AndroidHealthClinic

Junkdag?

Sammy302

Cool Novice
Waardering
0
Ik vroeg mij af of jullie elke dag van de week hetzelfde eten of hebben jullie 1 dagje in de week dat je bv pizza en ijscreme eet en weet ik wat nog allemaal, een junkdag zeg maar.

1 dagje per week serieus wat junken, monsterlijke hoeveelheden macdonalds, massa pizza's etc gaan lekker binnen
ook de nodige drank drugs en coïtus moeten van de party zijn

• Topic Starter Topic Starter
Ok een junkdag met wat pizza en creme enzo maar monsterlijke hoeveelheden per dag?

tot je volzit, niet naar cals zien

En gewoon alles eten wat je maar wilt? denk ik hierbij aan mars, creme, pizza, eventueel chips enzo , of toch muesli, kipfilet, havermout , ..

gewoon een maaltijd vervangen door junk.

moeten we je nou gaan vertellen hoe je een junk-dag moet houden?

Nee ik veronderstel dat het beter is dat je geen junk dag hebt. Maar als beginner is het niet altij makkelijk, enorm veel vragen zijn er :D

Oke. Vragen moet je stellen, er valt altijd veel te leren in dit vak ;)

En over junk-dag. Ikzelf snap het niet. Heb totaal geen problemen of de neiging om slecht en vet te gaan eten. Alle gezonde dingen kan ik super lekker klaar maken en vind het meeste vette eten zelfs smerig. Nogmaals ik snap niet dat je een junk-dag moet houden (1x p/week vind ik zelfs te veel) als er extreem veel lekkere gezonde dingen zijn.

Ok, nog een laatste vraag dan :o , kipfilet en kalkoenfilet zijn goed, dat heb ik ondertussen al door :D . Zijn paardenbiefstuk en kabeljauw ook goed?

En voor de junkdag, ik eet nu eenmaal graag pizza ;)

hier is al een topic van de week over als ik het mij goed herinner

geen junkdag, wel in het weekend een paar cheatdingen (koek, snoep, andere dingen op me brood, etc)

Oke. Vragen moet je stellen, er valt altijd veel te leren in dit vak ;)

En over junk-dag. Ikzelf snap het niet. Heb totaal geen problemen of de neiging om slecht en vet te gaan eten. Alle gezonde dingen kan ik super lekker klaar maken en vind het meeste vette eten zelfs smerig. Nogmaals ik snap niet dat je een junk-dag moet houden (1x p/week vind ik zelfs te veel) als er extreem veel lekkere gezonde dingen zijn.

Helemaal mee eens! Beter je verdiepen in lekker koken! Er zijn zat lekkere gezonde dingen te maken, zeker met de huidige gezonde producten die je tegenwoordig kunt kopen in de supermarkt (vetvrije mayo, vetvrije kaas enz.). Als ik over een junkdag praat dan heb ik het over m'n calorieen omhoog gooien die dag en dat ik echt wat lekkers maak, wel gezond, maar wat anders dan aardappelen of rijst die ik doordeweeks eet.

Ik ga een keer per maand uit eten, meestal een pizza met ham en een Dame Blanche als ijs (of drie bolletjes citroen ijs in de zomer) :D, meer niet. Als ik geen zin in pizza heb (dat gebeurt bijna nooit, ik ben namelijk italiaans...) ga ik naar de Griek en prop ik me vol met vlees! :p

junkdag voor mij is gewoon gezond voedsel, maar dan meer ervan! :cool:

ik eet eens graag een pizza of pita'ke
ik doe geen wedstrijden dus moet kunnen vind ik
motiveerd me ook om daarna weer wat beter op mn voeding te letten én harder te trainen;)

Ik heb 1 x per week een junkdag, dan eet ik een aantal "minder gezonde dingen" maar daarnaast wel gewoon gezond voedsel zoals normaal.

Maakt toch niks uit één junkdag in de week,ik wordt daar echt niet dikker van.

Terug
Naar boven