AndroidHealthClinic

Jouw smerigste supplement (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bio whey van mannavital, smaakt naar zeep of zoiets...
 
nox pump vind ik echt neit te hachelen. dat proef je 3 dagen later nog niet te filmen
 
Reanimator van Olimp ... kotsend op de wc in de gym..
 
Overduidelijk Tryptofaan. Smaakt naar de geur van een varkensstal en lost ook nog eens niet fatsoenlijk op.

Duidelijke tweede is EAS van B&F shop.

citrulline met water, niet zozeer vies maar sjonge jonge wat is dat zuur, je hele gezicht trek bij elkaar..

Wacht maar tot je D-Aspartic Acid probeert!:D
 
Hemorush en Aminocell van Nutrabolics. Eerst alle moed bijeenrapen om het naar binnen te krijgen, met een halve minuut bekkentrekken erbij, en dan een half uur later kromlopen van de krampen.
 
Ik dacht dat XXL altijd eerlijk was:

oude Unleash v3
Voordelen Unleash v3

Waanzinnig veel energie
Explosieve krachttoename
Ongekende pomp
Werkt vanaf de eerste dosering
Heerlijke cassis-smaak :eek:
heerlijk? :orly:
Extreem sterke formule

supplementeproducenten liegen allemaal als de pest uiteindelijk, over smaak (zoals je al zei: 'heerlijk'), samenstelling (1 microgram van een stof gebruiken en ze dan op de verpakking vermelden) en werking (elk supplement leidt tot minstens 32kg extra spiermassa en/of een BF van 3%). Maar ja laten we hopen dat de gemiddelde consument beter weet.
 
Als je nadelen erop zet verkoopt het ook niet he? altijd van het positiefste effect uitgaan brahhh.
 
citrulline met water, niet zozeer vies maar sjonge jonge wat is dat zuur, je hele gezicht trek bij elkaar..

Ik vind citrulline heerlijk, vooral in een mixje :P


On topic:
Result! Echt smerig goedje dat. :o
 
Unleash, heb die zoete chemische smaak nog steeds in een beker zitten
 
jack3d punch smaak is voor van te kotsen , en het lost ook niet goed op , het poeder bestaat uit dun poeder en dikkere bolletjes -.-.
 
Visolie in een fles...yikes wat goor.:)
 
Aminocell van Nutrabolics, in de smaak Grape. Wat ranzig!!!!
 
unleash, maximize
 
BSN 2.0 Fruit Punch, eerder puke punch in teh face :( :(
 
Laatst bewerkt:
In het begin gaat maxmize nog wel, maar later :(
 
Unleash, eerste keer flink door m'n neus de lucht ingeademd, geen aanrader ;) Gewoon neus dicht en wegtikken!
 
pure caffeine + bcaa= die bcaas lossen niet op dus je smaakt het poeder egt en die caffeine das gewoon de doodssteek.

heb al is een pwo shake gepakt die niet te zuipen was of smaakloze whey van bulkpowders. die smaakt egt slecht maar niets vergeleken met caffeine en bcaa
 
Afgelopen maandag toen ik een jaar oude halfvolle bus unleash op mijn kamer zag staan. Was een beetje klonterig, maar wou het toch nog wel even proberen. Shake werd helemaal zwart en het was echt te ranzig voor woorden.

Bus maar weg gegooid. Niet bedorven Unleash vindt ik wel goed te drinken :D
 
maxxplode pre workout van maxxtreme.

werkt goed, maar is net zo vies als dat ie goed is helaas :o
 
Back
Naar boven