij de politie al lang op de plank liggen..

feit is ook dat die in veel zaken die toch weer behandeld zijn door justitie ook een rol heeft gespeeld, legio voorbeelden.

Feit is dat 'Peter' zich vastbijt in zaken waar hij zoveel mogelijk media-aandacht mee krijgt.

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

Dat zeker maar dan moeten ze eerst die laptop daar losweken. Zou wel grappig zijn als hij eerst denkt weg te komen met doodslag en misschien maar 10 jaar krijgt en daarna nog 15 jaar mag brommen in de USA wegens afpersing. Om het compleet te maken daarna nog gezellig een jaartje of 10 wegens de dood van Natalee Holloway.

Ik voorzie een mooie toekomst voor Joran van der Sloot.

Strict gezien heeft hij die mama Holloway niet afgeperst. Ik vraag me af of het wel strafbaar is wat hij heeft gedaan. Het is natuurlijk een achterbakse k*tstreek, dat wel.

Klinkt inderdaad absoluut niet als Joran,
die zou (normaal gesproken) zo lang mogelijk zijn bek houden ,

maar ja de omstandigheden zijn ook een beetje anders :D [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Strict gezien heeft hij die mama Holloway niet afgeperst. Ik vraag me af of het wel strafbaar is wat hij heeft gedaan. Het is natuurlijk een achterbakse k*tstreek, dat wel.

In de USA denken ze er toch anders over, hij is al aangeklaagd in de staat Alabama wegens afpersing. Ook in Alabama lopen genoeg bubba's rond als hij daar zijn straf moet gaan uitzitten.

In de USA denken ze er toch anders over, hij is al aangeklaagd in de staat Alabama wegens afpersing. Ook in Alabama lopen genoeg bubba's rond als hij daar zijn straf moet gaan uitzitten.

Ow ok, dat wist ik niet.

Zou Peru wel gevangen uitleveren aan USA? Of gewoon aan niemand?

Mocht hij in Peru in de gevangenis verdwijnen is de kans heel groot dat hij in het Castro moet zitten waar het er beter aan toe gaat dan in een aantal andere inrichtingen. Daarbij komend zal hij vanwege persoonlijke veiligheidsrisico's een eenpersoonscel krijgen. Een privilege waar je ook voor kan betalen overigens..

jongens jongens tog, in de gevangenis in peru heb je een aparte gedeelte voor buitenlanders zoals joran, daar is het een stuk aangenamer, erg gaat niks met joran gebeuren

Feit is dat 'Peter' zich vastbijt in zaken waar hij zoveel mogelijk media-aandacht mee krijgt.

uiteraard.. dat is ook onderdeel van zijn werk..

zonder kijkcijfers is het snel gebeurt met een programma... buitendat het programma kost centen genoeg..

Terug
Naar boven