MuscleMeat

Kosten voeding per dag

1200/1400 calorieën
150/200 per maand

Ja grofweg
5kg kip 60e
5 kilo sperziebonen 20e
5 kilo mexicomix 15
1 pak havermout 2 euro
4 pakken amandelmelk 8 euro
8 bakken kwark 16euro
3x chocolade 9 euro
4x bosbessen 20 euro
Pindakaas 1x per 3 maand 8 euro dus zo'n 3 euro per maand
Maiswafels 2euro
Snack jack wafels 10 euro
Kalkoenfilet 10 euro

Eiwitshake/pannekoekmix/drinken niet meegerekend overigens

kg zeevruchten per dag is 10.30
6 liter cola zero en 4 liter water per dag is 5 euro
kippetje om de 2 dagen is +- 3.5 euro per dag

Dat is zowat de basis en ik zit al aan een kleine 600 euro. Dan gaat het nog niet om whey, booze, pizza of uit eten met een meid, of een cheat day waar ik 1.5kg paardenbiefstuk eet omdat ik er zin in had zoals vorig weekend.

Zes liter cola? Van zoveel koolzuur zou ik drie dagen niet meer kunnen eten, shit zeg.

Atm gok ik rond de 500,- tot 550,- euro per maand inclusief whey.

Ik ben 40 en heb al mijn tanden nog met 2-3 vullingen, dus lijkt me sterk. Vroeger dronk ik 12liter. Ik denk dat ietsje teveel chemofobie speelt.
Ik heb volgens mij geen chemofobie, dat zijn toch van die mensen die bang zijn voor de magnetron, kunstmatige stoffen etc?
Maar fijn voor je. In mijn familie moeten we nogal uitkijken met gebit, dus ik zou dat zelf niet doen.
De reden dat ik het noem is dat ik altijd dacht dat de zero dranken op dit gebied onschuldig waren ivm geen suiker, totdat ik leerde dat de zuurgraad zelfs nog lager is dan gewone frisdrank.

Jouw maandelijkse kosten zijn ook zeer afhankelijk van de rijstebloem prijzen natuurlijk 😂
Ik koop nu per 5kg rijstebloem dat scheelt wel met die van olvarit al is die van olvarit wel gemakkelijker aangezien die instant is en je dus gewoon koud water kan gebruiken.

Word me god***domme weer wakker met heel man linker arm lam en pijnlijk begint vervelend te worden. Sta ik weer een 10 minuten als een zombie uit michal jackson thriller met mijn arm in de lucht tot ik er weer gevoel in heb.
Hematocriet mogelijk hoog?

lijkt me sterk heb niks kwa symptomen van een hoog hematrocriet verder.
Het doet ook niet echt de hele arm/hand aan maar meer het gedeelte wat past bij carpal tunnel. Trekt ook vrij snel weg meestal tenzij ik er dan heel lang op heb gelegen in mijn slaap dan kan het wel even duren.

lijkt me sterk heb niks kwa symptomen van een hoog hematrocriet verder.
Het doet ook niet echt de hele arm/hand aan maar meer het gedeelte wat past bij carpal tunnel. Trekt ook vrij snel weg meestal tenzij ik er dan heel lang op heb gelegen in mijn slaap dan kan het wel even duren.
Ik heb zoiets ook tijdje gehad paar jaar terug, lag bij mij aan te dik bloed. Achteraf mss wel blij zijn dat ik nog leef.

Word me god***domme weer wakker met heel man linker arm lam en pijnlijk begint vervelend te worden. Sta ik weer een 10 minuten als een zombie uit michal jackson thriller met mijn arm in de lucht tot ik er weer gevoel in heb.
Is vrij normaal als je groter word.

Vooral in samenwerking met kuren.

Terug
Naar boven