Fitness Seller

Jugger's Kuur spinsels

JuggerNaut

Ripped Bodybuilder
Waardering
4
Ben weer aan het beraadslagen wat mijn volgende cycle wordt...

Middelen die mijn voorkeur hebben zijn:

Boldenone, Primo, Tren (acetate of enanthaat), Turinabol, Winstrol
hier heb ik goede ervaringen mee.

Iets nieuws wat ook wel mijn aandacht trekt is overdrive..maar misschien komt dat meer omdat ik zo gefascineerd ben door de traps van MR.BIG die momenteel ook met drive bezig is :o :D

Begin dit jaar heb ik een van mijn succesvolste kuren tot nu toe gedaan;

wk 1-14 Bold 400mg
wk 1-8 Tren 75mg EOD
wk 9-16 Winstrol tabs 40 mg ED
Nakuur Nolva/Clomid

Nu wil ik sowieso Bold er weer in doen..denk dat verhogen tot 600mg geen overbodige luxe is aangezien dit mijn 3e keer bold zou worden namelijk.

Voorstellen zijn welkom

WHAHA ga gewoon voor de overdrive, tren ace en winstrol of Tboll!!!

zou tren enathaat pakken.. maar geen test erbij?? test is zo lekkerrrr

Idd, Test. er altijd gooien kerel. :)

hoeveelste kuur is dit? miss kan je dan eens voor een iets heftiger kuurtje gaan.

1-12: Test Enanthaat 500mg
1-12: Boldenon 500mg
1-4 : T-Boll 50mg/dag
5-12: Tren Enanthaat 300mg
12-15:Winstrol 50mg ED/EOD

Nakuur naar wens...

miss wat proviron tijdens de kuur en hou die dure primo voor een volgende kuur.

• Topic Starter Topic Starter
hardgainers zei:
zou tren enathaat pakken.. maar geen test erbij?? test is zo lekkerrrr

De tren enanthaat verdient denk ik wel mijn voorkeur..aangezien de tren acetate nogal begon te irriteren na week of 4 prikken.

Test liever niet...heb het 1 keer gedaan en werd er lui van en tepel die ging kriebelen.

JuggerNaut zei:
De tren enanthaat verdient denk ik wel mijn voorkeur..aangezien de tren acetate nogal begon te irriteren na week of 4 prikken.

Test liever niet...heb het 1 keer gedaan en werd er lui van en tepel die ging kriebelen.

geen test ? ???

Test is nochtans de basis van as.

Beast N°1 zei:
hoeveelste kuur is dit? miss kan je dan eens voor een iets heftiger kuurtje gaan.

1-12: Test Enanthaat 500mg
1-12: Boldenon 500mg
1-4 : T-Boll 50mg/dag
5-12: Tren Enanthaat 300mg
12-15:Winstrol 50mg ED/EOD

Nakuur naar wens...

miss wat proviron tijdens de kuur en hou die dure primo voor een volgende kuur.

Vind het wel een aardig voorstel wat je hier doet, bedankt hiervoor..enkel zou ik vanaf dag 1 proviron moeten nemen om aromatase te onderdrukken ivm gevoelig tepeltje. Hoeveel mg proviron is hier voor noodzakelijk? 2 tabs per dag?

Vind dit wel een aardige brainstorm sessie..hoewel ik nog steeds over drive en primo aan het denken ben

Het wordt mijn 4e kuur trouwens

Groet Jugger

muscleboy zei:
geen test ? ???

Test is nochtans de basis van as.

Mijn 1e ervaring was niet zo denderend..misschien te wijten aan de combo samen met winstrol inject EOD voor de duur van 8 weken.

Had de test op 500mg staan per week toen..werd er zo lui als een varken van.

Ik ken de verhalen dat test altijd als basis dient te worden gebruikt...misschien moet het zich nog bewijzen bij mij.

Geen dank, kzou proviron beginnen in bev week 2 op 50mg/dag.
ik denk wel dat je heuse sprongen maakt op deze kuur en aardig hard eruit zal komen.

Ik ga dan ook enkel voor een aantal kilo's droog en hard als resultaat...geen vochtbulkkuren meer voor deze jongen

Laat de Primo maar staan als je een combo van 3 middelen of meer zet.
Ik heb de vage indruk dat Primo ondergesneeuwd wordt als er krachtige rakkers naast gezet worden.

Met overdrive en tboll heb ik geen ervaring, op basis van wat ik wel weet heb ik hetvolgende voor je:

Week 1-10 Bold 600mg/week (idd gewoon doen op 600!)
Week 1-8 Test enanthate 500mg/week (deze kun je weglaten maar kzou het niet doen, de andere middelen reageren hiermee gewoon veel beter)
Week 1-7 Tren enanthate
Week 7-10 Winstrol dep 50mg/om de dag
En misschien week 1-4 Tboll (vraag het een kenner)

Nakuur naar keuze, net wat je het prettigst vindt; geen Clomid, wel Clomid etc.
Ik zou wel in het midden en op het eind van je kuur HCG gebruiken.

Groet,

Uw kruiden-fan.

Hoe zit het nou met de Overdrive dan..

Is het nou een goed middel om te cutten of hou je er enorm veel vocht mee vast..???

DBC01 zei:
Laat de Primo maar staan als je een combo van 3 middelen of meer zet.
Ik heb de vage indruk dat Primo ondergesneeuwd wordt als er krachtige rakkers naast gezet worden.

Met overdrive en tboll heb ik geen ervaring, op basis van wat ik wel weet heb ik hetvolgende voor je:

Week 1-10 Bold 600mg/week (idd gewoon doen op 600!)
Week 1-8 Test enanthate 500mg/week (deze kun je weglaten maar kzou het niet doen, de andere middelen reageren hiermee gewoon veel beter)
Week 1-7 Tren enanthate
Week 7-10 Winstrol dep 50mg/om de dag
En misschien week 1-4 Tboll (vraag het een kenner)

Nakuur naar keuze, net wat je het prettigst vindt; geen Clomid, wel Clomid etc.
Ik zou wel in het midden en op het eind van je kuur HCG gebruiken.

Groet,

Uw kruiden-fan.

Waarom de tren enanthaat niet mee trekken met de bold naar wk 10? De tren is toch ook een trage ester.

Trekken we hem door. Ik heb zelf weleens 10 weken Tren acetate gedaan maar niet iedereen trekt dat vandaar.

Elmo zei:
Dan zeker Geen overdrive nemen!

Dit is vette onzin, van de bold pak je zoiezo geen vocht en van die Methandriol icm met tren ace en winstrol hou je ook echt 0.0 vast!!!

Overdrive vind ik super om te cutten en harder te worden!!!

@ Suat

Als je de tren enan op 10 weken zou doen zou je dus ongeveer 13 weken aan de tren zitten! En aangezien dit nogal een heftig middel is niet echt verstandig!

Ik ken ook BB'ers die Drol pakken als wedstrijdvoorbereiding bro....alles is zó persoonlijk!

Vandaar dat men ook wel zegt: Theorie is niet alles, je moet het zelf ondervinden.

DBC01 zei:
Ik ken ook BB'ers die Drol pakken als wedstrijdvoorbereiding bro....alles is zó persoonlijk!

Vandaar dat men ook wel zegt: Theorie is niet alles, je moet het zelf ondervinden.

Idd wordt er vaak Oxy in de laatste weken voor de wedstrijd nog gebruikt! Het gaat er gewoon om met welke andere middelen je het stackt!

Terug
Naar boven