- Waardering
- 27.743
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Voor naturel van 40j ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor naturel van 40j ?
Waar denk jij dan aan ?
Vind ik niet. Ik bedoel dan echte vvm en naturel. Tuurlijk kun je 10-12kg p/j gainen, maar dat zal grotendeels vet zijn. Misschien dat je in het begin nog wel wat meer kunt pakken.
Ik wist niet dat hij bijna 40 is maar alsnog voor een beginner vind ik 2-3k weinig. Jij raad hem zelf aan om 200g per week aan te komen dit komt op +/- 10 kilo uit per jaar is de overige 7-8 kilo dan gewoon vet en vocht?
Ja je traint ook al jaren denk ik dan dan gaat het natuurlijk steeds tragerWaar denk jij dan aan ?
Ik zou erg blij zijn met 2kg per jaar. Zeker als dat 5 a 6 jaar aanhoud.
Ja als beginner kan je zeker meer vvm pakken dat was ook mijn puntVind ik niet. Ik bedoel dan echte vvm en naturel. Tuurlijk kun je 10-12kg p/j gainen, maar dat zal grotendeels vet zijn. Misschien dat je in het begin nog wel wat meer kunt pakken.
Je gaat als het te erg wordt ook weer cutten, de spiegel geeft aan hoe het ervoor staat. Ook is er verschil in gevorderd en beginner. Ikzelf bleef altijd onder de 18% van 7-puntsmeting, dus niet van Tante TanitaIk wist niet dat hij bijna 40 is maar alsnog voor een beginner vind ik 2-3k weinig. Jij raad hem zelf aan om 200g per week aan te komen dit komt op +/- 10 kilo uit per jaar is de overige 7-8 kilo dan gewoon vet en vocht?
Ja je traint ook al jaren denk ik dan dan gaat het natuurlijk steeds trager
Ja als beginner kan je zeker meer vvm pakken dat was ook mijn punt
Puur voor fysiek zijn de gebruikte gewichten van ondergeschikt belang. Uitvoering van de oefeningen en opbouw van het schema zijn veel belangrijker.Zie mezelf steeds groter worden maar ben niet teveden, dus waar trek je een grens. Sta naast sporters die al wat langer trainen maar qua gwichten doe ik niet onder voor ze.