Fitness Seller

Jullie mening aub

peerke

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
98kg
Hallo allemaal.

Ik ben Peter een jongen van 29 en heb 2jaar geleden een maagverkleining laten doen.
Hierdoor ben ik 133kilo afgevallen.
Ik werk al 7 jaar als portier en nu mis ik een stuk van me lichaam.

Ik zit erg te denken om een kuur anabolen te gaan doen.
Ik heb er alleen helemaal geen verstand van.

Is het slim om zoiets te doen na zo'n operatie?
Nu is het wel zo dat ik vanwege me maag een medicijn gebruik en dat is Dipidolor.Dit vanwege pijn die ik nog heb.

Wat denken jullie?
Zou een kuur kunnen of gewoon niet doen vanwege de andere medicijnen?
Alvast bedankt voor jullie tijd.

hoe zit het met je voeding ?

133kg afgevallen damn dat is niet mis goed gedaan

Een kuur anabolen is niet iets wat je zomaar ''doet''. Lees je eerst in en train (Als dat nog niet zo was) eerst een paar jaar normaal. Overigens lijkt het me niet echt slim om zoiets te ondernemen als je nog zoveel pijn hebt en last hebt van je maag.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Me voeding bestaat uit minimaal omdat ik weinig weg krijg.

Wat ik eet is wel gezond.
Ik slik zo ie zo al me vitamine bij.Dat zit wel goed.

Dat ik zo veel ben afgevallen is idd te veel,maar daar deden we het ook voor.

Trainen doe ik al langer maar omdat ik zo veel ben afgevallen ,trekt me lichaam niet goed bij.
Ik wil gewoon meer spieren "kweken" en dat lukt op de normale manier niet.Eerst verbrande ik alleen veel vet.Nu is dat niet meer zo,maar spier komt ook niet.

Ik zie ook wat Brabanders hier.Misschien kennen jullie de sportschool Flashgym wel?

Laatst bewerkt:

Trainen doe ik al langer maar omdat ik zo veel ben afgevallen ,trekt me lichaam niet goed bij.
Ik wil gewoon meer spieren "kweken" en dat lukt op de normale manier niet.Eerst verbrande ik alleen veel vet.Nu is dat niet meer zo,maar spier komt ook niet.
Dat komt juist omdat je weinig binnen krijgt. Een kuur anabolen veranderd hier niet veel aan. Als je spiermassa aan wilt zetten zal je helaas moeten eten.

Ik zie ook wat Brabanders hier.Misschien kennen jullie de sportschool Flashgym wel?
waar?

en post je voeding/trainingschema eens.

Dat komt juist omdat je weinig binnen krijgt. Een kuur anabolen veranderd hier niet veel aan. Als je spiermassa aan wilt zetten zal je helaas moeten eten.

+1
kuuren wilt ook zeggen dubbel zoveel eten ,
en het dubbel van niks is ...

voedinsgschema heb je nodig man;)

Ik zal die zo snel mogelijk online zetten.

Alvast bedankt allemaal.

Dipidolor is niet zomaar 'n pijnstiller, vrij sterke zelfs. Ben niet echt bekend met maagverkleiningen, maar veel eten is 'n issue lijkt mij. En als je AAS gebruikt moet je nu eenmaal veel eten. Verder vind ik AAS gebruik sowieso geen aanrader als je problemen hebt me je voeding, en daarnaast ook nog 'n pijnstiller als dipidolor gebruikt. Ik zou proberen je voeding op orde te krijgen en ernaast goed te trainen en kijken hoe dat gaat.

Mijn eetpatroon:

Ochtend niks
Middag 2 sneden volgranen brood met beleg of kaas
Avond meestal sla/vis/rijst of macaroni of iets in die geest.

Aardappels eten wij eigenlijk nooit.

Ik kan max 200cc aan eten kwijt.Daar zit het drinken al bij in.Me maag is niet groter ook al zou ik graag willen.

Dipidolor is.idd.niet zo maar iets.Vandaar ook de vraag.

Het probleem is dat ik meer bosymassa wil.Dat krijg ik gewoon niet voor elkaar.Moet ook wel als portier.

Daarbij is het me eigen bedrijf en moet ik ook wel een goed voorbeeld geven aan me.personeel.
Ik fiets zo ie zo erg veel.
Anders zit ik op de motor.

Laatst bewerkt:
Ik snap dat je graag groter wil zijn als portier zijnde, maar met een max van 200cc eten kwijtkunnen heb je een serieuze barriere. Ik zou sowieso niet aan de AAS beginnen als ik jou was.

kan die maagband dan niet wat minder strak, of zeg ik nu iets heel raars?

Als ik jullie reacties idd zie is dit iets wat ik maar moet vergeten.

Weer iets waarom ik spijt heb van me operatie.
Schiet gewoon niet op.

Al 2 jaar pijn en pech ermee.Nu gaat het iets beter en kan ik niet eens gaan doen wat ik leuk vind.
Balen maar het is niet anders.

Toch bedankt mensen.Mocht ik meer info hebben over de gastric bypass en aas laat ik het jullie weten.

Met 200 cc kun je tog niet eens genoeg vocht binnenkrijgen?

Je doet er verstandig aan eerst je leven weer normaal op orde krijgen voordat je ook maar denkt aan AAS. Je bent 133kg afgevallen, je lichaam heeft tijd nodig om zich te herstellen. Je hebt die maagband voor een reden gekregen, en nu zeg je dat je zou willen dat je maag groter is. Vind ik een beetje heel erg krom, die maagband heeft er voor gezorgd dat je 133kg bent afgevallen en als dit niet het geval was geweest was je over 10 jaar misschien dood neer gevallen. En nu wil je aan de AAS terwijl je nog medicijnen neemt vanwege de pijn.

Doe rustig aan, herstel normaal en probeer toe te werken naar een normaal eetpatroon in combinatie met goede training. Waarom geniet je niet gewoon even van je leven zoals het nu is? Ik kan me voorstellen dat je je nu een stuk beter en fitter voelt dan toen je nog 133kg zwaarder was.

Zoals de meesten hier al zeggen, probeer eerst je eetpatroon in orde te krijgen.
Je krijgt misschien maar 200c per keer weg... maar je eet ook maar 2x op een dag!
Begin al eens met een ontbijt toe te voegen en ongeveer om de 3u kleine hoeveelheden te eten.
Lijkt me al een grote stap vooruit te zijn voor jou.

Een ontbijt toevoegen kan niet.
Ik krijg niet meer weg.

@ the rock:
Ik heb geen maagbandje he.Ik heb een verkleining.

Maar zoals ik al zei ik moet dit gewoon uit me hoofd zetten.

Terug
Naar boven