MuscleMeat

Nieuws Jubileum Power Supplements: 12% korting op alles

Powersupplements

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
119
Lengte
1m99
Massa
122kg
Beste DBB-ers,

Power Supplements bestaat vandaag op 12-12-2010 5 jaar. Om dit jubileum te vieren geven we 12% korting op het hele assortiment, en dat 5 dagen lang (t/m 16 december). De korting komt bovenop de gebruikelijke kwantumkortingen, pakketkortingen en combinatiekortingen, dus er is héél veel voordeel te behalen.

Er is geen actiecode nodig, de korting wordt direct actief zodra je een product in de winkelwagen doet.

Een paar van de buitenkansjes uit ons 'no crap no hype'-assortiment:

- Micellaire Caseïne 2000 gr (6 smaken) nu voor €32,47.
- Whey Isolaat 1000 gr (90% eiwit, 12 smaken) nu voor €20,15.
- Creapure creatine monohydraat (600 gr!) nu voor €15,40.
- Premium Pro Bar: 24 eiwitrepen (36% eiwit) nu voor €27,28.
- Visolie/Omega-3: pot 180 capsules (zeer zuiver) nu voor €14,87.
- Combinatievoordeel Whey Isolaat 2500 gr + Micellaire Caseïne 2000 gr + Supreme Gainer 4000 gr, normaal €127,90, nu voor €101,11.

Ziet er goed uit man, denk dat ik de visolie maar ga bestellen :)

Goede actie! Moeten er trouwens nog steeds verzendkosten worden betaald bij jullie?

• Topic Starter Topic Starter
Goede actie! Moeten er trouwens nog steeds verzendkosten worden betaald bij jullie?

Verzendkosten zijn onlangs van €5,- naar €3,90 gegaan. Met deze korting is het €3,51. (Vervalt vanaf €50,-).

Het geheel laten vervallen van verzendkosten betekent niet alleen dat er vaker los een potje bestelt zou worden, het brengt ook meer werk met zich mee bovenop het feit dat TNT dan weer meer aan het rondrijden is.
Hoewel de verzendkosten niet echt hoog zijn denkt men zo toch even na over de bestelling.

Jaap

Crap dat heb ik weer, heb ik net gisteren een bestelling (19653) geplaatst ga je vandaag ineens korting uitdelen :)

Ten eerste gefeliciteerd natuurlijk!

Service en producten zijn me helemaal bevallen en wilde eigenijk volgende week een bestelling doen, maar geloof dat dat nu maar wat eerder moet gebeuren ;)

Was van plan volgende maand weer een bestelling bij jullie te doen maar met deze korting kan ik het natuurlijk niet laten gaan.

Net een bestelling geplaatst ;)

goede acties! jammer dat ik in de skirre tijden leef

Goeie actie :thumbs:
M'n isolaat raakt is al bijna op.

een paar weken geleden was het nog mogelijk om bij jullie achteraf te betalen.
jammer dat het terug gedraaid is.

een paar weken geleden was het nog mogelijk om bij jullie achteraf te betalen.
jammer dat het terug gedraaid is.

Dat was een testperiode. Er bleken toch erg veel mensen niet te betalen dus jammer genoeg was het niet haalbaar. Voor vaste klanten bieden we het overigens wel aan, die versturen we vooraf aan de betaling. Vooral voor belgische klanten die geen Mister Cash mogelijkheid hebben scheelt dat al gauw een dag of twee.

Jaap

Wel jammer dat de preminium pro bar slechte verhoudingen heeft en volzit met verborgen suikers en vetten zoals elke andere europese protein bar:

Eiwit – 18 gram
Koolhydraten – 20,2 gram
Vet – 5,7 gram

Kunnen jullie aan een tasty zero carb, zero fat en high protein bars komen? die komen meestal uit amerika.. had er zo een paar gezien op de fibo maar die waren volledig uitverkocht gvd :mad: Zou leuk zijn om voor de afwisseling eens te snoepen daarop wanneer je in je contest prep zit.

Laatst bewerkt:
MuayBoran, de Protein Block is voor jou een betere keuze.

Deze heeft een eiwit koolhydraatverhouding van 5:2. De helft van de suikers zijn nog eens suikeralcoholen zoals glycerol. Daarnaast zitten er ook nog complexe koolhydraten in. Maar echt zero suiker of zelfs zero carb is hij zeker niet.

Ik zal nog eens kijken of er zero carb bars zijn waarvan de ingredienten ermee door kunnen.

Kris :)

Mooie actie! :)
Hoe zijn de reacties op de Natural fat control, ben daar wel benieuwd na?

Micellaire Caseïne & visolie wat zijn daar de houdbaarheidsdatums van?

Mooie actie! :)
Hoe zijn de reacties op de Natural fat control, ben daar wel benieuwd na?

Er zijn nog geen klanten die op onze website een review hebben geschreven met hun ervaring. Ik kan dus alleen vertellen wat ik heb gehoord van mensen om mij heen. Die mensen zijn positief. Het zijn geen halleluja ervaringen zoals in reclames. Maar ze zijn wel tevreden over Natural Fat Control, ze voelen zich er goed bij, ze hebben de indruk dat het werkt en blijven het gebruiken.

Kris :)

---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:07 ----------

Micellaire Caseïne & visolie wat zijn daar de houdbaarheidsdatums van?

Ik ben thuis. Jaap zal hier straks even naar kijken.

Gefeliciteerd Jaap en Kris, leuke actie ook. maar hoe kom je op het getal 12 ?

Terug
Naar boven