AndroidHealthClinic

Jullie mening graag!

Baco

Novice
Waardering
0
Hallo,

Train sinds half jaartje weer intensief... (daarvoor ook welles wat gedaan)

Kuur sinds 2 weken met D-bolls, train 3 a 4 x in de week (ben 65 kg. 1.75m)

Eet me eigen de pl**ris want wil snel groeien..

Heb Whey, Creatine en druivensuiker

Elke morgen neem ik een whey shake (10 gr.)
Hele dag door eet ik veel eiwitten, koolhydraten en vetten

Direct na de training neem ik als eerste vervangende "maaltijd"
een shake met 30 gr. whey en 50 gr. druivensuiker met veel water.

Dan neem ik de creatine (is dit het juiste moment?)

Daarna neem ik nog een complete maaltijd...

Nu wil ik graag van jullie weten of ik de goede verhoudingen heb qua
voeding... en/of jullie tips hebben wat ik beter zou kunnen doen/nemen..

Druivensuiker is dat eigenlijk een koolhydraat vervangend middel?! of waar dient het eigenlijk voor?

Ik hoop dat jullie mij op weg willen helpen... ben supergemotiveerd! thanx..

Greets
Roy

Kuur sinds 2 weken met D-bolls, train 3 a 4 x in de week (ben 65 kg. 1.75m).

Dan weten we weer genoeg :)

Tis idd erg triest om te zien wat mensen allemaal doen.. maar ik ben wel van mening dat als iemand hier komt en vragen heeft dat we die gewoon moeten beantwoorden.. anders wordt men nooit wijzer...

Baco.. gebruik de search functie maar eens op dit board.. alle vragen die je hebt zijn al meerdere malen uitgebreid besproken...

Supergemotiveerd is goed, maar de rest van je verhaal rammelt aan alle kanten natuurlijk.

- Aan de Dianabol terwijl je op natuurlijke wijze nog genoeg kan groeien, zeker gelet op je gewicht. Niet slim dus.

- Je vraagt of je de goede verhoudingen hebt qua voeding, maar je geeft verder niet aan wat je eet. Je eet veel zeg je, als dat zo is dan zou je toch wel moeten groeien, als je maar goed traint, goed rust en inderdaad veel eet.

- "Druivensuiker is dat eigenlijk een koolhydraat vervangend middel?"", natuurlijk is het zo dat je hier komt om te leren, maar leer dan eerst maar eens wat suikers zijn (inderdaad een KH-groep) voordat je denkt aan andere zaken. Zoek eens op dextrose hier (of via google)

Succes in ieder geval, maar ga dus eerst aan je basiskennis werken. Iets zegt me dat je qua training waarschijnlijk ook nog te weinig kennis hebt om echt goed te kunnen groeien.

• Topic Starter Topic Starter
wat doe ik verkeerd?? ???

Eric.. bedankt voor je reactie

en inderdaad kan van mezelf nog genoeg groeien
maar heb het probleem dat ik een hele snelle verbranding heb
dus al mijn hele leven heel moeilijk aan gewiicht aan kom.

vandaar dat ik dianabol erbij neem... zodat het allemaal wat
sneller gaat...

thanx anyway..

Baco zei:
Wat je verkeerd doet is simpel, te snel willen kuren terwijl je nog makkelijk kilo's massa kunt winnen op een natuurlijke manier.

Post je voedingsschema eens hier en je trainingschema in de sectie die daarvoor is bedoeld.

Maar 1 raad, stop met kuren.

Baco uitgaande van je gewicht/lengte zit je nog in het beginners stadium. Ik train nu 6 maanden en ben 72KG bij 1.80m. Jij zal ws. niet langer dan een jaar trainen? Dan is het niet verstandig om al te gaan kuren.

Ik denk dat je idd beter heel veel kunt gaan lezen hier. Kijk zeker ook even in het steroiden forum.

Ohja: snelle verbranding betekend meer eten!

Baco zei:
Eric.. bedankt voor je reactie

en inderdaad kan van mezelf nog genoeg groeien
maar heb het probleem dat ik een hele snelle verbranding heb
dus al mijn hele leven heel moeilijk aan gewiicht aan kom.

vandaar dat ik dianabol erbij neem... zodat het allemaal wat
sneller gaat...

thanx anyway..
En niet te snel groeien, tja dat is bodybuilding he...
Maarre kijk es rond en bekijk de bulkschema's es
:)

Baco zei:

wat doe je verkeerd?

nu al aan een kuur beginnen.....zonde zonde zonde

in een paar maanden tijd kan je al wat bereiken en dan pur met voeding en training. en daar ontbreekt t denk ik nog wel aan dus nog meer zonde om aan t kuren te gaan

voeding... en/of jullie tips hebben wat ik beter zou kunnen doen/nemen
welke verhoudingen..laat maar eens zien wat je eet want ik wet wel zeker dat je daar aardig ver mee kan komen zonder extra spul..dus ook znder creatine op dit moment.

succes met je doelstellingen, de motivatie is er iig:thumb:

dandyman zei:
wat doe je verkeerd?

nu al aan een kuur beginnen.....zonde zonde zonde

in een paar maanden tijd kan je al wat bereiken en dan pur met voeding en training. en daar ontbreekt t denk ik nog wel aan dus nog meer zonde om aan t kuren te gaan

welke verhoudingen..laat maar eens zien wat je eet want ik wet wel zeker dat je daar aardig ver mee kan komen zonder extra spul..dus ook znder creatine op dit moment.

succes met je doelstellingen, de motivatie is er iig:thumb:

de motivatie om snel resultaat te bereiken zonder veel moeite te doen ja... :rolleyes:

Anyway, iedereen beslist voor zichzelf... iemand die niet eens weet wat dextrose... :hello:

Nou echt zonde, ik begrijp die gozer niet! :(

Ik d8 vroeger ook met een kuur te beginnen, want ik wilde eveneens snel resultaat boeken. "En kuren leek toch zo eenvoudig" .

Ik was wel zo slim om EERST op het DBB forum rond te snuisteren en vragen
te stellen alvorens mijn lijf vol met AS te pompen. Nu ben ik blij dat ik het indertijd niet gedaan heb, ben volop naturel aan het groeien.
Daar krijg ik mijn motivatie door. En ook door de vele positieve complimentjes van mijn omgeving dat "ik er zo goed begin uit te zien".

Enig verschil is wel dat ik er zonder AS voor gezorgd heb. Samen met het advies dat ik hier op dit board gekregen heb was het een geweldig leuke ervaring mijn basisbehoefte uit te rekenen en mijn eerste bulkschema op te stellen waar ik dus nu het resultaat van zie.

Dus bro, er is hier zo veel te leren dat je dus idd maar best stopt met je "kuur" en eerst probeert om je kilootjes op eigen kracht te winnen met een aangepast bulkschema en goeie training!

Gebruik de search functie en post gerust alle vragen die je daarna nog moest hebben.

Succes! :thumb:

Baco zei:
Hallo,

Train sinds half jaartje weer intensief... (daarvoor ook welles wat gedaan)
Wat bedoel je met welles!!! Crap dus, en nu gelijk al kuren

Kuur sinds 2 weken met D-bolls, train 3 a 4 x in de week (ben 65 kg. 1.75m)

Eet me eigen de pl**ris want wil snel groeien..
Das tenminste wathad je eigenlijk eerst mee moet beginnen!!

Heb Whey, Creatine en druivensuiker

Elke morgen neem ik een whey shake (10 gr.)
Wat denk je in hemelsnaam te bereiken met 10gr!!!!dat zet geen zoden aan de dijk
Hele dag door eet ik veel eiwitten, koolhydraten en vetten

Direct na de training neem ik als eerste vervangende "maaltijd"
een shake met 30 gr. whey en 50 gr. druivensuiker met veel water.
Dat klinkt goedAlleen jammer dat je niet weet waar het voor dient, klakkeloos overgenomen dus

Dan neem ik de creatine (is dit het juiste moment?)

Daarna neem ik nog een complete maaltijd...

voeding... en/of jullie tips hebben wat ik beter zou kunnen doen/nemen..
Waar is je voedingsschema dan!!

Druivensuiker is dat eigenlijk een koolhydraat vervangend middel?! of waar dient het eigenlijk voor?

Ik hoop dat jullie mij op weg willen helpen... ben supergemotiveerd! thanx..
Ik wil je totaal niet de-motiveren, maar een beetje research van te voren mag ook wel, ben benieuwd hoe je aan je kuur bent gekomen

Greets
Roy

Grts Blanex

ltrz bro

Baco zei:
Injecteren in het bovenbeen gaat prima...
zet hem wel goed hoog erin...

schrik de eerste 2 dagen niet... als je nauwelijks kunt lopen
je spieren groeien gigantisch de eerste paar keer :p

succes !

Kan ik hieruit opmaken dat je ook geinjecteerd hebt in het verleden?

Baco;

als je nu gaat kuren, zul je nog veel meer moeite moeten doen om een basis op te bouwen wanneer je weer "naturel" bent. Met een beetje pech, zal dat helemaal niet meer lukken.

informeer jezelf eerst een goed en stop onmiddelijk met kuren!

Met alle respect bro,

65 kilo, traint maar een half jaar en kuren ??

Je moet niet denken dat als je kuurt dat je dan gelijk een superman wordt. Juiste voeding, juiste manier van training en goed je rust pakken speelt ook een belangrijk rol.

Je neemt voldoende eiwitten, koolhydraten en vetten. Maar hoe kunnen we jou nou geloven als jij niet eens precies weet wat dextrose is en dat je 's ochtends 10 gram whey neemt ??? ...

Volgens mij ben je te vroeg begonnen met kuren. Ooit had ik dat ook in gedachten maar ik wacht nog maar een paar jaartjes. Maar jah als je wilt groeien moet je idd een bulkschema hebben.

ik sluit mij aan bij de rest... en wees blij dat je 65kilo weegt, ben ongevere evengroot en weeg momenteel 54! train ook 5tal maanden... heb eerst immens veel gelezen hier.. lezen en informeren was mijn kuur ;).

Je zegt dat je nie snel kilo's bijkomt wel ik ook niet... maar aangezien je waarschijnlijk ook zo gemotiveerd bent zoals ik of zelfs meer moet je toch ook je doelen kunnen bereiken met goed trainen en goede voeding?!?! nuja ieder beslist voor zichzelf... ik wens je suc6...

reactie

Jullie hebben allemaal wel gelijk... zal eerst goed aan mijn voeding en training moeten werken... om zo "natural" kilo's bij te komen...

wat die whey shake van 10 gr. betreft in de ochtend...
heb me laten informeren in zo'n sportzaak die kerel zei dat ik zo me "eiwit-huishouding" zo op peil kon brengen... en van hem heb ik ook dat "recept" van die shake voor na de training..

dextrose zorgt toch voor een insulinestoot en zorgt ervoor dat supplementen en voeding sneller naar je spieren gaan?

wordt helemaal naar van 65 gram druivensuiker in een shake.. dus ga het vervangen door ranja (aanbevolen door dutch bodybuilder)

Over die eiwit (whey) wat is volgens jullie wel raadzaam?
gespreid over de gehele dag... dus bijvoorbeeld 4 shakes van elk 10 a 15 gram ?

Ik stop inderdaad met kuren en volg jullie advies op...
ben gemotiveerd genoeg... thanx

Greets
Roy

ja klopt... vorige zomer...
maar was niet goed gemotiveerd NA mijn kuur... errug dom en zonde achteraf
heb er enorm veel spijt van... maar goed niet meer terug te draaien.. ga het nu anders doen ;-)

Geen shakes overdag gewoon ECHT eten, zoek op voedingsschema's met de search en op calorie behoefte op te zien wat je ongeveer nodig hebt!

Terug
Naar boven