Fitness Seller

Nieuws Jubileum Power Supplements: 12% korting op alles

Ok succes, op naar de volgende 5 jaar :thumb:

Jammer dat het niet de 30e is opgericht dan :D

• Topic Starter Topic Starter
Micellaire Caseïne & visolie wat zijn daar de houdbaarheidsdatums van?

De visolie is t/m 10-2012 (geproduceerd in oktober dit jaar)
De caseïne afhankelijk van de smaak t/m 12-2011 en 03-2012

van de visolie hebben we ongeveer iedere 3 maanden een nieuwe batch, dus de houdbaarheid is altijd erg goed.

Jaap

Korting op alles?! :eek: Dat zie je niet vaak.

Ik was al eens op jullie site, maar ga die nu nog eens herbekijken. Daar zal allicht iets bij zitten voor mij. Las al goeds over jullie caseïne. :thumbs:

Vandaag is de laatste dag met korting!

En kortingen gelden ook bovenop kwantumkortingen !! whey isolaat is niet goedkoper te krijgen in de benelux !

Bij alle whey, caseine of gainer combinaties van 2 is er een gratis product zoals een shaker, eiwitrepen, t-shirt etc.

nog 2 voorbeelden:
2 x 2,5kg whey isolaat €78,32
2 x 2,0kg micellaire caseine €61,62

Jaap

Toch maar een bestelling gedaan, jammer dat ze niet wat langer houdbaar waren. :)

Toch maar een bestelling gedaan, jammer dat ze niet wat langer houdbaar waren. :)

Whey (?) is vaak veel langer houdbaar dan de datum onderop. We hebben het idee dat hier een extreme marge op de houdbaarheid zit van soms wel een jaar extra. Een kwestie van goed de pot sluiten en relatief donker en koel bewaren plus niet openen in een vochtige ruimte doet al wonderen voor de houdbaarheid.

Nope de caseïne.
Maar is ook doordat ik normaal meer in bulk koop :D

Nog 2 uur... :exactly:

Er zijn nog geen klanten die op onze website een review hebben geschreven met hun ervaring. Ik kan dus alleen vertellen wat ik heb gehoord van mensen om mij heen. Die mensen zijn positief. Het zijn geen halleluja ervaringen zoals in reclames. Maar ze zijn wel tevreden over Natural Fat Control, ze voelen zich er goed bij, ze hebben de indruk dat het werkt en blijven het gebruiken.

Kris :)

---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:07 ----------

Ik ben thuis. Jaap zal hier straks even naar kijken.

Oke bedankt, ga hem proberen :)
Heb nog nooit bij jullie iets besteld dus ben benieuwd!

Terug
Naar boven