AndroidHealthClinic

Kosten voeding per dag

Meeste boeren verkopen de eieren voor 6 euro per 30. Veel boeren hebben ook dubbeldooiers deze zijn anderhalf tot 2 maal zo groot. En zijn vaak maar 50 cent meer voor een tray van 30.

Of afvragen of whey wel nodig is kwark is stuk goedkoper. Straks ga ik in de bulk moet ik nog meer gaan eten dan wordt het een beetje te gek. Ben benieuwd welke keuzes jullie maken.
Aanbiedingen volgen.
Vorige week
Vomar : 1 kg roosterz gare kipfilet 5,99
Kwark campina 2de gratis (is dan net zo duur als simpele kwark... oke)
Afprijskast: vaak vlees 35% korting (beenham van 1kg voor 5 euro, 500 gr kippenlever voor 1,80 euro etc.)
Elke woensdag 20 eieren 2,99.
Lidl: vroeg heengaan. Brood van de dag ervoor 0,50 euro, groentezak 2,99 zit veelal voor 10 euro groente en fruit in. Vlees op datum (kip, hamlappen etc of vis 500 gr) 0,50 euro.
Groot inslaan als t kan.

Mensen dichtbij de grens kunnen naar Duitsland... maar als dat 3 uur enkele reis is haal je het er niet uit.

Toem ik bij de marine kwam ontdekte ik voor het eerst in heel mijn niet zo wonderlijke bestaan dat deze winkel keten een bestaand concept was. Dat weet ik nog als de dag van gister omdat je blijkbaar geen winkelwagens (de hoeveelheid laat ik even achterwege) van die winkel keten mee Fort Erfprins mee op mag nemen. En de reden waarom ik dit nog zo goed weet is omdat toen ze mij vroegen of ik iets wist van die vomar winkelwagens voor het legeringsgebouw en lawaai in de nacht ik ze aankeek alsof ik water zag branden. Ik wist niet wat een vomar was. Maar was blijkbaar wel degenr die ze mee had genomen dus hoe ik dat voor elkaar heb gekregen is bijzonder.

Verder nog nooit een vomar geweest voelt nogsteeds een beetje nep.

Ik denk dat ik schrik als ik dat ga bekijken. Serieus. Ik geniet er wel van eet zeer regelmatig biefstuk, lam, sukadevlees en gamba's/grote garnalen.

Ik denk dat ik schrik als ik dat ga bekijken. Serieus. Ik geniet er wel van eet zeer regelmatig biefstuk, lam, sukadevlees en gamba's/grote garnalen.
Ik herken het, vandaar ik bezuinig op veel huismerken die kwalitatief net zo goed zijn. Oa muesli, kwark, chocola kan je echt enorm besparen. Vlees vind ik moeilijk, alhoewel als ik keer een ander stukje vlees eet ik de lidl ook lekker vind en ik vaak te gierig ben om appie gucci premium vlees te kopen a 12€ voor 2 happen.

Ik vind die Lindahls protein toetjes extreem lekker, maar 3.5€ voor 500gr of 1€ voor 500gr met wat smaakdruppels scheelt op de maand toch 75€ al alleen aan de kwark…

Monster energy drink ik graag a 1.5€ a blikje, maar een slammer van 0.39€…

Reken zo maar door, uiteraard drink ik ook wel 1/2/3 monsters pw vooral nu, maar dagelijks niet.

10-15 euro per dag
Overigens is een zelfscan gebruiken best handig als je niet zo van de regeltjes bent :trollface:

Ik vind die Lindahls protein toetjes extreem lekker, maar 3.5€ voor 500gr of 1€ voor 500gr met wat smaakdruppels scheelt op de maand toch 75€ al alleen aan de kwark…
Bij de Dekamarkt... alle lindahls 2de gratis! 🙃
Dan nog vind ik 2,89 voor 2x500 gr duur. Simpele platte kwark isl 1,79 per kg.
Hangt er ook vanaf hoeveel je ervan eet. Ken er wel die 3x 1 kg per dag eten 😵

Bij de Dekamarkt... alle lindahls 2de gratis! 🙃
Dan nog vind ik 2,89 voor 2x500 gr duur. Simpele platte kwark isl 1,79 per kg.
Hangt er ook vanaf hoeveel je ervan eet. Ken er wel die 3x 1 kg per dag eten 😵
Ik vind 2.89€ voor een kg wel de moeite waard om het dan te nemen 😜

Helaas niet in de buurt.

Ik vind 2.89€ voor een kg wel de moeite waard om het dan te nemen 😜

Helaas niet in de buurt.
Maar jij hebt Duitsland in de buurt 🤪

2 weken terug had AH alle lindahls 2de gratis.
Nu geloof ik alle optimel probiotica 50% korting (wel iets minder eiwit dacht ik...)

Maar jij hebt Duitsland in de buurt 🤪

2 weken terug had AH alle lindahls 2de gratis.
Nu geloof ik alle optimel probiotica 50% korting (wel iets minder eiwit dacht ik...)
Kwark scheelt niet veel in Duitsland, maar probleem is houdbaarheid.

Wij rijden zelf eens per 2/3 maanden en dan is het kwark voor 1 a 2 weken max wat je mee kan nemen. High protein choco mouse betaal je daar wel stuk minder voor dan hier, maar moet wel eerlijk zeggen de smaak is ook minder.

Budget kg kwark potten met smaakdruppels + isolate whey 20g/25gr op 500gr kwark geeft het een goede smaak/ dikkere structuur wat een heel eind in de buurt komt van de lindahs toetjes en tegenwoordig hebben ze whey in vrijwel elke smaak.

1k per maand, makkelijk. En dat is met 80% uit de colruyt gekocht.

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
kip halen bij de turk, ik betaal 6,50 per kilo bijvoorbeeld, eieren zijn daar vaak ook goedkoper.
Dat deer ik eerst ook alleen dat klaarmaken werd ik niet meer vrolijk van en kreeg het soms wat lastiger weg(droog). Haal nu kant en klaar bij de Makro

Meeste boeren verkopen de eieren voor 6 euro per 30. Veel boeren hebben ook dubbeldooiers deze zijn anderhalf tot 2 maal zo groot. En zijn vaak maar 50 cent meer voor een tray van 30.
Maar is kijken bij de boer dan. Thnx

Ik vind biefstuk ook erg lekker maar helaas redelijk duur, het liefst eet ik het elke dag

Dat is weinig. Waar bestaat je voeding dan uit?
Wil soms eens wat anderers wezen maar dit is op het moment vaste prik.
Screenshot_20250411_004841_YAZIO.jpg
Screenshot_20250411_004903_YAZIO.jpg
Screenshot_20250411_004912_YAZIO.jpg
Screenshot_20250411_004917_YAZIO.jpg

Word me god***domme weer wakker met heel man linker arm lam en pijnlijk begint vervelend te worden. Sta ik weer een 10 minuten als een zombie uit michal jackson thriller met mijn arm in de lucht tot ik er weer gevoel in heb.

Terug
Naar boven