Fitness Seller

Jullie mening aub

peerke

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
98kg
Hallo allemaal.

Ik ben Peter een jongen van 29 en heb 2jaar geleden een maagverkleining laten doen.
Hierdoor ben ik 133kilo afgevallen.
Ik werk al 7 jaar als portier en nu mis ik een stuk van me lichaam.

Ik zit erg te denken om een kuur anabolen te gaan doen.
Ik heb er alleen helemaal geen verstand van.

Is het slim om zoiets te doen na zo'n operatie?
Nu is het wel zo dat ik vanwege me maag een medicijn gebruik en dat is Dipidolor.Dit vanwege pijn die ik nog heb.

Wat denken jullie?
Zou een kuur kunnen of gewoon niet doen vanwege de andere medicijnen?
Alvast bedankt voor jullie tijd.

hoe zit het met je voeding ?

133kg afgevallen damn dat is niet mis goed gedaan

Een kuur anabolen is niet iets wat je zomaar ''doet''. Lees je eerst in en train (Als dat nog niet zo was) eerst een paar jaar normaal. Overigens lijkt het me niet echt slim om zoiets te ondernemen als je nog zoveel pijn hebt en last hebt van je maag.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Me voeding bestaat uit minimaal omdat ik weinig weg krijg.

Wat ik eet is wel gezond.
Ik slik zo ie zo al me vitamine bij.Dat zit wel goed.

Dat ik zo veel ben afgevallen is idd te veel,maar daar deden we het ook voor.

Trainen doe ik al langer maar omdat ik zo veel ben afgevallen ,trekt me lichaam niet goed bij.
Ik wil gewoon meer spieren "kweken" en dat lukt op de normale manier niet.Eerst verbrande ik alleen veel vet.Nu is dat niet meer zo,maar spier komt ook niet.

Ik zie ook wat Brabanders hier.Misschien kennen jullie de sportschool Flashgym wel?

Laatst bewerkt:

Trainen doe ik al langer maar omdat ik zo veel ben afgevallen ,trekt me lichaam niet goed bij.
Ik wil gewoon meer spieren "kweken" en dat lukt op de normale manier niet.Eerst verbrande ik alleen veel vet.Nu is dat niet meer zo,maar spier komt ook niet.