XXL Nutrition

Jullie mening graag!

Baco zei:
Jullie hebben allemaal wel gelijk... zal eerst goed aan mijn voeding en training moeten werken... om zo "natural" kilo's bij te komen...

wat die whey shake van 10 gr. betreft in de ochtend...
heb me laten informeren in zo'n sportzaak die kerel zei dat ik zo me "eiwit-huishouding" zo op peil kon brengen... en van hem heb ik ook dat "recept" van die shake voor na de training..

dextrose zorgt toch voor een insulinestoot en zorgt ervoor dat supplementen en voeding sneller naar je spieren gaan?

wordt helemaal naar van 65 gram druivensuiker in een shake.. dus ga het vervangen door ranja (aanbevolen door dutch bodybuilder)

Over die eiwit (whey) wat is volgens jullie wel raadzaam?
gespreid over de gehele dag... dus bijvoorbeeld 4 shakes van elk 10 a 15 gram ?

Ik stop inderdaad met kuren en volg jullie advies op...
ben gemotiveerd genoeg... thanx

Greets
Roy

Je kunt ook gewoon een AA-tje direct na de training drinken en daarna je shake, in zon flesje zitten voldoende suikers om je glycogeen weer op peil te brengen...en idd insuline

enne... baco,

ik kom van 58 kg af (1.70m), was echt mager en kon echt vreten als een beest zonder maar 1 gram aan te komen. Voor mijn cut heb ik rond de 95kg gewogen en train 3,5 jaar (natural!!!). Ik ben van mening dat je stofwisseling vanzelf veranderd wanneer je wat groter word en aan dat vele eten gewend raakt. Gaat helemaal goedkomen met je dus ;) suc6 :thumb:

Eerlijk gezegd vraag ik me ook af wat je allemaal in het weekend doet, aangezien je naam me zorgen baart (baco = bacardi cola)

Nou?

bacardi + AS .... nice liverkiller :D

Jordees zei:
Eerlijk gezegd vraag ik me ook af wat je allemaal in het weekend doet, aangezien je naam me zorgen baart (baco = bacardi cola)

Nou?

Een baco op z'n tijd kan weinig kwaad. Maar ik heb zo'n gevoel dat we met een breezahboy te maken hebben :D

Maar veel succes gozer! En probbeer er bij na te denken wat je met je lichaam doet :)

KaLe zei:
enne... baco,

ik kom van 58 kg af (1.70m), was echt mager en kon echt vreten als een beest zonder maar 1 gram aan te komen. Voor mijn cut heb ik rond de 95kg gewogen en train 3,5 jaar (natural!!!). Ik ben van mening dat je stofwisseling vanzelf veranderd wanneer je wat groter word en aan dat vele eten gewend raakt. Gaat helemaal goedkomen met je dus ;) suc6 :thumb:

idd, woog ook heel licht en gewoon door 2 jaar veel vreten en keihard trainen veranderd je stofwisseling, dus knallen maar en vreten like hell

• Topic Starter Topic Starter
thanx guys!

baco.. ja das mijn OUDE bijnaam, omdat ik inderdaad heel veel baco's dronk
drink nu amper meer... sowieso ook helemaal geen cola meer omdat ik weet dat het een grote afbreker is...

drink heel af en toe es een paar biertjes maar daar blijft het wel bij...

probeer ook zo min mogelijk te roken... 1 a 2 sigaretten per dag...

heb me verdiept in de suikers (na de training) weet nu waarvoor het dient
van de druivensuiker werd ik naar... dat heb ik vervangen door de ranja...
dat gaat beter

thanx voor jullie support!! Greetzz Roy

Even iets anders van een n00b:

Als je a.s. gebruikt en je je traint goed + goed op je dieet letten. Dan groei je dus. Hoe ik begrepen heb, groei je na het gebruik van a.s. minder snel, maar er zijn er genoeg die zeggen dat het komt omdat je dichter bij je natuurlijke grens zit.

Nu snap ik eigenlijk niet waarom iedereen het dan af raadt? Het zal zeker niet verstandig zijn om meteen te beginnen met kuren, maar je zit wel sneller bij wat je
natuurlijk zou halen... Je zit dus eigenlijk sneller op wat je natuurlijk zou halen.

??

@baco

Ook ik heb me verdiept in de leerzame stof die hier te vinden is op dit forum. Ben nu zo'n 2,5 maand bezig met een mooi eetschema (6 maaltijden op een dag, mijn energiebehoefte berekend en hierbij de juiste grammen k/e/v)! Ben in deze periode van 67 naar 72 kilo gegaan (5 kilo's, erg motiverend dus). Dus met een beetje motivatie (die je zegt dat je hebt) moet het op een naturelle manier zeker gaan!

good luck!

Atomic zei:

Als je a.s. gebruikt en je je traint goed + goed op je dieet letten. Dan groei je dus. Hoe ik begrepen heb, groei je na het gebruik van a.s. minder snel, maar er zijn er genoeg die zeggen dat het komt omdat je dichter bij je natuurlijke grens zit.

Nu snap ik eigenlijk niet waarom iedereen het dan af raadt? Het zal zeker niet verstandig zijn om meteen te beginnen met kuren, maar je zit wel sneller bij wat je
natuurlijk zou halen... Je zit dus eigenlijk sneller op wat je natuurlijk zou halen.

??

zo werkt het dus niet.. als je geen goede basis hebt opgebouwd alvorens je begint te kuren en je stopt dan met kuren (omdat je bijv. "natural" door wilt gaan), raak je heel veel kwijt, van wat je met het kuren hebt opgebouwd. En om dan weer natural op te bouwen, zal dat nauwelijks meer lukken.

Atomic zei:

??

Wanneer je gelijk bij het begin al iets gaat gebruiken dan zal je idd snel naar natuurlijke grens komen,maar dat is maar voor korte duur. Je rendement is veel hoger van een kuurtje wanneer je eerst als natural al veel hebt opgebouwd.(vooral doordat je voeding ook steeds beter wordt) De eerste jaren is je lichaam instaat meest te veranderen natural en wanneer dat dan minder wordt na wat jaren dan zou je een kuurtje kunnen nemen om weer wat sneller te gaan groeien.

Maar in verhouding groei je dus al best snel de eerste jaren. Waarom extra boost geven als je je eerste "sport"jaren al snel groeit ??? Kan je beter wat jaartjes later doen als je lichaam wat minder snel gaat groeien. Dan zal je dus nog verder kunnen komen als je eerst tot je natural grens komt zonder as en dan vervolgens as erbij neemt.

En als laatst: As gebruiken gelijk al bij het begin zal je hormonen flink in de war brengen. En wanneer je al te vroeg gaat kuren zal je idd eventjes snel vooruitgaan door die kuur en dan daarna zal je testo o.a stuk lager zijn en blijven, dan voor de kuren.

Dus op langer termijn heb je eigenlijk dus meer nadeel dan voordeel van de kuur. Maar aagezien iemand die al in een verder stadium is, zal een kuur meer effect hebben dan iemand bij het begin,omdat die gene al veel baat heeft gehad van ze natural hoge testo.

GreetingszZzz

sowieso ook helemaal geen cola meer omdat ik weet dat het een grote afbreker is...

Dit vraagt om uitleg. Cola is zover ik weet alleen niet ideaal vanwege de shitload aan suikers. Maar die breken dacht ik niks af.

breekt ook niets af (behalve je tanden dan :D ). is alleen slecht vanwege het hoge gehalte aan suikers.

gelukkig ben je er mee gestopt met de as. want daar ben je nog lang niet aan toe nee! je kan echt heel veel uit goeie voeding halen en een goed schema en na een paar jaar moet je pas over as. gaan denken! maar plaats hier je voedingsschemaen trainingsschema en er zijn een heleboel mensen die je graag willen helpen en die je ook nog heel goed advies zullen geven!

offtopic ziekelijk eigenlijk hoeveel mensen die nog maar net of soms nog geen eens trainen al meteen aan as. beginnen echt freaky scary!

• Topic Starter Topic Starter
nog even over die cola... behalve dat het slecht is voor je tanden en inderdaad een hoog suikergehalte bevat...

breekt het zeker wel je spieropbouw AF !
vanwege de cafeine die erin zit... vandaar dat koffie ook word afgeraden!

uhmm.. sigaretten breekt ook af he... maarre kan ik 2 sigaretten per dag roken... of is dit heel erg verkeerd?

Grtz Roy

Terug
Naar boven