MuscleMeat

Judo

Ik heb een tijdje judo gedaan om worpen en klemmen bij te leren voor de wedstrijden die ik deed.

Buiten judo deed ik nog freestyle combat en shaolin kempo

Judo: Gele band
Freestyle combat: gele band maar wel mee hulptrainer
Shaolin kempo: 1 ste dan (sensei)

Judo groene band (alweer 4 jaar gestopt)

Vond het niet leuk meer....
Doe nu flink serieus (4a5x p week) aan bb
en wil aikido gaan doen...

Ik heb het ooit gedaan, maar ben na de gele band met oranje slip gestopt (omdat de goeie leraar weg ging en er een boerelul in zijn plaats kwam) :(

ik heb 12 jaar judo gedaan, 1e dan maar ondertussen toch al weer bijna 6 jaar gestopt

Ik judo ook, en heb 2e dan. Super sport!!

wat ik mij altijd afvroeg, vroeger op wedstrijden toen ik 16 jaar was had ik bruine band, zag ik vaak nederlandse judokas al met een 1e dan rondlopen. Moeten jullie ook eerst 10 shiai punten behalen voor je examen mag afleggen of is dat in nederland anders?

blauwe band met bruine slip... tot mn 14e gejudood geloof ik

ik heb 12 jaar judo gedaan, 1e dan maar ondertussen toch al weer bijna 6 jaar gestopt

wat ik mij altijd afvroeg, vroeger op wedstrijden toen ik 16 jaar was had ik bruine band, zag ik vaak nederlandse judokas al met een 1e dan rondlopen. Moeten jullie ook eerst 10 shiai punten behalen voor je examen mag afleggen of is dat in nederland anders?

in nederland kan je of je 100 wedstrijdpunten halen of de 1e 3 series nage-no-kata laten zien

daarnaast nog een variaties van worpen en technieken (deze kunnen worden ingestudeerd of gevraagd worden door de examinator)

als je nederlands kampioen wordt jij je ook een dan geloof ik

that's it

2 jaar gedaan ofzo. Nu niet meer

Monster bump ? :(

Ben trouwens eerste dan.
En mn ex-vriendin is ondertussen al 2de dan en juist 18 jaar geworden.
Ze is wel top :p

Monster bump ? :(

Ben trouwens eerste dan.
En mn ex-vriendin is ondertussen al 2de dan en juist 18 jaar geworden.
Ze is wel top :p

Hehe ik heb mijn shiai punten nog steeds van op kampioenschappen tegen andere bruine gordels te winnen bij beloften. Zou eigenlijk ook eens voor die dan moeten gaan.

Doe nu 10 jaar judo en vind het nog steeds de max! Bruine gordel en ik heb nu 6 shiaipunten van op regionale/procvinciale. Jammer dat het weer zomerstop is :(

Gingen die shiaiwedstrijden in zele niet gewoon door in zomer? Is daar vaak niet echt grote tegenstand, met beetje geluk haal je daar wel 3 tal punten zonder echt geroutineerd competitiejudoka te zijn.

ik zit vanaf mijn 6e op judo (wedstrijdjudo :D) en ik heb nu bruine band. volgend jaar ga ik op voor 1e dan

judoka's :D
Ik doe nu 10 jaar judo en heb sinds begin vorig seizoen 1e dan

Terug
Naar boven