Fitness Seller

Jullie mening over deze kuur aub!?

Just me

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Heren, ik ben van plan om begin mei de volgende kuur te nemen (op advies van een ex bodybuilder):

Week 1: 1 amp. deca, 1 amp. sust
Week 2: 1 amp. deca, 1 amp. sust
Week 3: 1 amp. deca, 2 amp. sust
Week 4: 2 amp. deca, 2 amp. sust
Week 5: 2 amp. deca, 1 amp. sust
Week 6: 2 amp. deca
Week 7: 1 amp. deca
Week 8: 1 amp. deca
Week 6,7,8,9,10 om de dag 1 amp. win
Week 10, 11 5000iu
Week 11,12,13 iedere dag beetje clen

Dit wordt mijn tweede kuur. Ik ga er een beetje vanuit dat hij wel weet wat goed is en niet. Maar wil toch jullie mening horen. Aangezien wat extra info nooit kwaad kan!

Alvast bedankt.

1.80 kg, 27, 90kg, 15% vet train al 5 jaar

hallo

begin eens te praten in mg want wij weten natuurlijk niet hoveel mg werkzamestof in jouw ampulletjes zitten he dus als je daar eens mee begint dan komen we al een heel stuk verder.:)

.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Update

Om de vijf dagen 1ml deca en 1mlc sust voor acht weken. Week 6,7,8,9 om de dag 2ml winstrol.

De nakuur moet ik nog even uitzoeken...aangezien ik hier nog niet voldoende info over heb.

En dat gelul dat mensen niet weten waar ze mee bezig zijn....dat weet ik nu wel. Aangezien het lastig is om de juiste info te verzamelen...daar zijn dit soort forums nou eenmaal voor.........toch?!

wat zijn de doseringen per ml? dit is belangrijk, en wat de heren voor mij al vroegen!!

tip: in de sticky´s staat genoeg info over nakuren etc.!

succes

Als jij aangeeft dat je geen afgepaste hoeveelheden gaat gebruiken, maar een beetje van dit en een beetje van dat. Dan ben je inderdaad verkeerd bezig, zeker als je advies wilt over je kuur. Hoe kan er nou iemand iets beoordelen als men de hoeveelheden per week niet weet ?

2ml winstrol om de dag, dat is 100 mg om de dag, lijkt me erg veel. zou het toch op 50mg om de dag houden. verder zie commentar hierboven.

verder veel succes
gr d

Wat is er nu niet duidelijk dan?
Om de vijf dagen 1ml sust en 1ml deca voor acht weken! Duidelijker kan ik toch echt niet wezen volgens mij. Verder de laatste vier weken 1ml winstrol om de twee dagen.

1ml = 100mg

Jullie weten toch wel hoeveel er in 1 ampul zit?!

Dat wist niemand want je hebt verschillende doseringen per ml. Als er 100mg in je vials zit is de kuur van sust/deca te licht en doseer je de winstrol te hoog

Ok navy was me voor

Het is inderdaad lastig voor me om in mg's te werken...aangezien ik de kuur nog niet in huis heb en ik van jullie alleen maar wil weten wat jullie van deze kuur vinden!

Maar goed...
Om de vijf dagen 200mg deca en 250mg sustanon gedurende acht weken. De laatste vieren weken 50mg winstrol om de twee dagen.

Als het nou nog niet duidelijk is...wil ik jullie verzoeken om aan te geven wat de juiste doseringen moeten zijn, volgens jullie, en of dit een redelijk kuurtje is!

Alvast bedankt heren... ;-)

Navy zei:
De middelen gaan goed samen, alleen is sustanon een mix van 4 verschillende esters,
daarom zou het middel om de 3 dagen gezet moeten worden, vanwegen de korte esters.

Daarom zou ik test.enantaat boven sustanon kiezen, je bloedwaarden zullen hierdoor stabieler zijn, wat weer zorgt voor een beter resultaat.

Tsja de meningen hierover verschillen nogal bro..ik blijf erbij dat sustanon niet voor zulke onstabiele bloedwaarden zorgt als er beweerd wordt op de bb forums..

@ just me..

kuurtje ziet er aardig uit bro..succes ermee!

Grt. Rico

Thnx guys.... Denk toch dat ik voor de sust ga... En dan om de vijf dagen.
Nu nog de nakuur. Zit te denken om twee weken na de laatste sust/deca 2x om de vijf dagen 5000iu pregnyl te nemen. En dan nog even uitzoeken of ik nolva, provi of arimdex erbij moet nemen.

Wat Dutch Windmill zegt kan ik me voorstellen. Voordat ik de forum bezocht wist ik ook niet dat sus om de 5 dagen gespoten zou moeten worden.

Als je nou 500 mg sus in de week neemt, is het dan nog steeds beter om de 5 dagen te spuiten? Mijn kuur is dus 500 mg sus en 200 mg deca pw. Deca zo weinig omdat ik alleen maar aan 100 mg deca kan komen en flesjes van 10 ml vrij prijzig is.

@ just me. Nette kuur hoor. Nakuur heb ik zelf in het begin ook onderschat maar ben er achter dat 't zeker belangrijk is. Succes

Just me zei:
Thnx guys.... Denk toch dat ik voor de sust ga... En dan om de vijf dagen.
Nu nog de nakuur. Zit te denken om twee weken na de laatste sust/deca 2x om de vijf dagen 5000iu pregnyl te nemen. En dan nog even uitzoeken of ik nolva, provi of arimdex erbij moet nemen.

proviron of arimidex gebruik je tijdens je kuur om je vochtretentie binnen de perken te houden!!! deze maken dus niet deel uit van je nakuur!!!!

de nakuur zoals navy bescheef hiervoor zul je moeten hanteren als je het meeste van je gewonnen spieren wilt behouden!!!

het is dus een combinatie van clomid en nolva... en eventueel hcg!

Navy zei:
dan vraag ik me af welke sustanon jij heb, want 100mg/ml sustanone bestaat niet.
Als je nou gewoon in mg's werkt, dan begrijpt iedereen je.

en 100mg/ml winstrol bestaat ook niet.

conclusie...het kan wel wat duidelijker ja.

greetz

Sustanon bestaat zowel in 100mg/ml als 250mg/ml
Deca bestaat in zowel 50mg/ml en 100mg/ml
winstrol bestaat in 50mg/ml

Bedankt voor de info Suat....maar als je even de tijd had genomen om alles goed te lezen...en op je in te laten werken...had je geweten dat jouw antwoord in deze overbodig is ;-)

:D Ja je heb nu wel genoeg antwoord op je vraag. :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven