PatrickvH
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m85
Zal straks weinig van zijn arrogante houding over zijn.
De laatste dagen lijken al de nodige stress en geestelijke schade op Joran achter te laten en het feest moet nog beginnen.
Joran is toch niet zo slim, als die zelf dacht.
Mja vind je dat erg slim?
Je weet dat als je een lijk achterlaat op een plek waar je naam op staat je de lul bent.
Dat lijkt me dan toch wel een vast gegeven.
Dus je moet het lijk wel wegwerken als je enige kans op vrij uitgaan wilt maken.
De laatste dagen lijken al de nodige stress en geestelijke schade op Joran achter te laten en het feest moet nog beginnen.
Joran is toch niet zo slim, als die zelf dacht.
Met een lijk gaan slepen valt toch ook wel op. Heb nog nooit iemand omgelegd maar als er iemand door mijn toedoen zijn laatste adem uitblaast op een hotelkamer zou ik toch ook wel de kuierlatten nemen. Wordt misschien anders als het in een afgeschermde omgeving is van een vrijstaand huis. Dan kan je nog nadenken over het wegwerken van het lijk.
Echt gezellig vertoeven is het ook niet op een hotelkamer waar een lijk ligt en ondanks een airco zal een lijk ook wel gaan stinken op den duur. Dan kan je maar beter pleite zijn.
Mja vind je dat erg slim?
Je weet dat als je een lijk achterlaat op een plek waar je naam op staat je de lul bent.
Dat lijkt me dan toch wel een vast gegeven.
Dus je moet het lijk wel wegwerken als je enige kans op vrij uitgaan wilt maken.