XXL Nutrition

Joran van der Sloot bekent moord

Joran moeten ze gewoon voeren aan de leeuwen :).

0.jpg

Ik ken een gast die in Bangkok ruzie kreeg in een restaurant waardoor die boos wegliep zonder te betalen (ook zonder zijn gerecht op te eten trouwens), heeft hem bijna een jaar gevangenis opgeleverd. Kerel was daarna ook nooit meer echt de oude..

Dat doet die dus nooit meer :roflol:
"Hele" leven verwoest om een bordje eten...

Waar kwam die ruzie eigenlijk vandaan?

ik gedraag me zo braaf hier dat ik het echt niet weet... ben als de dood voor die thaise bak

maar politie hier is heel lui en corrupt wat voor mij wel ok is je kan gewoon lekker zonder helm, door rood, als een gek op je scooter rijden en politie zwaait gewoon naar je... je moet veeeel doen wil je hier gezeik me de wet krijgen

maar als ze zouden weten dat ik een thais meisje heb gedood of met drugs bezig ben oefffffffff

hoor wel verhalen soms om me heen van gasten die gepakt worden met wat wiet ofzo die moeten dan 40.000 (1.000 euro)baht betalen of gewoon naar de monkey house (gevangenis) wat je dan uiteindelijk een hoop meer tijd gezeik en geld gaat kosten maar ik rook ook wel eens wiet hier maar dan gewoon thuis.... wat ik zag van peru is dat het daar aardig professioneel aan toe gaat hier zal je iets anders behandelt worden als je een thais meisje killt dat kan ik wel garanderen en de straf waarschijnlijk levenslang

:')

Joran van der Sloot: het complete verhaal, SBS 6, 23:20 uur

En de soap continues. Beter dan the Bold & the Beautiful zullen we maar zeggen..

Dat hele Holloway verhaal blijft natuurlijk mysterieus totdat het lijkt gevonden wordt. Het lijkt wel een goedkope thriller zonder einde. Met Joran van der Sloot in de hoofdrol als pathologische leugenaar. Vanavond maar eens kijken wat Peter R de Vries te melden heeft. Die zal zich de afgelopen dagen wel euforisch gevoeld hebben. :D

Ben de laatste dagen trouwens overrompeld met Joran van der Sloot SMSjes. Hier een kleine greep:

-Carglass wilt Joran vd Sloot terug, ze zijn bang dat dadelijk zijn sterretje niet meer te repareren is.
-Joran van der Sloot is gevraagd voor '40 dagen zonder coïtus', hij denkt zelf dat hij dat wel redt... 1793 medegevangenen denken van niet. :roflol:

Miereneuker, je snapt toch wel wat ie bedoelt. Gaat meer om echte misdrijven

---------- Toegevoegd om 07:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:36 ----------

aiii zou kunnen idd je moet hier ook niet op je strepen gaan staan zoals je in NL wel kan doen
zolang je de thais niet beledigt kun je heeel ver met ze komen en doen ze alles voor je maar veel mensen zien die kleine mensjes als zwak en dom en die fout moet je niet maken
zoek 1 keer ruzie met een thai (dan moet je ver gaan) en je krijgt een wereld van shit over je heen

maarja IMO 1 vd leukste landen op aarde... kan mijn scooter open laten staan huis niet op slot geen acceptgiro's bekeuringen belastingen.Alleen als farang(blanke) wordt je wel als wandelende ATM gezien wat ik wel best vind
Wat doe je ook alweer precies in Thailand? En is het duur wonen daar?

OT vind dat verhaal van joran ongeloofwaardig klinken.... lijkt me al sterk dat dat meisje van de zaak holloway afwist, en dan gelijk die info van zijn laptop afvist ? heb het idee dat er meer of wat anders achter zit en ookal zou ze er wel achtergekomen zijn, hij is toch alleen verdachte dus wat kan hem het nou schelen is toch geen reden om iemands nek te breken
Z'n advocaat heeft al gezegd dat zn verklaring ongeldig is, omdat er geen advocaat bij was. Maar dat zeggen ze altijd natuurlijk, maar kijken hoe het daar uitpakt. Al zou ie vast en zeker nog wel wat sleutelen aan zn verklaring

..

• Topic Starter Topic Starter
Wat doe je ook alweer precies in Thailand? En is het duur wonen daar?
ik had een bar pas verkocht ben nu bezig met export... veel dingen zijn erg goedkoop... eten,hotels,vrouwen,scooters,reizen alles wat uit thailand komt spotgoedkoop

dingen van buiten thailand zijn nog duurder hier dan in europa

bv kaas kwark dat soort shit niet te betalen hier ook merken zoals bmw mercedes eigenlijk alles geimporteerd

..
:rolleyes:

http://elcomercio.pe/noticia/493043...r-llaves-cuarto-donde-asesino-stephany-flores

Nieuwe video, blijkt maar weer wat een wazig figuur Joran is. Komt naar buiten met 2 koffiebekers, twijfelt wat te doen, trekt de kamerdeur dicht en gaat daarna direct staan kloppen. Komt 2 minuten later nog even in de camera kijken en nog 2 minuten later komt een hotelmedewerker helpen om de deur open te krijgen. Stephany Flores moet dan al dood zijn geweest en waarschijnlijk door Joran in de kamer verborgen.

Totaal onbegrijpelijke acties maar hij was waarschijnlijk onder de invloed van drugs.

Ahhhh export......................rigggghtt. Daar deed joran ook al eens iets in geloof ik :rolleyes:.

klopt ;) mocht iemand een thais ''export'' produkt nodig hebben PM me

wel een vaag filmpje man... het is wel duidelijk dat Joran geen groot intellectueel is maar neem aan dat hij zich bewust was vd camera dus had hij toch beter zijn sporen moeten wissen...

maar is wel lastig als de moord ongepland was en ze ligt opeens dood in je kamer... dat ze aanwezig was stond al op camera dus hij was zoiezo de lul vandaar zijnvlucht poging waarschijnlijk

lol die joran

Laatst bewerkt:
Duidelijk dat joran goed van de kaart is op de videobeelden hahaha!

wel een vaag filmpje man... het is wel duidelijk dat Joran geen groot intellectueel is maar neem aan dat hij zich bewust was vd camera dus had hij toch beter zijn sporen moeten wissen...

maar is wel lastig als de moord ongepland was en ze ligt opeens dood in je kamer... dat ze aanwezig was stond al op camera dus hij was zoiezo de lul vandaar zijnvlucht poging waarschijnlijk

lol die joran

Volgens mij was ie knetterleip, dus weet niet of ie echt bewust was van de camera:p

Maar wat is een typisch thais export product dan?

Volgens mij was ie knetterleip, dus weet niet of ie echt bewust was van de camera:p

Maar wat is een typisch thais export product dan?
alle soorten textiel, houtwerk,andere soorten kunst of meubels,medicijnen
eigenlijk alles wat hier heel goedkoop is zou je in theorie geld aan kunnen verdienen het uurloon is hier gewoon heel laag namelijk, en nog lager in omringende landen

joran dacht gelijk aan vrouwenhandel natuurlijk de zogenaamde gangster die hij was..:rolleyes: het is eigenlijk ook ongelooflijk dat hij hier gelijk is opgespoord en ontmaskerd dan moet je ook wel erug opvallen en met verkeerde dingen bezig zijn.. helemaal in Bangkok

echt een stumper..
waarschijnlijk had hij wel een beetje geld of werd hij gesteund door zijn pappie dan kan je zo een lekker leven hier leiden dan ga je je toch niet mengen in dat soort onzin helemaal als je wegkomt met moord! zit je in thailand en zuid amerika en dan uiteindelijk nog levenslang de bak in :duh:

Geldproblemen hebben en een gokverslaafde zijn is a b*ch. ;)

eigen gebruik wordt niet zo zwaar gestraft !

hier in thailand bv was er een aantal jaar geleden zo een epidimie aan yaba gebruikers dat dealers als ze gepakt werden ter plekke neergeschoten werden zonder rechtzaak niks

dealen ? gelijk nekschot

lol die joran

Doe mij maar een lekker Thais hoertje en een portie Nua Himmaplaan.

Ik las ontkent eerst to be honest, zou me helaas genoeg niet verbazen als dat het geval was.

En de aanklacht wordt moord met roof. Roofmoord dus en dan is levenslang waarschijnlijk de straf. Hij is in ieder goed de lul, beter ook.

Terug
Naar boven