AndroidHealthClinic

JOUW ideale Pre-workout

RLPSE

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m87
Hey, ik heb even genoeg van alle verkooppraatjes rondom de pre-workouts, want hoeveel, zelf benoemde, #1 pre-workouts heb ik wel niet getest...

Dus hier mijn vraag: wat zijn nou de essentiële stoffen die ik moet inkopen en waarom? Ik zie graag de reden erachter waarom jij voor die samenstelling kiest.
Dus voor iedereen die z'n eigen pre-workout maakt, of verstand heeft van de werkende stoffen, drop hieronder je samenstelling en dan ga ik ook eens wat sleutelen aan een formule :cool:

Graag alle ingrediënten + hoeveelheid en waar je deze gekocht hebt

caffeine
200-400 mg
overal

Caffeine 200mg half uur voor trainen. Direct voor trainen Bcaa/+whey totaal 25gr; 3gr taurine. Als ik bulk komt daar nog 25-30 gr maltodextrine bij.

ik doe het met een shake een klein uurtje tot half uur voor het trainen.

Enige wat je verder nodig hebt is motivatie om doelen te bereiken.

niks, imo zijn pwo's onzin.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb wat research gedaan en kwam op dit lijstje uit (snelle uitleg waarom de bron voor dat ingrediënt heeft gekozen erachter)

Caffeïne (basis) 100mg+
Beta-Alanine (basis) 2,5-5g
Citruline Malaat (basis) 6-8g

L-Carnitine (vonden ze een ''goede toevoeging'') 3g
L-Tyrosine (versterkt effect caffeïne) 2g per 200mg caff
Creatine Monohydraat (dit zal ik er zelf bijdoen voor het gemak) 5g

Heeft iemand commentaar/opmerkingen over deze stofjes, hun werking of de aangeraden hoeveelheid

Ik zal zelf sowieso hoger zitten op de caffeïne

Ik heb altijd pwo's gebruikt. Ben blij dat ik er eindelijk van af ben. Ongezonde shit.

Fully loaded XXl + 1g agmatine + 100mg AMP

Misschien is het makkelijker om eerst even aan te geven wat je van een pre workout verwacht..

Als je juist voor de energie en focus boost wilt gaan, dan gaat dat met de mix die je benoemd niet lukken.

Gooi er inderdaad nog wat Agmatine doorheen als NO booster.

beste prewo is nog steeds unstoppable! :)

Ga even rondsnuffelen op het forum, zijn al talloze onderwerpen over voorkeuren en wie en wat en hoe en waarom.

PWO is ook persoonsgebonden. C4 werkt wel bij mij maar bijvoorbeeld Assault en Shatters niet. Morgen voor het eerste trainen met The Curse van CL.

C4 en Assault voor mij! Beide lekker geprijsd bij bodyenfit.

Unstoppable blijft een god onder de preworkouts.

Vroegerige PWO's zoals de originele Jack3d, Unleash, Maximise, en ga zo maar door ook als je zo redeneert. Daar was Unstoppable zelfs niet superieur bij tov dat lijstje.

Gewoon 100mg puur Amp HCL bij je bestaande PWO, dan heb je ook al een aanzienlijk andere ervaring... maar ook dat is verleden tijd ;-)

Unstoppable en Assault ga ik super lekker op

Sport altijd rond 20.30 uur, dus heb dan m'n avondeten binnen en op de fiets eet ik nog een appeltje.
Niks bijzonders dus en dat laat zich ook zien in de resultaten :D

Terug
Naar boven