MuscleMeat

Nieuws Joran van der Sloot opgepakt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je een koelbloedige killer bent ga je misschien wel een koffer kopen en dan meerdere malen op camera gevangen worden met eerst een koffer die je de kamer in brengt en daarna weer als je wegaat. Dat terwijl het lijk er in de Peruaanse warmte en in een tweederangs hotelletje met over het algemeen gebrekkige airco er ook niet beter op wordt. Maar goed je kan natuurlijk ook nog een vrieskist de kamer inrijden, doe je het gelijk goed. Of wacht je koopt een vat met zuur en laat het lijk verdwijnen in de hotelkamer zelf. Geen haan die er naar kraait dat je al dagen geen toegang geeft tot je kamer.

Ben je wel eens in dit soort tweedrangs hotelletjes geweest eigenlijk? Meestal kan je je kont er niet keren en door in en uitloop zal het aantal getuigen steeds meer toenemen naar gelang je meer handelingen verricht. Blijven is geen optie, het zijn geen Marriothotels waar je bijna geluidsdichte kamers hebt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je kan er wel grappen over maken maar punt is dat je geen keus hebt.
Jouw suggestie was hem gewoon peren, dan weet je dat je de lul bent, zie Joran, want staat gewoon op je naam,

Enige optie is het lijk laten verdwijnen hoe lastig ook en ja dan kom je al snel uit bij een grote koffer.
Zal inderdaad verdacht worden, maarja heeft wel voordelen in zaak dat snap je zelf ook wel als er geen lijk is.

Edit: Jij zou dus in geval van moordenaar hem peren en hopen dat je naam uit de adminstratie van het hotel verdwijnt op wondere wijze?
Of hoe zie je dat voor je "hem gewoon peren"

Ik hoor het al, jij bent een geboren seriemoordenaar. Echt een groot voordeel om in een gaar tweederangs hotel een lijk in stukken te hakken t.o.v. de kuierlatten nemen en hopen dat je pleite bent voordat ze door hebben waar je naar toe bent gevlucht. Pokeraar Joran heeft gegokt en verloren, als hij het lijk wilde laten verdwijnen was het zeker een verloren zaak geweest.

Joran was hoe dan ook de lul als je nu weet dat er camerabeelden zijn. Meisje verdwenen en op zeker sporen in die kamer na een hakpartij had hoe dan ook geleid tot een aanhouding. Nu had hij een nog een kleine voorsprong, als lijkenhakker was die voorsprong snel weggeweest. Of denk jij dat ze geen sporenonderzoek hadden gedaan in die kamer toen bekend was geworden dat Stephany Flores daar geweest en waarschijnlijk snel bekend was geworden dat ze die kamer niet meer uit is geweest.

1 druppeltje bloed is voldoende, goede hakker die zonder bloedsporen een lijk kan laten verdwijnen.

In feite had knuppeltje van der Sloot geen opties meer, dit keer gelukkig niet. Hij had wel de optie om te vluchten en hopen dat Zuid Amerika een amateuristische bende is maar helaas voor hem is dat inmiddels al een tijdje niet meer het geval.

Overigens ben je als lijkenhakker nog meer verdacht terwijl hij nu misschien nog kan claimen dat ze opeens ging trillen en haar kop stootte. Ik noem maar een zijstraat. Niet dat hij daar mee verder gaat komen, maar je kan nooit weten. Chop chop en hij was 100% zeker de lul.

ooooo

als je goed leest, valt dat ook binnen de gevallen die ik aangaf...er zullen geen getuigen zijn die aanwezig waren in de kamer anders had je dat al gehoord...dus dat zijn getuigen die ze samen gezien hebben (indirect bewijs)...
sporen gevonden van haar in de kamer (no shit haar lichaam ligt er)...
er staat specifiek sporen van het slachtoffer (niet op slachtoffer of van dader)...
sowieso sporen van joran in een kamer die hij gehuurd heeft is ook niet gek...

en verder is een deur natuurlijk de enige mogelijkheid om een kamer in te komen...en stond die camera precies op de deur gericht of gewoon in een gang?? heb filmpje niet gezien en zal ff checken want stond wel ergens in dit topic geloof ik...

edit: filmpje gezien...ook wel erg toevallig dat hij precies bij de kamer staat en hij er vol inkijkt dus die camera gewoon gezien moet hebben...en dan zoiets doen is nou ook niet in het 'profiel' van Joran die bekend stond door alles goed te plannen en slim om te gaan met bewijs materiaal...en alles vrij slim aangepakt had en overal een antwoord op had...niet echt in dezelfde sT dan...

Hoe kom je er bij dat hij een goede planner is? Zijn helper(s) waren/was dat misschien maar alles wees er op dat van der Sloot zelf vooral ingefluisterd door papa of anderen wist hoe hij de politie om de tuin kon leiden. Een goede planner houdt ook zijn mond tegenover een gaar figuur als Patrick van der Eem of het nou bluf was of niet.

Joran lijkt meer op een psychopaat die op een gegeven moment kan doorslaan en vooral is gaan geloven in zijn eigen fantasiewereld. Joran de dopedealer, Joran de pokeraar, Joran de vrouwenhandelaar. Meer Joran de fantast. Als pokeraar stond hij niet eens ingeschreven, ze noemen hem een toeschouwer in die kringen. Maar goed dat is op basis van 1 getuige maar wel iemand uit de echte pokerwereld. Joran lijkt meer een internetpokeraar die zich graag begeeft in de wereld van de echte pokeraars.

Overigens boeit het niet veel of er direct of indirect bewijs is. Indirect bewijs kan als rechtsfeit meer geldigheid hebben in veel gevallen en een rechter zal zijn oordeel baseren op het totaal van rechtsfeiten. Als dat overtuigend genoeg volgt een veroordeling. Het indirecte bewijs is hier meer dan voldoende. Joran van der Sloot heeft zelf al gelogen dat hij er amper kende maar is wel weggereden in haar auto. Dat een lijk gevonden is in de door hem gehuurde kamer, alleen Joran naar buiten kwam na 2 1/2 uur, er waarschijnlijk niemand meer tussentijds naar binnen is geweest, sporen etc maakt het er niet beter op voor hem. Houdini zou hier ook niet meer uit komen.

Laatst bewerkt:
Hoe kom je er bij dat hij een goede planner is? Zijn helper(s) waren/was dat misschien maar alles wees er op dat van der Sloot zelf vooral ingefluisterd door papa of anderen wist hoe hij de politie om de tuin kon leiden. Een goede planner houdt ook zijn mond tegenover een gaar figuur als Patrick van der Eem of het nou bluf was of niet.

Joran lijkt meer op een psychopaat die op een gegeven moment kan doorslaan en vooral is gaan geloven in zijn eigen fantasiewereld. Joran de dopedealer, Joran de pokeraar, Joran de vrouwenhandelaar. Meer Joran de fantast. Als pokeraar stond hij niet eens ingeschreven, ze noemen hem een toeschouwer in die kringen. Maar goed dat is op basis van 1 getuige maar wel iemand uit de echte pokerwereld. Joran lijkt meer een internetpokeraar die zich graag begeeft in de wereld van de echte pokeraars.

Overigens boeit het niet veel of er direct of indirect bewijs is. Indirect bewijs kan als rechtsfeit meer geldigheid hebben in veel gevallen en een rechter zal zijn oordeel baseren op het totaal van rechtsfeiten. Als dat overtuigend genoeg volgt een veroordeling. Het indirecte bewijs is hier meer dan voldoende. Joran van der Sloot heeft zelf al gelogen dat hij er amper kende maar is wel weggereden in haar auto. Dat een lijk gevonden is in de door hem gehuurde kamer, alleen Joran naar buiten kwam na 2 1/2 uur, er waarschijnlijk niemand meer tussentijds naar binnen is geweest, sporen etc maakt het er niet beter op voor hem. Houdini zou hier ook niet meer uit komen.
sowieso kloppen die tijden (als ik het goed zie) niet in die beelden die gepost zijn...als ik het goed zie is hij 10min nadat hij het hotel verliet pas zijn kamer uitgegaan...tuurlijk je kan zeggen dat die tijden niet goed staan enzo maar is toch weer een apart gegeven...

sowieso kloppen die tijden (als ik het goed zie) niet in die beelden die gepost zijn...als ik het goed zie is hij 10min nadat hij het hotel verliet pas zijn kamer uitgegaan...tuurlijk je kan zeggen dat die tijden niet goed staan enzo maar is toch weer een apart gegeven...

Echt boeiend wat een videosysteem van een hotel aangeeft voor tijden is het niet, zeker niet als het hotel nog een hele zooi banden heeft die chronologie kunnen bevestigen. Als tape 1 aangeeft dat Joran de kamer met meisje ingaat en er meerdere malen alleen uit komt en het meisje alleen nog met een laken over het hoofd of in een lijkschouwerskist zal tape 2 niet echt relevant zijn. Die bevestigt hooguit wat tape 1 al laat zien, Joran die pleite gaat zonder meisje.

Heb bij OJ Simpson er op gewed dat hij werd vrijgesproken afgaande op het bewijs wat ze toen hadden. Bij Joran durf ik er op te wedden dat hij schuldig wordt bevonden en dat puur op bewijs en niet omdat er bijvoorbeeld een zondebok moet worden gevonden. Maar goed waarschijnljk zal deze zaak ook zijn complottheoristen krijgen of personen die aan ieder stukje bewijs gaan twijfelen. Urenlange discussies met tig keer een herhaling van zetten, misschien open ik maar een Joran van der Slootforum (met google ad voor reizen naar Peru of leuke pokersites). Is best een markt voor volgens mij.

JoranWideOpen.com of zo.

Echt boeiend wat een videosysteem van een hotel aangeeft voor tijden is het niet, zeker niet als het hotel nog een hele zooi banden heeft die chronologie kunnen bevestigen. Als tape 1 aangeeft dat Joran de kamer met meisje ingaat en er meerdere malen alleen uit komt en het meisje alleen nog met een laken over het hoofd of in een lijkschouwerskist zal tape 2 niet echt relevant zijn. Die bevestigt hooguit wat tape 1 al laat zien, Joran die pleite gaat zonder meisje.

Heb bij OJ Simpson er op gewed dat hij werd vrijgesproken afgaande op het bewijs wat ze toen hadden. Bij Joran durf ik er op te wedden dat hij schuldig wordt bevonden en dat puur op bewijs en niet omdat er bijvoorbeeld een zondebok moet worden gevonden. Maar goed waarschijnljk zal deze zaak ook zijn complottheoristen krijgen of personen die aan ieder stukje bewijs gaan twijfelen. Urenlange discussies met tig keer een herhaling van zetten, misschien open ik maar een Joran van der Slootforum (met google ad voor reizen naar Peru of leuke pokersites). Is best een markt voor volgens mij.

JoranWideOpen.com of zo.
als je zoiets bekijkt is het natuurlijk genoeg om alleen te denken van nja tijden verschillen wat boeien...het kan echter ook een cruciaal belang hebben...

en jij acht joran schuldig omdat hij alleen is gezien op die video...mja je zou ook een hotelkamer alleen door de deur kunnen binnendringen toch??

jij zou hem nu schuldig verklaren met het feit dat zij is gevonden op zijn kamer en hij enige is die gezien is op de band...lijkt mij niet genoeg...mja meningen verschillen...ik zeg ook nergens dat hij het niet gedaan zal hebben dit laad ik duidelijk in het midden...

er zijn alleen genoeg punten in het bewijs die vragen opwekken...

je kan dit dan ook vergelijken met Putterse moordzaak en Lucia de B...die waren toch ook al schuldig bevonden maar uiteindelijk toch weer niet...en zullen niet de enige zaken zijn...

er wordt hier gedaan alsof het allemaal zo klaar als een klontje is dat hij ze beide vermoord heeft...en hij zou volgens de meeste nu maar gepakt moeten worden omdat hij al geluk heeft gehad bij Natalee...is wel een monster redenatie zonder enige grond, want was het zo zeker dat hij haar vermoord had, zat hij nu niet in Peru...

Ik hoor het al, jij bent een geboren seriemoordenaar. Echt een groot voordeel om in een gaar tweederangs hotel een lijk in stukken te hakken t.o.v. de kuierlatten nemen en hopen dat je pleite bent voordat ze door hebben waar je naar toe bent gevlucht. Pokeraar Joran heeft gegokt en verloren, als hij het lijk wilde laten verdwijnen was het zeker een verloren zaak geweest.

Joran was hoe dan ook de lul als je nu weet dat er camerabeelden zijn. Meisje verdwenen en op zeker sporen in die kamer na een hakpartij had hoe dan ook geleid tot een aanhouding. Nu had hij een nog een kleine voorsprong, als lijkenhakker was die voorsprong snel weggeweest. Of denk jij dat ze geen sporenonderzoek hadden gedaan in die kamer toen bekend was geworden dat Stephany Flores daar geweest en waarschijnlijk snel bekend was geworden dat ze die kamer niet meer uit is geweest.

1 druppeltje bloed is voldoende, goede hakker die zonder bloedsporen een lijk kan laten verdwijnen.

In feite had knuppeltje van der Sloot geen opties meer, dit keer gelukkig niet. Hij had wel de optie om te vluchten en hopen dat Zuid Amerika een amateuristische bende is maar helaas voor hem is dat inmiddels al een tijdje niet meer het geval.

Overigens ben je als lijkenhakker nog meer verdacht terwijl hij nu misschien nog kan claimen dat ze opeens ging trillen en haar kop stootte. Ik noem maar een zijstraat. Niet dat hij daar mee verder gaat komen, maar je kan nooit weten. Chop chop en hij was 100% zeker de lul.

Heb het niet over in stukken hakken gehad, gewoon de koffer.
En ja als je probeert lijk weg te werken is de kans altijd groter dan als je het laat liggen.
Voorsprong is leuk wat je zegt, maar levenslang onderduiken redelijk onrealistisch voor een type Joran of welk ander persoon ook, dat doe je niet even.

Kan je het altijd nog met die koffer op ander plek wat mee doen.

En ja dan zouden ze alsnog hem vragen stellen, maar zonder sporen of lijk heb je niks.

En nee ik ben geen geboren seriemoordenaar, maar gezond verstand doet mij toch wel zeggen dat je geen lijk in je kamer moet hebben en dus beter kan wegwerken.

Heb het niet over in stukken hakken gehad, gewoon de koffer.
En ja als je probeert lijk weg te werken is de kans altijd groter dan als je het laat liggen.
Voorsprong is leuk wat je zegt, maar levenslang onderduiken redelijk onrealistisch voor een type Joran of welk ander persoon ook, dat doe je niet even.

Kan je het altijd nog met die koffer op ander plek wat mee doen.

En ja dan zouden ze alsnog hem vragen stellen, maar zonder sporen of lijk heb je niks.

En nee ik ben geen geboren seriemoordenaar, maar gezond verstand doet mij toch wel zeggen dat je geen lijk in je kamer moet hebben en dus beter kan wegwerken.

Ze is de kop in geslagen naar het schijnt, sporen zijn er zeker. Dat gepaard met het op zeker gefilmde sleuren aan een hutkoffer als je het lijk wil wegwerken in 1 stuk had het er niet echt beter op gemaakt. Denk zelf slechter, dan ben je echt opgejaagd wild geworden.

Hij had niet hoeven onderduiken, hooguit Zuid Amerika verlaten en die kans had bestaan als hij net even meer tijd had gekregen. Als je eerst nog een lijk moet wegwerken in een vreemde omgeving ben je al meer tijd kwijt.

Zuid Amerika verlaten en er voor zorgen dat je bijvoorbeeld in een land komt waaruit je naar Nederland kan komen en je wordt niet meer uitgeleverd. Dat zal het doel zijn geweest of misschien wilde Joran de ambassade halen in Santiago. Dan is er ook geen uitleveringsplicht.

Sporen proberen weg te werken, met agresieve middelen of eventueel brand.
Camera('s) slopen, maar het lijk MOET weg. ( dat niet meer is et zien of ze vertrokken is )

Of het lukt is een 2e, maar het risico wel waard lijkt me.

Naar een land gaan waar geen uitlevering is is zeker ook een optie, maar het 1 hoeft het ander niet uit te sluiten, een combinatie van beide is ideaal.

Persoonlijk zou ik me niet prettig voelen als ergens een lijk door mijn toedoen ligt en ik 100% zeker weet dat gevonden word met sporen, ongeacht ik uitgeleverd kan worden.
Omdat wetten namelijk ook veranderen net als uitleveringsverdragen.

Zit je dan te hopen dat je nooit uitgeleverd kan worden....

Laatst bewerkt:
De gevangenissen in Peru zijn de hell op aarde. Joran is gestoord, hij is ziek. Daarom vind ik dat hij in een TBS-kliniek moet gaan zitten, of zoiets dergelijks, en niet in een gevangenis in Peru. Dat verdient geen één mens.

De gevangenissen in Peru zijn de hell op aarde. Joran is gestoord, hij is ziek. Daarom vind ik dat hij in een TBS-kliniek moet gaan zitten, of zoiets dergelijks, en niet in een gevangenis in Peru. Dat verdient geen één mens.

Vooroordelen nog even voor je houden aub. Hij is nog nergens voor veroordeeld.

Nee, maar hij heeft een (persoonlijkheid) stoornis, dat kan niet missen. Oke, ik ben geen psycholoog, zover ik weet is dit niet bewezen, en ik mag hier geen uitspraken over doen.

Doe ik ook. Het is soms wat ongegrond, maar hier op DBB val ik daar niet mee op:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven