MuscleMeat

Nieuws Joran van der Sloot opgepakt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal straks weinig van zijn arrogante houding over zijn.
De laatste dagen lijken al de nodige stress en geestelijke schade op Joran achter te laten en het feest moet nog beginnen.

Joran is toch niet zo slim, als die zelf dacht.

Met een lijk gaan slepen valt toch ook wel op. Heb nog nooit iemand omgelegd maar als er iemand door mijn toedoen zijn laatste adem uitblaast op een hotelkamer zou ik toch ook wel de kuierlatten nemen. Wordt misschien anders als het in een afgeschermde omgeving is van een vrijstaand huis. Dan kan je nog nadenken over het wegwerken van het lijk.

Echt gezellig vertoeven is het ook niet op een hotelkamer waar een lijk ligt en ondanks een airco zal een lijk ook wel gaan stinken op den duur. Dan kan je maar beter pleite zijn.

Mja vind je dat erg slim?
Je weet dat als je een lijk achterlaat op een plek waar je naam op staat je de lul bent.
Dat lijkt me dan toch wel een vast gegeven.

Dus je moet het lijk wel wegwerken als je enige kans op vrij uitgaan wilt maken.

Mja vind je dat erg slim?
Je weet dat als je een lijk achterlaat op een plek waar je naam op staat je de lul bent.
Dat lijkt me dan toch wel een vast gegeven.

Dus je moet het lijk wel wegwerken als je enige kans op vrij uitgaan wilt maken.

Ja gaan slepen met een lijk in een hotel is natuurlijk veel slimmer. Doe ik ook regelmatig als ik in het buitenland ben, nog nooit problemen mee ondervonden.

Receptionist :'Meneer, wat zit er in die jutezak en waarom hoorde we het geluid van een kettingzaag in uw kamer?'.

Joran : 'in die zak zit een lijk, ze ging opeens trillen conjo'

Ja gaan slepen met een lijk in een hotel is natuurlijk veel slimmer. Doe ik ook regelmatig als ik in het buitenland ben, nog nooit problemen mee ondervonden.

Receptionist :'Meneer, wat zit er in die jutezak en waarom hoorde we het geluid van een kettingzaag in uw kamer?'.

Ja, want dat is dan ook precies wat ik bedoel open en bloot met een lijk gaan lopen slepen. :rolleyes:

Opties als grote koffers op wieltjes kan je je niks bij voorstellen?

Nee dan kan je idd beter jouw optie doen, lijk laten liggen en hem peren terwijl het op je naam staat.
Geef je dan direct aan scheelt je hoop reiskosten.

Laatst bewerkt:
Ja, want dat is dan ook precies wat ik bedoel open en bloot met een lijk gaan lopen slepen. :rolleyes:

Opties als grote koffers op wieltjes kan je je niks bij voorstellen?

Nee dan kan je idd beter jouw optie doen, lijk laten liggen en hem peren terwijl het op je naam staat.
Geef je dan direct aan scheelt je hoop reiskosten.

Als je een koelbloedige killer bent ga je misschien wel een koffer kopen en dan meerdere malen op camera gevangen worden met eerst een koffer die je de kamer in brengt en daarna weer als je wegaat. Dat terwijl het lijk er in de Peruaanse warmte en in een tweederangs hotelletje met over het algemeen gebrekkige airco er ook niet beter op wordt. Maar goed je kan natuurlijk ook nog een vrieskist de kamer inrijden, doe je het gelijk goed. Of wacht je koopt een vat met zuur en laat het lijk verdwijnen in de hotelkamer zelf. Geen haan die er naar kraait dat je al dagen geen toegang geeft tot je kamer.

Ben je wel eens in dit soort tweedrangs hotelletjes geweest eigenlijk? Meestal kan je je kont er niet keren en door in en uitloop zal het aantal getuigen steeds meer toenemen naar gelang je meer handelingen verricht. Blijven is geen optie, het zijn geen Marriothotels waar je bijna geluidsdichte kamers hebt.

In de badkuip het lichaam in stukken zagen. Daarna kun je het makkelijk vervoeren in vuilniszakken. Vrij standaard procedure onder moordenaars.

:roflol: :roflol: :roflol:

Ja laten we even gaan doornemen hoe de Peruaanse rechtsgang werkt. Misschien is het wel standaard dat ze na 24 uur weten wat ze doen met een verdachte maar het gaat hier wel om een high profile zaak waarbij ze de verdachte net binnen hebben gehaald. Waarom zou je zonder verhoor gelijk gaan voor een aanklacht terwijl je er misschien meer uit kan slepen? Tegelijkertijd zullen ze geen blunder willen begaan gelet op de belangrijkheid van een zaak die een heel land in beroering houdt.

Als je trouwens goed leest had je kunnen weten dat ze ook sporen hebben en tevens getuigenverklaringen. Welk bewijs wil je hebben? Een video dat hij haar de kop inslaat?

Verder zie je nu maar summiere beelden van die bewakingscamera's. Als ze beelden hebben waaruit blijkt dat alleen Joran die kamer ingegaan is en in de tussentijd niemand anders wordt het indirecte bewijs toch wel aardig direct. Of zou dat meisje hard gevallen zijn terwijl Joran een broodje ging eten?

als je goed leest, valt dat ook binnen de gevallen die ik aangaf...er zullen geen getuigen zijn die aanwezig waren in de kamer anders had je dat al gehoord...dus dat zijn getuigen die ze samen gezien hebben (indirect bewijs)...
sporen gevonden van haar in de kamer (no shit haar lichaam ligt er)...
er staat specifiek sporen van het slachtoffer (niet op slachtoffer of van dader)...
sowieso sporen van joran in een kamer die hij gehuurd heeft is ook niet gek...

en verder is een deur natuurlijk de enige mogelijkheid om een kamer in te komen...en stond die camera precies op de deur gericht of gewoon in een gang?? heb filmpje niet gezien en zal ff checken want stond wel ergens in dit topic geloof ik...

edit: filmpje gezien...ook wel erg toevallig dat hij precies bij de kamer staat en hij er vol inkijkt dus die camera gewoon gezien moet hebben...en dan zoiets doen is nou ook niet in het 'profiel' van Joran die bekend stond door alles goed te plannen en slim om te gaan met bewijs materiaal...en alles vrij slim aangepakt had en overal een antwoord op had...niet echt in dezelfde sT dan...

Laatst bewerkt:
Of hij snijdt het lijk in stukjes en spoelt de stukjes door in het toilet, net zoals Dennis Nilsen. Zorg er dan wel voor dat je de leiding niet laat verstoppen (zoals meneer Nilsen dus deed :roflol: ).

en dat ze de zaak sluitend maken prima allemaal, maar is nogal opvallend dat je iets verlengd waar je normaal gesproken al verder was in het proces...blijkbaar heb je dan toch nog niet genoeg...

In Nederland met Sander V gebeurt het toch ook zo? Lichaam gevonden en een bekentenis erbij maar vervolgens duurt het nog een tijd voordat de zaak inhoudelijk wordt behandeld bij de rechtbank.

---------- Toegevoegd om 16:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

Daarin faalt NL natuurlijk ook grandioos!

Je bedoelt dat veroordeelden vaak weer de fout ingaan?

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

In de badkuip het lichaam in stukken zagen. Daarna kun je het makkelijk vervoeren in vuilniszakken. Vrij standaard procedure onder moordenaars.

Jij kijkt echt veel te veel films :roflol:

Hier staan de beelden van de bewakingscamera's uit het Hotel.

[Link niet meer beschikbaar]

In Nederland met Sander V gebeurt het toch ook zo? Lichaam gevonden en een bekentenis erbij maar vervolgens duurt het nog een tijd voordat de zaak inhoudelijk wordt behandeld bij de rechtbank.

---------- Toegevoegd om 16:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

Je bedoelt dat veroordeelden vaak weer de fout ingaan?

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

Jij kijkt echt veel te veel films :roflol:
er is toch geen zelfde rechtssysteem...er wordt duidelijk gezegd dat het gebruikelijk is om na 24uur daar (dus in Peru) al aan te geven wat je doet met een verdachte...
dat dit in NL niet is, betekent niet dat dat dit voor elk land geldt natuurlijk...

het lijkt me nu gewoon dat ze niet verder kunnen dan een (al dan niet sterke) verdenking richting joran

Als je een koelbloedige killer bent ga je misschien wel een koffer kopen en dan meerdere malen op camera gevangen worden met eerst een koffer die je de kamer in brengt en daarna weer als je wegaat. Dat terwijl het lijk er in de Peruaanse warmte en in een tweederangs hotelletje met over het algemeen gebrekkige airco er ook niet beter op wordt. Maar goed je kan natuurlijk ook nog een vrieskist de kamer inrijden, doe je het gelijk goed. Of wacht je koopt een vat met zuur en laat het lijk verdwijnen in de hotelkamer zelf. Geen haan die er naar kraait dat je al dagen geen toegang geeft tot je kamer.

Ben je wel eens in dit soort tweedrangs hotelletjes geweest eigenlijk? Meestal kan je je kont er niet keren en door in en uitloop zal het aantal getuigen steeds meer toenemen naar gelang je meer handelingen verricht. Blijven is geen optie, het zijn geen Marriothotels waar je bijna geluidsdichte kamers hebt.

Je kan er wel grappen over maken maar punt is dat je geen keus hebt.
Jouw suggestie was hem gewoon peren, dan weet je dat je de lul bent, zie Joran, want staat gewoon op je naam,

Enige optie is het lijk laten verdwijnen hoe lastig ook en ja dan kom je al snel uit bij een grote koffer.
Zal inderdaad verdacht worden, maarja heeft wel voordelen in zaak dat snap je zelf ook wel als er geen lijk is.

Edit: Jij zou dus in geval van moordenaar hem peren en hopen dat je naam uit de adminstratie van het hotel verdwijnt op wondere wijze?
Of hoe zie je dat voor je "hem gewoon peren"

Laatst bewerkt:
hahaha :roflol:
wie heeft dit op zijn geweten ?

Mensen , mensen mensen mensen .. waar gaat het naartoe in deze werelt? justice zal geschieden en justice zal altijd geschieden , zoals leopard ooit zei , of was het einstijn?En die beelden zijn wel mooi gemaakt , ik zou ze in een film durven steken terwijl ik een brandende aap op mijn schouder heb , ik weet niet als dit ertoe doet maar het spreekt voor zich.
grts.

Erik R van dutchbodybuilding.com, 6 juni 2010

[Link niet meer beschikbaar]

Kleine toevoeging voor EricR.

Ik ben inderdaad wel in hotels geweest waar net 2 bedden paste. en je net langs kon lopen. :)

Benieuwd wanneer de peruaanse politie eindelijk gaat inzien watvoor een blunder ze nu weer begaan hebben door de verkeerde te arresteren.

van der sloot moet gewoon dood.
punt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven