- Waardering
- 2.658
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Eh? Religie wordt juist veel meer onderwezen dan Darwin ed. Ik heb op school (christelijke) elke week 2 uur godsdienst gehad, nooit wat gehoord over Darwin. Dat bedoelde ik dus: zelfs Darwin is slechts een aanname hoor, geen wetenschap. Ik ga bij die stelling juist er vanuit dat wetenschap in Amerikaanse scholen meer aan bod zal komen, volgens mij is dat nu niet het geval? Als iemand minder religie op school wil ben ik het wel![]()
Je wel eens verdiept in de evolutionaire wetenschap? Evolutie is niet gebaseerd op losse aannames zonder fundament. Er is meer dan genoeg overtuigend bewijsmateriaal opgegraven of gevonden om een duidelijke stelling in te nemen dat de evolutieleer gewoon een geldige stellingname is en dus geen aanname.
Religie onderwijzen is wel iets anders dan in biologielessen ook nog eens onderwijzen dat ID een geldige vorm van wetenschap is. Godsdienstles is wat dat betreft dus niet hetzelfde. Ik heb althans in 4 jaar van dat soort onderwijs geen wetenschappelijke zaken onderwezen gekregen.
Als je de stellingname over twijfel doortrekt moet je negationisten over de Holocaust ook een kans geven en net zo goed de whackjobs die zeer overtuigend stelling nemen tegen de maanlandingen. Of personen die denken dat 9-11 een complot is.

)