MuscleMeat

Junkdag?

Maakt toch niks uit één junkdag in de week,ik wordt daar echt niet dikker van.

ligt deraan, als ik eraan zou beginnen zou ik de dag laten beginnen met een liter ijs en eindigen half food drugged bij de eerste beste döner tent en dan kun je al raden wat er tussen die twee vreetsessie wel niet allemaal naar binnen gewerkt wordt

vergelijk het met een sita wagentje dat een hele week moet inhalen en dan is de opening van die wagen mijn mond en nee ik eet geen vuilnis( vrij voor interpretatie though :p )

Ik heb een junkavond.

Nee de laaste keer toen had ik 1 junkmaaltijd.

junk avond is het beste, zelfs tijdens het cutten deed ik dan en mijn BF zakte nog altijd op een lekker tempo, mja heb een paar ecto genen dus :rolleyes:

1dag in de week mag je een van je maaltijden door junk vervangen als je de rest vd dag maar schoon eet..tenzij je voor een wedstrijd bezig bent:D...dan mag je niet sloridg wezen in die 15weken:p

Hehe ik moet van mijn voedingsbegeleider één junkdag in de week hebben.
Man wat ik dan eet, je houd het niet voor mogelijk... Haha

Ik junk elke dag,

van de 5 maaltijden per dag eentje en in het weekend eet ik wat ik wil. Toch blijft ik progressie zien, alleen het is een stuk minder als ik strenger voor mezelf zou zijn.

Klinkt logisch en dat is het ook :rolleyes:

ik ben nu aan het cutten maar ben wel van plan 1 junkmaaltijd per week te nemen. meestal op vrijdag, dan eet k graag een pizza of ga k lekker cinees eten.

In een ongecontroleerde junkdag kun je alle winst van een hele week dieet teniet doen.

Tis bij mij het 1 of het ander.Of ik ga zuipen en andere dingen,of ik eet slecht,dat is denk voor mij het beste.Dus niet zuipen en mezelf vol stoppen met pizza's(wel moeilijk voor mij,werk bij pizza boer) of andere vettige dingen:o

ik ben wel een junkmaaltijd nodig in de week anders hou ik het niet vol

Ik heb gisteren als toetje advocaatijs gegeten echt lekker.

Ik eet junkie's op mijn junkdag.

Ik eet wel pizza, maar dan die low fat diepvriesrommel. Naar de McDonalds ga ik ook een keer per 2 weken, dan eet ik een burger en/of ijsje. Gefrituurd eet ik weinig, maximaal eens per week kroketten, geen frieten. Maar wat is echt junk he? Is Lasagna ook junk, witte spaghetti met zalig veel bolognesesaus?

och, 1 maaltijd moet je zeker niet moeilijk over doen.. Goed voor de mentale kracht om nog een week op dieet te gaan.

ik hou niet van frituur dus ga ik vanaaf een lekkere pizza bestellen NR45 Antonio

• Topic Starter Topic Starter
Ok het is me duidelijk, 1 dagje of maaltijd junken, door bv pizza en ijs erna kan niet zoveel kwaad als ik jullie meningen lees.

Terug
Naar boven