MuscleMeat

Jou positie binnen het Amerikaanse gedachtengoed

Same, idiote test trouwens zit persoonlijk meer aan de kant van Don Black al steun ik niet al zijn punten.

verassend... Schijnbaar kunnen ze dus ook redelijk door één deur :roflol: (weet niet of het nog zo is, mag hopen van niet)

De manier waarop die Don Black alleen al uit z'n ogen kijkt. :roflol:
t zou me niet verbazen dat z'n vader ook z'n broer is of zo.... Vadsige zak pus dat ie d'r rondbaggert.

Ach hun gedachtengoed is gelijkaardig, de een doet het enkel uit naam van Allah en de ander omwille van een of ander verwrongen sociaal-darwinisme.

Ach hun gedachtengoed is gelijkaardig, de een doet het enkel uit naam van Allah en de ander omwille van een of ander verwrongen sociaal-darwinisme.

Grappig genoeg druist het weer direkt in tegen de strekking van het (neo) darwinisme. Back to the drawingboard....

verder vind ik het noemen van de naam 'Darwin' in combinatie met el demento grande idioterie niet echt aangenaam en is het imo ook onterecht. Helaas is het blijven plakken. Ach ja, zal invloed van de christelijke lobby wel zijn. Hoe vaak ik ondertussen mensen heb horen beweren dat Darwinisme praktisch gelijkstaat aan Nazisme, zou ik niet durven gokken. Maar het is vaak. Grappige is wel dat islamieten zich van precies dezelfde rethorische bullshit (kunnen) bedienen als christenen als het hierom gaat. Same old, same old.

dus ook de griekse geocentrische theorie, en de aarde is plat theorie naast newtons fysica?
je moet ergens een onderscheid maken tussen waardevolle theorieen en schroot als ID, anders kan je alles geven.

Ik vind dat je feiten moet presenteren, leerlingen kunnen zelf hun mening daaruit trekken. Dat lijkt me wel beetje de basis van wetenschappelijk onderwijs. Tuurlijk, ID is op zijn best pseudoscience, en ik denk ook dat het dikke bullcrap is. Het is in geen geval het resultaat van empirische redenatie en dat zal ik ook echt niet beweren.

Maar het feit dat zo veel pannekoeken wel in die shizzle geloven is misschien wel het resultaat van slechte educatie. Ik heb er in mijn studieperiode nog nooit wat van vernomen en van evolutietheorie ook niet. Ik denk dat het dus wel ok is om het aan het woord te laten komen, ieder weldenkend mens zal dan inzien dat het BS is.

verassend... Schijnbaar kunnen ze dus ook redelijk door één deur :roflol: (weet niet of het nog zo is, mag hopen van niet)

De manier waarop die Don Black alleen al uit z'n ogen kijkt. :roflol:
t zou me niet verbazen dat z'n vader ook z'n broer is of zo.... Vadsige zak pus dat ie d'r rondbaggert.

Jou vermogens duiden eerder op inteelt.

Je blijft mensen met een ander politiek gedachtengoed dan jou maar afzeiken. Je noemt dictatoriale leiders alleen in negatief verband terwijl je zelf een van de grootste dictators op dit bord probeerd te zijn.

Doe je niet voor als democraat want dat ben je verre van.

Je blijft mensen met een ander politiek gedachtengoed dan jou maar afzeiken. Je noemt dictatoriale leiders alleen in negatief verband terwijl je zelf een van de grootste dictators op dit bord probeerd te zijn.

je doet toch net hetzelfde?

dus je bent tegen de democratie, als ik je goed snap.

Ik denk dat het dus wel ok is om het aan het woord te laten komen, ieder weldenkend mens zal dan inzien dat het BS is.

weldenkende, goed ingelichten ja... Maar daar lkigt het probleem. In een wereld waarin men zo vcer gaat om de modellen van Rutherford compleet te verwerpen en het bestaan van een elektron te ontkennen vervliegt mijn hoop op een grote schare weldenkende en goed ingelichte mensen.

Overigens is een ander enorm probleem bij de invoering van ID dat het de christelijke onzin in het klaslokaal brengt onder de wetenschapslessen. En dat is ongrondwettelijk.
Als je de evo-devo theorie kent, heb je niets aan de ID. Wie heeft er naast een Ferrari behoefte aan een Trabant die niet wil starten?

Hmz, zie mezelf ook niet echt als een immense democraat. Maar 'politiek gedachtengoed'? Nice try, maar ik heb het niet zo op dergelijke eufemismen. Nee, ik plaats dergelijke gedachtengoeden meer in de categorie: Ik heb anti-psychotica nodig. En goed veel ook, 't liefst intra musculair. Mooi scheurlinnen pakkie aan en ff in de separeer.
Geen nood, ik denk wel dat dementie over een jaar of 10 te genezen valt, er is dus hoop, voor de verschrompelde breinen! Ik blijf naast een 'dictator' ook altijd positief!

Hmz, zie mezelf ook niet echt als een immense democraat. Maar 'politiek gedachtengoed'? Nice try, maar ik heb het niet zo op dergelijke eufemismen. Nee, ik plaats dergelijke gedachtengoeden meer in de categorie: Ik heb anti-psychotica nodig. En goed veel ook, 't liefst intra musculair. Mooi scheurlinnen pakkie aan en ff in de separeer.
Geen nood, ik denk wel dat dementie over een jaar of 10 te genezen valt, er is dus hoop, voor de verschrompelde breinen! Ik blijf naast een 'dictator' ook altijd positief!
Ik ben nog nergens een positieve onbreng van jou tegen het lijf gelopen op meningen die anders zijn dan die van jou. Het enige dat je doet is mensen afkafferen omdat ze andersdenkend zijn.

Hitler had meer respect voor andersdenkenden dan jij toont dat moge toch wel duidelijk zijn onderhand.

weldenkende, goed ingelichten ja... Maar daar lkigt het probleem. In een wereld waarin men zo vcer gaat om de modellen van Rutherford compleet te verwerpen en het bestaan van een elektron te ontkennen vervliegt mijn hoop op een grote schare weldenkende en goed ingelichte mensen.

Ach het merendeel van de wereldbevolking bestaat sowieso uit minder bedeelde mensen qua intelligentie. So be it.

Hillary Clinton moet aan de macht komen, dan wordt de gezondsheidszorg weer normaal in Amerika, dat is nu echt een achterlijk zooitje als ik Micheal Moore moet geloven.

Ik zelf ben ook van plan in Amerika te gaan wonen maar ik hoop echt dat het over een aantal jaar wat beter gaat, want het is nu echt een zooitje daar.
Ook moet een groot deel van de kosten die nu naar defensie gaan naar het land zelf gaan, teveel arme mensen, teveel schulden etc. etc.

Hillary Clinton moet aan de macht komen, dan wordt de gezondsheidszorg weer normaal in Amerika, dat is nu echt een achterlijk zooitje als ik Micheal Moore moet geloven.

Ik zelf ben ook van plan in Amerika te gaan wonen maar ik hoop echt dat het over een aantal jaar wat beter gaat, want het is nu echt een zooitje daar.
Ook moet een groot deel van de kosten die nu naar defensie gaan naar het land zelf gaan, teveel arme mensen, teveel schulden etc. etc.

Daar heb je het al. Alles over de gezondheid wat uit de mond komt van een volgevreten vatsige pannekoek klinkt voor mij al als onzin.

Hitler had meer respect voor andersdenkenden dan jij toont dat moge toch wel duidelijk zijn onderhand.

Vertel dat de overgebleven as in Ponary, Babi Yar en alle andere slachtvelden dan maar. Echt te bizar welke gedachtenkronkels worden geponeerd door jou.

Dit topic is bij deze officieel naar de klote, voor zover het dat al niet was.

Volledig. Ik stem voor de goede oude tijd. Een leider en deed die zijn werk niet goed kop eraf en de volgende.

Zo was het vroeger voor het christendom zijn intrede deed en dat werkte perfect.

en alle andersdenkenden op het schavot zeker. Spijtig dat het merendeel van die grote leiders uit het verleden niet meer waren dan poppen van corrupte, decadente klootzakjes achter de schermen.
blijf maar leven in je romantisch-heidens wereldje, dromend over mythische oude tijden waar alles goed zat. :thumb:

Terug
Naar boven