MuscleMeat

Jouw (minst) favoriete steden

gewoonlekkel

Freaky Bodybuilder
Waardering
828
Lengte
1m82
Massa
117kg
Welke steden gaan jullie het liefst heen en waar het minst?

Liefst:
1- London
2- Hong Kong
3- Bandung
4- Amsterdam
5- Singapore

Minst:
1- Jakarta
2- Dubai
3- Rotterdam

Liefst:
1- Jakarta
2- Dubai
3- Rotterdam

Minst:
1- London
2- Hong Kong
3- Bandung
4- Amsterdam
5- Singapore

Gent mogen ze platwalsen.

Laatst bewerkt:
Liefst:
- Antwerpen
- Boedapest
- Utrecht
- Barcelona

Minst:
- Overal waar Frans gesproken wordt of Fransen wonen
- Den Haag

Beste Amsterdam, Maastricht

Minst, Rotterdam

Jammer dat ik er nog een jaar moet wonen voor de studie. Maar tis gewoon een klote stad. Klote sfeer, sagerijnigheid straalt van de mensen af. Niet behulpzaam, alles zwart wit. En bovendien is het echt een lelijke stad.

Laatst bewerkt:
Minst- Rotterdam..

Best- Amsterdam..

1. Bergen (Noorwegen) (in de zomer)
2. New York (niet in de zomer)
3. Rome (in de winter)
4. Edinburgh (in de..kan altijd)

Qua Nederland, Amsterdam best leuk. Groningen, weet ik veel. Maar er zijn hier in Nederland ook veel steden waar best een raar agressief sfeertje hangt. Eindhoven is er zo eentje, Dordrecht, noem eens wat.

Goed topic. Ik ben helaas nog nooit verder dan m'n eigen dorp (gehucht) geweest.

Liefst:

- Gent
- Leuven

Minst:

- Brussel

Liefst: München, Nürnberg en Berlijn.

Minst: London, Washington D.C. en Moskou

Liefst: München, Nürnberg en Berlijn.

Minst: London, Washington D.C. en Moskou

sticker,375x360.u3.png

Beste Amsterdam, Maastricht

Minst, Rotterdam

Jammer dat ik er nog een jaar moet wonen voor de studie. Maar tis gewoon een klote stad. Klote sfeer, sagerijnigheid straalt van de mensen af. Niet behulpzaam, alles zwart wit. En bovendien is het echt een lelijke stad.
Lelijk is het absoluut, maar qua sfeer vind ik het best goed.

Ken Amsterdam en Maastricht niet zo goed, maar heb een stuk liever Rotterdam dan echte studentensteden als Leiden en Utrecht. Al die ballen die naar elkaar lopen te brallen werken enorm op mijn zenuwen, iedereen lijkt elkaar daar ook te kennen.

Meer ontopic:
Minst: Havana, Parijs
Meest: Florence

Verder niet veel steden gezien ook trouwens, meer natuur en kleine dorpjes. En het liefst of minst liefst heen gaan is daarom ook wat overdreven, ben sowieso niet iemand die snel ergens heen gaat waar hij al geweest is.

Liever in Mokum zonder poen dan in Parijs met een miljoen.

Liefst: Muscleville

Minst: Snapcity

Liefst:
Stormwind

Minst:
Orgrimmar

Lelijk is het absoluut, maar qua sfeer vind ik het best goed.

Ken Amsterdam en Maastricht niet zo goed, maar heb een stuk liever Rotterdam dan echte studentensteden als Leiden en Utrecht. Al die ballen die naar elkaar lopen te brallen werken enorm op mijn zenuwen, iedereen lijkt elkaar daar ook te kennen.

Meer ontopic:
Minst: Havana, Parijs
Meest: Florence

Verder niet veel steden gezien ook trouwens, meer natuur en kleine dorpjes. En het liefst of minst liefst heen gaan is daarom ook wat overdreven, ben sowieso niet iemand die snel ergens heen gaat waar hij al geweest is.

Waar heb jij de sfeer dan gezien:D?

Srs er lopen totaal geen toeristen op straat. Geen muzikanten. Weinig terrasjes. Op straat zie ik ook geen humor.

Liefste: Braavos.

Minste: Vaes Dothrak. Primitief k*tvolk.

Terug
Naar boven