XXL Nutrition

Jouw (minst) favoriete steden

Waar heb jij de sfeer dan gezien:D?

Srs er lopen totaal geen toeristen op straat. Geen muzikanten. Weinig terrasjes. Op straat zie ik ook geen humor.
Ik heb er nooit gewoond dus dat maakt het wel anders, ken het vooral van uitgaan en dan vind ik Rotterdam toch een stuk beter dan Utrecht of Leiden. Vanwege het andere publiek, variatie in plaats van alleen maar ballen. Ik raak ook wat van slag als er ergens geen/amper allochtonen zijn.

Andere voorkeur ook misschien. Ik vind muzikanten irritant en op toeristen zit ik ook niet echt te wachten.

Rotterdam is echt een k*tstad. Maar ik ben Rotterdammer, dus het is wel mijn k*tstad. Hele koude hatelijke mensen. Verder ook een saaie stad waar de multiculti je heel erg opgedrongen wordt.

Als ik dan in steden als Utrecht of Groningen ben voel ik me zoveel meer op m'n gemak. Veel beleefder en warmer. Veel fijner om in te zijn.

Minst: Parijs.. wat een enge sfeer daar.. al die verkoperts, gokkers en fotografen op straat.

Meest: Berlijn. Prachtige stad, mooie mensen ook!

Liefst : Lissabon , Gent , Antwerpen , Bangkok , Davao , Parijs , Delft , Adam , Aken
Minder : Londen , Istanbul , Brugge , Rome

ben al in heel veel steden geweest rond de wereld

een van de mooiste is de oude stad van dubrovnik

de verschrikkelijkste marrakech

Meest :

Den Haag
Caracas
New York
Lissabon
Londen

Steden die me niet aantrekken kom ik gewoon niet, scheelt ook een hoop irritatie. Was van Parijs niet erg onder de indruk maar slecht weer zal ook een rol hebben gespeeld. Kathmandu is verder een bijzondere stad maar door vervuiling op veel plekken niet heel erg aantrekkelijk. Bangkok is nog smeriger maar wel een avontuur op zich.

Rotterdam is echt een k*tstad. Maar ik ben Rotterdammer, dus het is wel mijn k*tstad. Hele koude hatelijke mensen. Verder ook een saaie stad waar de multiculti je heel erg opgedrongen wordt.

Als ik dan in steden als Utrecht of Groningen ben voel ik me zoveel meer op m'n gemak. Veel beleefder en warmer. Veel fijner om in te zijn.

Mooi verwoord:D

Liever in Mokum zonder poen dan in Parijs met een miljoen.

Waar!!

Leuk
1:Barcelona
2:Amsterdam.
3:Bangkok.

Niet Leuk.

1:Rotterdam, er moet echt een reden/iets belangrijks zijn om daar te gaan anders heb je daar echt niks te zoeken, riskante stad.
2:Jakarta, maandje geweest, nooit meer!
3: Parijs, zelfde als Rotterdam, er moet echt een reden zijn, vrijwillig ga ik daar niet.

Brussel en Leuven, hatelijke steden. Gent begint me ook meer en meer te irriteren.
Antwerpen is misschien wel de aangenaamste grootstad in Belgie.

Minst: Parijs.. wat een enge sfeer daar.. al die verkoperts, gokkers en fotografen op straat.

Meest: Berlijn. Prachtige stad, mooie mensen ook!

berlijn....ben er geweest, wat een K*tstad! ze hebben daar een bepaald type boom waar ik niet tegen kan. Heb er 7 dagen en nachten niet geslapen vanwege de allergie...dus nevernooit meer berlijn voor mij.

en parijs daarentegen :D ik vond het er heerlijk! srs

liefst:
Londen
Amsterdam

Minst:
Bergen op Zoom
Rotterdam

Minst: Marrakech (Marokko) en Indische steden en zo.

Favoriet: dunno, Wenen en Rome waren wel nice. Zou ook graag eens naar New York en Tokio gaan maar ben in feite niet zo dol op steden, hou meer van het platteland, de rust & natuur.

• Topic Starter Topic Starter
Minst: Marrakech (Marokko) en Indische steden en zo.

Favoriet: dunno, Wenen en Rome waren wel nice. Zou ook graag eens naar New York en Tokio gaan maar ben in feite niet zo dol op steden, hou meer van het platteland, de rust & natuur.
Zeker de moeite waard, maar neem wel een grote zak met geld mee.

Beste mooiste en leukste Rotterdam!.

rotterdam-skyline.jpg

<3 Amsterdam, upskirts en neukers op pleintje waar 50-60man aan het kijken was.

En minst het ik niet echt, ben niet zo graag in Frankrijk.

Minst, Rotterdam

Jammer dat ik er nog een jaar moet wonen voor de studie. Maar tis gewoon een klote stad. Klote sfeer, sagerijnigheid straalt van de mensen af. Niet behulpzaam, alles zwart wit. En bovendien is het echt een lelijke stad.

Helaas, kan het grotendeels hier alleen maar mee eens zijn als Rotterdammer.
Maar goed, het is dan ook een stad waar je alleen maar werkt en waar de buitenlanders met hun gewoonten je door de strot worden geduwd.
En parkeren kan je nergens tenzij je betaalt.
Maar ik denk dat geen enkele grote stad echt veel verschilt van Rotterdam.
Aan de andere kant, Utrecht vind ik ook geen zak aan met die omhoog gevallen studie balletjes.

Maat van me woont in Den Haag, toffe mensen daar (humor en lekker grof), leuke sfeer, tenzij je bij Hollands Spoor in de buurt bent of die vogelbuurt ofzo (of schilderbuurt, weet ik veel, een k*twijk iig).
Breda en Antwerpen zijn ook goed te doen.

Liefst: Rotterdam

Minst: Amsterdam

Alleen mietjes kunnen zich niet redden in Rotterdam.

ik neem aan dat iedereen toch over steden aant praten is waar ze effectief zijn geweest?

antwerpen waar ik woon is wel aangenaam

bangkok was da ****ing shizait

Split (en rest van Kroatie) was heel mooi en relaxed, zeker nog eens doen

San Fransisco, San Diego superawesome, would do again

Barcelona is mooi maar geen relaxed gevoel op geen enkel moment

Parijs was gewoon een grote anus, echt vuil, gevaarlijk en miserabel (en ik vermoed dat london ongeveer dezelfde sfeer heeft) aan de buitenkant is alles mooi, maar vanbinnen is alles zo rot als de pest.

LA is net als Parijs een grote Anus, maar dan met meer smog, n*gers en high rise

Gent kon me ook niet overtuigen

Terug
Naar boven