LuckyLuciano
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Fritzl: "Geboren om te verkrachten"
De Oostenrijkse incestueuze vader Josef Fritzl is in zijn jeugd slecht behandeld door zijn moeder en dat zou onder meer verklaren waarom hij zijn eigen dochter heeft vastgehouden en misbruikt. Dat blijkt uit een expertverslag dat vanochtend werd gepubliceerd in de krant Österreich. Het parket van Sankt-Pölten was niet bereikbaar voor commentaar.
"Vernederende aanvallen"
"Hij vertelt over een onvoorspelbaar familiaal klimaat met vernederende en niet-gemotiveerde aanvallen van zijn moeder. Zijn kindertijd maakt dat hij emotioneel niet kan functioneren", aldus psychiater Adelheid Kastner in het rapport.
"Verantwoordelijk"
Als gevolg hiervan zou Fritzl een nood gevoeld hebben om "volledig bezit te nemen over een mens", aldus nog de expert volgens de krant. Het 130 bladzijden tellende rapport werd volgens Österreich vorige week aan het parket overgemaakt en zou Josef Fritzl "helemaal verantwoordelijk" stellen.
Kelder
"Ik ben geboren om te verkrachten en ik heb me nog relatief lang ingehouden", zou Fritzl nog verklaard hebben aan de psychiater. De 73-jarige Fritzl werd in de jaren '60 al eens veroordeeld voor verkrachting. Hij sloot zijn dochter Elisabeth meer dan 24 jaar lang hebben op en verkrachtte haar in de kelder van zijn woning in Amstetten.
Geen daglicht
Uit die incestueuze relatie werden zeven kinderen geboren. Een van hen stierf kort na de geboorte door gebrek aan verzorging, zo stelde een expert die was aangesteld door het parket in september aan het blad News. Van de andere zes kinderen werden er drie opgevoed door hun "grootouders" en drie anderen leefden opgesloten in de kelder samen met hun moeder. Zij zagen nooit daglicht.
Jesus Christ monkey balls.