Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
in mijn studententijd aten we ook chips met appelmoes als ontbijt
het kan allemaal, heel verstandig is het niet
zou nu toch kiezen voor een flinke portie complexe carbs en flink wat eiwitjes
Achja, van wat E-nummertjes zijn de meeste hier niet vies hoor. Wat dacht je van cola/fanta/energy drink in zero variant? 0kcal, maar wel een bom aan smaak en kleur. Alsof dat echt gezond is..
Voor de duidelijkheid, mijn punt is alleen maar dat borrelnoten weinig gezondheidswaarde hebben.
De basis van bodybuilding is je lichaam voorzien van de juiste voedingsstoffen, en dat gaat verder dan domweg calorieën tellen.
Voor de duidelijkheid, mijn punt is alleen maar dat borrelnoten weinig gezondheidswaarde hebben.
De basis van bodybuilding is je lichaam voorzien van de juiste voedingsstoffen, en dat gaat verder dan domweg calorieën tellen.
Eens, maar vind het laf om te zeggen dat je geen bodybuilder bent als je wat borrelnoten naar binnen werkt. De grootste bodybuilders aller tijden aten ook niet enkel de meest gezonde dingen
Eens, maar vind het laf om te zeggen dat je geen bodybuilder bent als je wat borrelnoten naar binnen werkt. De grootste bodybuilders aller tijden aten ook niet enkel de meest gezonde dingen
Dit vind ik dus ook... @Japio punt is meer dat het bij iedereen wel weer iets anders is. Of je zaterdag nou McDonalds cheat of 100g borrelnoten vast in je schema hebt, maakt op je totale week weinig verschil..
Vond het juist wel tof om te zien dat Ronnie Coleman aan het lachen was tijdens een interview over dat hij uitgelachen werd dat hij zo on-point was en dat anderen hem juist eens aanspoorden om te relaxen en te genieten.