Jenisejsk is wel wat voor jou dan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
liefst:
Londen
Amsterdam
Minst:
Bergen op Zoom
Rotterdam
Liefst: Rotterdam
Minst: Amsterdam
Alleen mietjes kunnen zich niet redden in Rotterdam.

Minst: Parijs.. wat een enge sfeer daar.. al die verkoperts, gokkers en fotografen op straat.
Meest: Berlijn. Prachtige stad, mooie mensen ook!
say what ya wanna say!(als je daar de ballen voor hebt tenminste) ipv van zo een achterlijke smiley
---------- post toegevoegd 27 july 2013 om 03:51 ----------
[Link niet meer beschikbaar]
![]()
Say what ya wanna say!(als je daar de ballen voor hebt tenminste) ipv van zo een achterlijke smiley
rotterdam is echt een k*tstad,
hoef er gelukkig nooit meer te zijn, werd ernstig depresief als ik daar binnen kwam rijden met die 40-45 look.
en dan die rioolpijp die ze verkeerd neer hebben gezet. bah stink stad.
maar wel een super clubbie natuurlijk, Feyenoord. zolang je maar weet dat utreg de baas is in rotterdam.
en parijs zuigt ook, de enige stad waar ik mijn vakantie heb afgebroken omdat ik het 1 grote ghetto vond.
doe mij maar london, iedereen verstaat je, je kan er prima eten en uitgaan, je bent er veilig

Beste Amsterdam, Maastricht
Minst, Rotterdam
Jammer dat ik er nog een jaar moet wonen voor de studie. Maar tis gewoon een klote stad. Klote sfeer, sagerijnigheid straalt van de mensen af. Niet behulpzaam, alles zwart wit. En bovendien is het echt een lelijke stad.

Gek hoor

is dat niet de gay hoofdstad?Leuke steden:
- Amsterdam.
- Newcastle.
- München.
- Barcelona.
Minst:
- Rotterdam en alles in omstreken.

Steden waar ik graag kom: Haatbaardloze steden
Steden die ik vermijd: Haatbaard steden.