AndroidHealthClinic

Lean bulk voer

Bezoekers in dit topic

Wordt bijna 40. Maar je ziet het niet 😁
Hoor wel goeie dingen van jullie dus bedankt daarvoor💪 ik probeer er in ieder geval zoveel mogelijk uit te halen.
Ervan uitgaande dat leeftijd zwz een rol speelt is 200g ew wel een goeie richtlijn.
 
2-3 kg is wel erg weinig
Vind ik niet. Ik bedoel dan echte vvm en naturel. Tuurlijk kun je 10-12kg p/j gainen, maar dat zal grotendeels vet zijn. Misschien dat je in het begin nog wel wat meer kunt pakken.
 
Voor naturel van 40j ?
Ik wist niet dat hij bijna 40 is maar alsnog voor een beginner vind ik 2-3k weinig. Jij raad hem zelf aan om 200g per week aan te komen dit komt op +/- 10 kilo uit per jaar is de overige 7-8 kilo dan gewoon vet en vocht?
Waar denk jij dan aan ?
Ik zou erg blij zijn met 2kg per jaar. Zeker als dat 5 a 6 jaar aanhoud.
Ja je traint ook al jaren denk ik dan dan gaat het natuurlijk steeds trager
Vind ik niet. Ik bedoel dan echte vvm en naturel. Tuurlijk kun je 10-12kg p/j gainen, maar dat zal grotendeels vet zijn. Misschien dat je in het begin nog wel wat meer kunt pakken.
Ja als beginner kan je zeker meer vvm pakken dat was ook mijn punt
 
Het voordeel is dat als beginner je idd sneller groeit. Zwz als je je voeding hierop aan past.
Slaap en rust ( niet trainen )speelt natuurlijk ook een grote rol.
Zie mezelf steeds groter worden maar ben niet teveden, dus waar trek je een grens. Sta naast sporters die al wat langer trainen maar qua gwichten doe ik niet onder voor ze.
De dumbels bij ons gaan tot een scharrige 40 kg. Dus ben nu gewoon meer herhalingen aan het doen om er voldoening uit te halen.
Ik gebruik een app om m'n voeding te tracken en daar vul je in wat je aan wilt komen. 0.25gr pw
Maar je kan daar niet je fitness doel op in stellen, alleen de intensiteit en daar worden je cal op berekend, dus spiermassa pw wordt daar niet in berekend denk ik.
 
Ik wist niet dat hij bijna 40 is maar alsnog voor een beginner vind ik 2-3k weinig. Jij raad hem zelf aan om 200g per week aan te komen dit komt op +/- 10 kilo uit per jaar is de overige 7-8 kilo dan gewoon vet en vocht?

Ja je traint ook al jaren denk ik dan dan gaat het natuurlijk steeds trager

Ja als beginner kan je zeker meer vvm pakken dat was ook mijn punt
Je gaat als het te erg wordt ook weer cutten, de spiegel geeft aan hoe het ervoor staat. Ook is er verschil in gevorderd en beginner. Ikzelf bleef altijd onder de 18% van 7-puntsmeting, dus niet van Tante Tanita
 
Zie mezelf steeds groter worden maar ben niet teveden, dus waar trek je een grens. Sta naast sporters die al wat langer trainen maar qua gwichten doe ik niet onder voor ze.
Puur voor fysiek zijn de gebruikte gewichten van ondergeschikt belang. Uitvoering van de oefeningen en opbouw van het schema zijn veel belangrijker.
Vaak (imo bijna altijd) zien mensen die voor kracht gaan er minder sterk uit dan een bb'er, die uiteraard voor fysiek gaat.
 
Gewicht zegt inderdaad niks, ik zie dat puur als indicatie als vooruitgang voor mezelf. Altijd trots om weer , al is het maar 1.25kg, meer te pushen. Ben bijna 40🤪 dus pezen en aanhechting hebben af en toe zwaar te voorduren.
Bedankt voor alle reacties overigens💪
 
Back
Naar boven