AndroidHealthClinic

Jouw smerigste supplement

Bezoekers in dit topic

die is ind niet te vrete. bah. cappuchino en berry blast is dn weer wel heerlijk
 
Essential Amino Stack van XXL, smaak punch. Echt TE GOOR :kots:
Dat was 1x en nooit meer.
 
Laatst bewerkt:
PeptoPro is het walgelijkste gevolgd door unleash.
 
Kan toch alles wel in mijn keelgat gieten. PWO's nooit een probleem van gemaakt. CEE met een beetje doorzetten geen probleem.
Maar Leucine. Jezus wat een baggerzooi.
Het ergste is dat die shit slecht oplost. Beetje schuim happen met de smaak van oorsmeer. En dan is die smaak nog niet eens het ergste, maar de textuur maakt het toch wel heel smerig. Het drijft gewoon op je water.


Wat is voor jullie de goorste supp ooit?

Eerste keer dat ik hydrolisaat probeerde
 
nos ether , de aller eerste versie die uit kwam ... heb maar één keer een scoop genomen , de rest weggedaan , nuff said
 
BCAA's puur, maakt niet uit welk merk. Allemaal te goor voor woorden.
 
Pure CEE in poedervorm, echt niet te doen, kreeg het niet normaal naar beneden :p
Verder: Oude Nox Pump, CellMass, Mammoth vanille
 
De whey BANAAN(helemaal geen smaak) Isolaat van Power Supplements
 
result! sliced orange.... ik weet niet hoelang die orange heeft liggen rotten!
 
Eerste keer dat ik hydrolisaat probeerde

Moest er ook erg aan wennen, maar het gekke is dat je er wel aan went zolang je gewoon maar consequent door gaat met het drinken ervan. Eerste keer kokhalzen, maar nu dring ik het zonder stuiptrekkingen in mijn gezicht. Na mijn training vindt ik het zelfs enigszins lekker. Zelfs je smaak kan zich dus aanpassen.
 
Dark rage ( cola smaak)
 
Result vind ik echt wel meevallen, na een keer of 3 drink je het zelfs weg zonder dat het vies smaakt!

Peptopro neutraal, dat is pas ranzig! Gewoon met water smaakt het echt naar rottende kots! Niet weg te krijgen! Overigens wel logisch aangezien het voorverteerd eiwit is. Ik moet er echt een flinke scheut Slimpie (0kcal) siroop doorheen gooien en het dan in 1x achterover slaan om het drinkbaar te houden.. maar het blijft ranzig! Ach, de werking schijnt briljant te zijn :P
 
wtf pump'd lime, en nox pump fruit punch, beide ****ing goor.
 
Heb vorig jaar een keer whey voor de lol bij de tuinen gehaald omdat die zo goedkoop was, FUUUUUU wat een meuk is dat zeg vooral met water!
 
No-xplode zowiezo ...
 
cacao in een glas water!
 
cacao in een glas water!

Eerst een klein beetje water (heel klein beetje) bij de cacao tot het een papje word! Bij teveel water krijg je de klontjes niet weg..

Als je dat papje heb, wat water koken en dat hete water met je cacao prut mengen. Soort cacao koffie / thee. Echt wel lekker hoor. :)
 
Back
Naar boven