Fitness Seller

Jugger's Kuur spinsels

oxy in samenwerking met wat?

Mr. B.I.G. zei:
@ Suat

Als je de tren enan op 10 weken zou doen zou je dus ongeveer 13 weken aan de tren zitten! En aangezien dit nogal een heftig middel is niet echt verstandig!

Ik heb gelezen dat tren e dezelfde halvewaardetijd heeft als test e. dus zou je op 12wkn uitkomen als je 10 wkn tren e injecteert.

Maar ik begrijp jou beredenering wel.

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Laat de Primo maar staan als je een combo van 3 middelen of meer zet.
Ik heb de vage indruk dat Primo ondergesneeuwd wordt als er krachtige rakkers naast gezet worden.

Met overdrive en tboll heb ik geen ervaring, op basis van wat ik wel weet heb ik hetvolgende voor je:

Week 1-10 Bold 600mg/week (idd gewoon doen op 600!)
Week 1-8 Test enanthate 500mg/week (deze kun je weglaten maar kzou het niet doen, de andere middelen reageren hiermee gewoon veel beter)
Week 1-7 Tren enanthate
Week 7-10 Winstrol dep 50mg/om de dag
En misschien week 1-4 Tboll (vraag het een kenner)

Nakuur naar keuze, net wat je het prettigst vindt; geen Clomid, wel Clomid etc.
Ik zou wel in het midden en op het eind van je kuur HCG gebruiken.

Groet,

Uw kruiden-fan.

Vind dit een leuk voorstel.

Heb Test E enkel een keer gebruikt met winstrol inject EOD maar was daar niet tevreden over.
Misschien de Test E toch eens een 2e kans geven..als de rest er daadwerkelijk beter aanslaat zie ik het wel zitten.

Heb T-bol voor de zomer gebruikt en ben er ook best over te spreken..een goed alternatief voor een kickstart Dbol..zeker aangezien ik toch wat gevoelig ben voor een puffy nipple.

En de Primo maar bewaren voor een zomer-cycle...zo sparen we voor deze kuur weer wat euro's uit.

De HCG nemen in week 5 en week 11 of 12? en de hoeveelheid/frequentie?

Godver..begin er nu al zin in te krijgen...dat was niet de bedoeling :D

Hartelijk dank voor de input DBC,

Uw kruidendokter

Bedoeling is voor dat ik deze kuur start (december-januari) mijn bloedwaardes weer eens laten meten door een bekende van me die werkzaam is in een ziekenhuis in rotterdam. Kost me zo niks.

Hij kan alleen niet mijn test niveaus meten want daar heeft hij de spullen niet voor (is andere afdeling)..hij vertelde me dat hormoon bepalingen vrij kostbaar zijn.

JuggerNaut zei:
Vind dit een leuk voorstel.

Heb Test E enkel een keer gebruikt met winstrol inject EOD maar was daar niet tevreden over.
Misschien de Test E toch eens een 2e kans geven..als de rest er daadwerkelijk beter aanslaat zie ik het wel zitten.

Heb T-bol voor de zomer gebruikt en ben er ook best over te spreken..een goed alternatief voor een kickstart Dbol..zeker aangezien ik toch wat gevoelig ben voor een puffy nipple.

En de Primo maar bewaren voor een zomer-cycle...zo sparen we voor deze kuur weer wat euro's uit.

De HCG nemen in week 5 en week 11 of 12? en de hoeveelheid/frequentie?

Godver..begin er nu al zin in te krijgen...dat was niet de bedoeling :D

Hartelijk dank voor de input DBC,

Uw kruidendokter

En dan nu de allesbeslissende vraag :D

Van welk merk was je T-boll ??

lol

GS :meal:

Terug
Naar boven