- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hoe oud is joran eigenlijk 20 tog? en dan heel zuid amerika in zijn uppie reizen wtf?Hij doet zo wel erg veel levenservaring op..
Van de Antillen naar Thailand en nu weer in Peru. Overal een schatje, een beetje gokken en hier een daar een moordje plegen.
Nee maar serieus, ik denk dat die kerel nu zo onderhand geknakt is. Zijn vader is recent overleden en nog zo'n moordzaak zal hij moeilijk trekken denk ik. Wellicht dat hij zelf binnenkort alles uit de doeken doet.
reken er maar op dat die vader van dat meisje grote jongen is en zeker hem om laat leggen, lights out game over for joran
hoe oud is joran eigenlijk 20 tog? en dan heel zuid amerika in zijn uppie reizen wtf?
vader dood wanneer? en hoe
hij is 21. ja dat hij de hele wereld aldoor over gaat sta ik ook nog steeds van te kijken.
zijn vader ging een paar maanden geleden dood. hij kreeg een hartaanval tijdens een potje tennis.
Er zijn zelfs mensen die geloven dat ie onschuldig is.
http://joran-onschuldig.hyves.nl/
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Hij is dan ook verdachte anders had hij ook niet vrij op Aruba rondgelopen. Echter, de feiten spreken niet in zijn voordeel.
Als je echt onschuldig bent reageer je wel anders op tv, en ondervragingen etc.
"Reken af met Joran"