Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 9.137
- Lengte
- 1m62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Per maand

1200 kcal is 1 meal ongeveer bij mij
Ja als je t zo bekijkt kan het wel.1200 kcal is 1 meal ongeveer bij mij
als ik het zo bereken is 150/200 per maand nog veel want ik ben nooit 6x150 euro kwijt per maand aan voeding
Dat bedrag zit hem in de hippe ijskoffietjes enzo.1200 kcal is 1 meal ongeveer bij mij
als ik het zo bereken is 150/200 per maand nog veel want ik ben nooit 6x150 euro kwijt per maand aan voeding
kg zeevruchten per dag is 10.30
Jij wilt koste wat kost van je tanden af?

Ik ben 40 en heb al mijn tanden nog met 2-3 vullingen, dus lijkt me sterk. Vroeger dronk ik 12liter. Ik denk dat ietsje teveel chemofobie speelt.
Jouw maandelijkse kosten zijn ook zeer afhankelijk van de rijstebloem prijzen natuurlijk 😂Atm gok ik rond de 500,- tot 550,- euro per maand inclusief whey.
Ik heb volgens mij geen chemofobie, dat zijn toch van die mensen die bang zijn voor de magnetron, kunstmatige stoffen etc?Ik ben 40 en heb al mijn tanden nog met 2-3 vullingen, dus lijkt me sterk. Vroeger dronk ik 12liter. Ik denk dat ietsje teveel chemofobie speelt.
Ik koop nu per 5kg rijstebloem dat scheelt wel met die van olvarit al is die van olvarit wel gemakkelijker aangezien die instant is en je dus gewoon koud water kan gebruiken.Jouw maandelijkse kosten zijn ook zeer afhankelijk van de rijstebloem prijzen natuurlijk 😂
Alleen voor jou of samen?Atm gok ik rond de 500,- tot 550,- euro per maand inclusief whey.
Hematocriet mogelijk hoog?Word me god***domme weer wakker met heel man linker arm lam en pijnlijk begint vervelend te worden. Sta ik weer een 10 minuten als een zombie uit michal jackson thriller met mijn arm in de lucht tot ik er weer gevoel in heb.
lijkt me sterk heb niks kwa symptomen van een hoog hematrocriet verder.
Ik heb zoiets ook tijdje gehad paar jaar terug, lag bij mij aan te dik bloed. Achteraf mss wel blij zijn dat ik nog leef.lijkt me sterk heb niks kwa symptomen van een hoog hematrocriet verder.
Het doet ook niet echt de hele arm/hand aan maar meer het gedeelte wat past bij carpal tunnel. Trekt ook vrij snel weg meestal tenzij ik er dan heel lang op heb gelegen in mijn slaap dan kan het wel even duren.
Is vrij normaal als je groter word.Word me god***domme weer wakker met heel man linker arm lam en pijnlijk begint vervelend te worden. Sta ik weer een 10 minuten als een zombie uit michal jackson thriller met mijn arm in de lucht tot ik er weer gevoel in heb.