XXL Nutrition

Joran van der Sloot weer verdachte in moord!

• Topic Starter Topic Starter
TELEGRAAF
Joran doet bekentenis aan pokervriend

door Bart Mos
AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft eerder deze week telefonisch waarschijnlijk erkend dat hij schuldig is aan de moord op de 21-jarige Stephany Tatiana Flores Ramirez, afgelopen zondag in een hotelkamer in Peru.
Dit melden diverse bronnen in de vriendenkring van Joran. De inmiddels naar Chili gevluchte Van der Sloot zou afgelopen dinsdag contact hebben gehad met een Nederlandse pokervriend. Aan hem zou Joran hebben verteld dat hij 'iets ergs' zou hebben gedaan.
Aanleiding voor de moord op Stephany zou Jorans ziekelijke behoefte aan media-aandacht zijn geweest. Het meisje werd zondag in Lima met messteken vermoord en werd gevonden in een hotelkamer. Die kamer stond op naam van Joran. Zondag was het precies vijf jaar geleden dat Natalee Holloway op Aruba verdween.
Joran had ook enkele weken geleden nog contact met Jaap Amesz (Terror Jaap). Op dat moment zou hij zich nog in Venezuela hebben bevonden. "Joran zou er op dat moment behoorlijk doorheen hebben gezeten. Hij vertelde Jaap dat hij rondliep met plannen om zichzelf van het leven te beroven", aldus een ingewijde. Ook zou Joran in financiële nood verkeren omdat hij veel geld had vergokt.
Jaap Amesz wil niet ingaan op vragen over zijn vermeende recente contact met Joran "Ik wil het politie-onderzoek niet in gevaar brengen.

is ie nu deaud ofnie? ( ik hoop het :o)

Haha "zelfmoord".

Ja nee, die 70x 5.56mm gaten heeft ie allemaal zelf door zijn borstkas gejaagd :D

Best triest dat er weer een dode moest vallen voordat die knuppel voor de bijl ging. Nog niet zeker dat hij de moord heeft gepleegd natuurlijk maar het ziet er niet best uit voor hem.

Hij is net opgepakt , zeggen ze......

2wfqstu.jpg

M. Jackson Curls :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Nederland één van de rijkste landen ter wereld, als er een TBS-er ontsnapt is ie gewoon weg. In Peru/Chili binnen een dag gevonden...

Er was een klopjacht gaande en als Europeaan val je natuurlijk ook wel op tussen die Chilenen. Joran heeft de verkeerde vermoord, invloedrijke vader had dat meisje.

Er was een klopjacht gaande en als Europeaan val je natuurlijk ook wel op tussen die Chilenen. Joran heeft de verkeerde vermoord, invloedrijke vader had dat meisje.

Hij heeft donker haar net als 95 procent van de Chilenen en hij heeft jaren in Aruba gewoond dus lijkt mij dat hij ook een aardig woordje Spaans spreekt. Dus echt opvallen weet ik niet

Hij heeft donker haar net als 95 procent van de Chilenen en hij heeft jaren in Aruba gewoond dus lijkt mij dat hij ook een aardig woordje Spaans spreekt. Dus echt opvallen weet ik niet

Zo'n boerenpummel valt gelijk op :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij is gewoon te lang voor Zuid Amerika, ik was met mijn toch niet al te lange 1,79m al vaak de langste in Venezuela en Brazilie. Van der Sloot met zijn 1,95m is daar echt een reus. Komt nog bij dat ze daar ook de actualiteiten zullen volgen en dan bej je nog sneller de sjaak.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zondag werd dat meisje vermoord en dat was tevens de dag waarop het vijf jaar geleden was dat Holloway verdween. Had die zeker in zijn agenda gezet..

Terug
Naar boven