MuscleMeat

Jouw (minst) favoriete steden

Liefst
Parijs
Boedapest
cairo

minst
brussel
antwerpen
(k*tvreemdelingen)

1. Amsterdam
2. Almere
3. Urk

010, Stadsk anaal, Appingedam, Drachten + de Belgische grensstreek met al die nare rolluiken.

waardeloze, deprimerende, trieste oorden zijn het.

Liefst : Gent,Kortrijk
Minst : Brussel en eigenlijk alles rond de grote steden in Wallonie en Noord Frankrijk.

Rotterdam is echt een k*tstad. Maar ik ben Rotterdammer, dus het is wel mijn k*tstad. Hele koude hatelijke mensen. Verder ook een saaie stad waar de multiculti je heel erg opgedrongen wordt.

Als ik dan in steden als Utrecht of Groningen ben voel ik me zoveel meer op m'n gemak. Veel beleefder en warmer. Veel fijner om in te zijn.

Kan ik me in vinden, grotendeels pauper en kansloze multiculti bagger helaas, paar mooie stukjes nog.

favoriete
bangkok
pattaya
eskisehir
istanbul

minst favoriete
antwerpen, gent, brussel, leuven

favoriete
bangkok
pattaya
eskisehir
istanbul

minst favoriete
antwerpen, gent, brussel, leuven

16240i9.gif

Gent? Atoombom erop!

Laatst bewerkt:
Meest:
Istanbul
Cairo
Kotor (stadje)
Flam (stadJE)
Krakow
Cairo

Minst:
Podgorica
Brussel
Luik
Rotterdam

Gent is super chill man.

Hou je dan je zwarte sokken aan ?

snap m nie ray, leg de grap eens uit???

:rolleyes:

De Bijbelgordel, ook wel Bible Belt of refoband, is een aanduiding voor de geografische band in Nederland die loopt van het westen van Overijssel naar Zeeland. Hier wonen relatief veel bevindelijk gereformeerden, ook wel aangeduid als de "zwartekousenkerken".

Enkele plaatsen die buiten het gebied liggen, maar waar wel relatief veel bevindelijk gereformeerden wonen, zijn Rijssen, Damwoude en omgeving en de vissersplaatsen Urk en Katwijk aan Zee.

Minst:
1. Rotterdam (zeg ik als Rotterdammer :D)
2. Chicago <--- Rotterdam in het groot. Opgefokte mensen, rotsfeer.
3. Dubai

Favoriet:
1. Barcelona
2. Berlijn
3. Atlanta (Georgia)

Terug
Naar boven