MuscleMeat

Jouw meest moving (ontroerend) moviesoundtrack

ben het ook eens met kuki en silentio. wil hier geen discussie op gang brengen, maar moet het toch ff kwijt:

spade, probeer nu het nog kan en je je goed voelt, de dingen te doen die je graag nog wilt gaan doen. zodat je achteraf geen spijt hebt en waarvan je weet dat het een feit is: "ik heb in de winter van mijn leven geleefd als een mother****er en de dingen gedaan die graag wilde gaan doen!!!!!!

it's all you spade!!!

;)

ik heb het van dichtbij meegemaakt, enkele weken is mijn broer (24) omgekomen tijdens een verkeersongeluk, hij heeft nooit nog de kans gekregen om er een heftig spektakel van te maken, ook al weet ik dat hij daar soms over fantaseerde, Spade mag nog van geluk (bij een ongeluk) spreken dat alles nog in zijn handen ligt.

inderdaad mooi gebaar silentio!

• Topic Starter Topic Starter
sorry kerel als ik je een advies mag geven ga alstublieft van je waardeloze computer af en ga nog eens wat beleven en van de wereld zien voor je de pijp uit gaat. Waar ben je mee bezig man. Epic waste of time.

+1, het klinkt hard, maar ik zie je hier elk uur van de dag posten. een lening zal je wel niet meer vastkrijgen, maar probeer met het overschot van geld dat je bijeen kan rapen van familie en vrienden een dikke vet reis organiseren, huur desnoods een vette auto in las vegas rij hem in de prak, snuif je neusgaten naar de verdoemenis terwijl je enkele luxehoeren te grazen neemt. Of schrijf nog snel een boek voor het nageslacht op het strand van nairobi, wat je nu ook doet laat het echt zinvol zijn en laat de banaliteiten achterwege.
je eigen begrafenis organiseren? **** that, iemand die terminaal is moet geen enkele plicht meer op zichzelf nemen, je hebt er geen rotte bal aan.

het leven is namelijk unfair tav diegene die vroeg ten onder te gaan, en die oneerlijkheid moet je dringend gaan compenseren door die laatste maanden te vullen met decadente uitspattingen, waar de schaapjes die 100 worden met afgrijzen zullen tegen aan kijken.

Jullie hebben allen honderd procent gelijk, maar denk nou niet dat ik de fun outragous stuff aan me laat voorbij gaan he. Ik kom wel nog buiten. Nu meer dan ooit. Ik heb m'n all about night gehad in antwerpen met kroegen en h**ren en buddy's twee dagen na elkaar...

Dat heb gedaan omdat ik wist dat een tijd als deze zou aanbreken. Ik voel me veel slechter en uitgaan zit er niet meer in. Vooral door m'n kaak waarbij als ik later dan 1 of 2u opblijf in de nacht ik crepeer van de pijn en m'n been is ook helemaal naar de zak...tuurlijk nken zou nog gaan maar autorijden is becoming a b*ch....misschien dat de effecten binnen een paar weken misschien weggaan want het kan van de hoge dosis straling zijn..Kortom nu ben ik geen mens om uit te gaan en ik zeg dit niet om zaken uit te weg te gaan want ik vrees niets of niemand (nuja buiten sokkenpoppen misschien)

Ik ben ook van plan de raad op te volgen van reizen en er zijn drie reizen die ik graag nog zou maken:
Lourdes (erg mooi en ja ik ben religieus)

Duinrell, jaja in holland :) voor het paradijselijke tikibad,

en de laatste locatie ben ik nog niet uit...het moet een mooie landschap zijn gewoon, een prachtige scene, iets waar je vooral bij denkt "vrijheid"

ik doe je een voorstel dat je niet kunt weigeren. Vrijdag heb ik mijn laatste examen, het weekend dat komt ga ik met wat maten het nachtleven verzieken, flessen rode wijn bij de vleet, enkele poolse chicks die we heb leren kennen.
Ik las ergens dat je sociaal leven ****ed up is geraakt, dus zie deze geste van een anoniem forummember als een gebaar vanuit de hele dbb community.

"if you dont live for something, you'll die for nothing".

Sounds nice maar zoals hierboven gezegd ben ik ondanks de stipte medicatie inname geen mens om dat nu te gaan klaarspelen, wel mooi gebaar natuurlijk

ben het ook eens met kuki en silentio. wil hier geen discussie op gang brengen, maar moet het toch ff kwijt:

spade, probeer nu het nog kan en je je goed voelt, de dingen te doen die je graag nog wilt gaan doen. zodat je achteraf geen spijt hebt en waarvan je weet dat het een feit is: "ik heb in de winter van mijn leven geleefd als een mother****er en de dingen gedaan die graag wilde gaan doen!!!!!!

it's all you spade!!!

;)

Zie boven (lichaam begint gewoon erg tegen te werken, kerel) En geloof me, dan kan je helemaal shit ook al wil je zo hard. Plus ik heb al dingen gedaan die ik graag doe, misschien niet allemaal maar toch al veel. Maar je moet ook wel geld hebben om al die zaken te doen en ik heb uitkering van 500 euro die ik buiten m'n games en occasionele h**r spaar

ik heb het van dichtbij meegemaakt, enkele weken is mijn broer (24) omgekomen tijdens een verkeersongeluk, hij heeft nooit nog de kans gekregen om er een heftig spektakel van te maken, ook al weet ik dat hij daar soms over fantaseerde, Spade mag nog van geluk (bij een ongeluk) spreken dat alles nog in zijn handen ligt.

Dat spijt me erg dat te horen van je broer, zo verdomd jong ook alweer. Maar ik moet je tegenspreken bij het feit dat alles nog in m'n handen ligt want dit is het wel degelijk niet. Zoals boven uitgelegd doet het lichaam lastig nu "pijn stram moe en dergelijke". Nu uitgaan en losbollen zou volgens de dokters het proces alleen versnellen en stabilisatie verstoren..

Maar ik beloof plechtig wel nog eens all out te gaan voor ik de kaarten neerleg ok :D

Laatst bewerkt:
dude, je eigen begrafenis plannen, kan er iets deprimerender zijn?:roflol:

maar goed, mijn bijdrage (is geen film soundtrack maar wel van een video game) ik garandeer je dat je begrafenis origineel gaat zijn:P en t past ook nog min of meer bij je situatie
http://www.youtube.com/watch?v=rc9_U-RBSuk

ik vind het heel moedig je eigen uitvaart te regelen, eigenllijk ben jij helemaal een voorbeeld van moed hoe je er mee omgaat,op zo'n jonge leeftijd je lot moeten aanvaarden moet heel hard zijn, maar jij draagt het gewoon, zoals je het nu aanvaard dat er een zwaardere periode aanbreekt, ik hoop dat het draagbaar voor je gaat zijn,
btw : moest je als het moeilijk gaat ooit es behoefte hebben aan een gesprek met iemand die niet dicht bij je staat ( je begrijpt me wel) dan mag je me altijd pm'en, kan je dan e-amail adres geven ook)
ik begrijp dat jij nu zoveel mogelijk contact houdt met ons op het forum, precies om de redenen zoals ik je zeg, je kan op de duur niet altijd meer je ei kwijt in je naaste omgeving he, die mensen hebben het er ook al moeilijk genoeg mee
qua die muziek, ik ben neit zo op de hoogte van filmmuziek, maar zoals ik al gezien heb dat eht ertussen staat, conwuest of paradise vind ik heel toepasselijk bij jou, is ontroerend , maar klinkt ook wel stijdlustig, zoals jij ook eens trijdlustig persoon bent

• Topic Starter Topic Starter
ik vind het heel moedig je eigen uitvaart te regelen, eigenllijk ben jij helemaal een voorbeeld van moed hoe je er mee omgaat,op zo'n jonge leeftijd je lot moeten aanvaarden moet heel hard zijn, maar jij draagt het gewoon, zoals je het nu aanvaard dat er een zwaardere periode aanbreekt, ik hoop dat het draagbaar voor je gaat zijn,
btw : moest je als het moeilijk gaat ooit es behoefte hebben aan een gesprek met iemand die niet dicht bij je staat ( je begrijpt me wel) dan mag je me altijd pm'en, kan je dan e-amail adres geven ook)
ik begrijp dat jij nu zoveel mogelijk contact houdt met ons op het forum, precies om de redenen zoals ik je zeg, je kan op de duur niet altijd meer je ei kwijt in je naaste omgeving he, die mensen hebben het er ook al moeilijk genoeg mee
qua die muziek, ik ben neit zo op de hoogte van filmmuziek, maar zoals ik al gezien heb dat eht ertussen staat, conwuest of paradise vind ik heel toepasselijk bij jou, is ontroerend , maar klinkt ook wel stijdlustig, zoals jij ook eens trijdlustig persoon bent

Hoi franky en bedankt, ja conquest of paradise zit ik sterk over te twijfelen. Ik vind de soundtrack top en past er idd perfect bij, maar die heeft ook bij m'n nonkel afgespeeld op zijn dienst net zoals "Once upon a time in the west"...straks gaat men denken dat ik volledig zijn ding wil nagaan :) Maar het is en blijft een optie

Clint Mansell (o.a. Dead Reckoning is epic)
Lisa Gerrard
Atticus Ross
Johnny Cash zijn laatste werk

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven